False Lash Wings mascara & Colour Riche Le Kajal eye pencil by L'oreal | Review

By 9:21 μ.μ. , , , , , ,


GR: Από τότε που ήμουν μικρή ένα πράγμα είχα πάντα μέσα στην τσάντα μου. Αυτό ήταν ένα μαύρο μολύβι ματιών. Το Colour Riche Le Kajal είναι μικρό και έχει το απόλυτο μαύρο χρώμα. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις είτε σαν eyeliner για να κάνεις την γραμμή πάνω από τα βλέφαρα είτε εσωτερικά του ματιού σαν απλό μολύβι ματιών. Φαίνεται υπέροχο και με τους δύο τρόπους και μένει σταθερό για ώρες χωρίς να μουτζουρώνεσαι. Όσον αφορά την L'Oreal False Lash Flutter Midnight Blacks mascara με butterfly effect είμαι ενθουσιασμένη που την δοκίμασα. Διάβασα πολλά reviews και χαίρομαι που τελικά δεν με απογοήτευσε. Αρχικά έχει μια μαύρη πολυτελή συσκευασία. Το βουρτσάκι του έχει δύο όψεις, η μία έχει σιλικονούχες τρίχες οι οποίες είναι πιο μακριές από αυτές τις άλλης πλευράς. Αυτό βοηθάει γιατί χρησιμοποιώντας την πλευρά με τις μακριές τρίχες μπορείς να εφαρμόσεις περισσότερη ποσότητα έτσι ώστε να έχεις μήκος και όγκο ενώ η άλλη πλευρά είναι πιο βολική για τις κάτω βλεφαρίδες και μπορεί να τις διαχωρίσει. Χρειάζεται μόνο δύο στρώσεις για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εάν την χρησιμοποιώ για βραδινό μακιγιάζ ίσως εφαρμόσω ακόμα μία αλλά μου αρέσει πραγματικά αυτή η μάσκαρα. Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας;;


EN: Since I was a little girl, there was only one thing in my bag. This was a black eye pencil. The Colour Riche Le Kajal is a petite and absolute black eye pencil. You can use it like an eyeliner to do a line above the eyelid or inside the eye like a simple pencil. It looks amazing in both ways and stays without smearing for hours. As for the L'Oreal False Lash Flutter Midnight Blacks mascara with butterfly effect I'm so excited about trying it. I read so many reviews and I'm glad that that product didn't disappoint me. First of all, it has a beautiful black deluxe packaging.The brush includes two sides, the one side has silicone bristles which are longer while the other is shorter. This is helpful because using the long side you can apply a greater quanity, so it can provide length and volume while the other side is convenient for the lower lashes and can separate them. It only needs two coats for giving the expected outcome. If I'm using it for night I may apply another one coat but I really like this mascara. So have you tried it? What are your impressions??


Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

Dating with spring, all best-sellers for you!

Over 100 styles, up to 40% off

Start from $4.99

Time: 2/18/2014 ---2/23/2014

Don’t miss, girls!

Go: HERE

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο ποστ! :)
    Δεν έχω δοκιμάσει ούτε το ένα ούτε το άλλο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα, θα τα δοκιμάσω αφού το λες εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μολύβι είναι όντως υπέροχο! Για τη μάσκαρα δεν έχω άποψη (ακόμα!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για το μολύβι έχω ακούσει τα καλύτερα,αλλά η μάσκαρα είναι αυτή που θέλω σίγουρα να δοκιμάσω! :)
    Buenas noches Κλεονικάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν έχω δοκιμάσει ούτε το μολύβι ούτε τη μάσκαρα, αλλά πρέπει να μπουν στη λίστα! στο παρελθόν ήμουν ορκισμένη οπαδός των mascara της L'oreal, οπότε κι αυτή μάλλον θα με ικανοποιήσει απόλυτα! το μολύβι είναι μαλακούλι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A m a z i n g. . .!!!! :-) adorable choices.. nice pics ;-)
    keep in touch Claire ;-)
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο αυτό το μεγάλο χοντρουλό μολύβι. Πολύ χρήσιμο!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνονται πολύ ωραία και τα δύο. Ίσως δοκιμάσω το μολύβι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραία φαίνεται η μάσκαρα!!! προς το παρόν χρησιμοποιώ μια της mac, αλλά θα τη δοκιμάσω!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μάσκαρα μου αρέσει πολύ γιατί δίνει μήκος και καμπύλη χωρίς να κάνει κόμπους! Το μολύβι δε με βόλεψε αλλά εγώ γενικά δεν προτιμώ τα μαύρα μολύβια ματιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τον τελευταίο καιρό εγώ και η L'Oreal είμαστε σε διάσταση, μάλλον ήρθε η ώρα να αναθερμάνουμε τη σχέση μας και να γίνω και εγώ κόρη με πεταλουδίσια μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα αλλά το μολύβι φαίνεται πραγματικά πολύ καλό!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μμμμ ωραια φαινονται....αγαπω loreal, πολυ θα ηθελα να τα δοκιμασω και τα 2!πολυ ωραιο ποστ!φιλακια!
    κατερινα απο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. dn exei tixi n t dokimasw...gnk nmz apo loreal elaxista proionta exw dokimasei k isws dokimasw t maskara..g t molibi n s pw tn alitheia problimatizomai gt einai poli xontro k m fainetai akatorthwto egw n kataferw n trabiksw grami ailainer dixws n ginw sn t magissa :P :P

    xoxo Stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και εμένα πολύ μου αρέσει το Le Kajal! Υπερβολικά έντονο μαύρο χρώμα για μολύβι, τώρα θυμήθηκα ότι πρέπει να αγοράσω και τη ξύστρα της Bourjois για να κάνω τη μύτη πολύ πολύ λεπτή όπως πριν! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. wraia h maskara..twra pou m teleiwnwi auth p exw tha th dokimasw..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε έχω προσθέσει εδώ: http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2014/02/tag-tmi-too-much-information.html :) Ελπιζω να σου αρέσει! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)