A rainy day ~ Outfit

By 8:34 μ.μ. , , , , ,

GR: Δε θα βαρεθώ ποτέ τα μαύρα outfits τον Χειμώνα. Μερικές φορές είναι total black και κάποιες φορές τα συνδυάζω με χρωματιστά αξεσουάρ. Στην προκειμένη περίπτωση, φόρεσα το γκρι παλτό μου γιατί είχε αρκετό κρύο σε συνδυασμό με τα αγαπημένα μου, αυτήν την περίοδο, σκουλαρίκια από την Skindrum Jewellery. Επιπλέον, ένα μαύρο outfit κάνει όμορφη αντίθεση με τα κόκκινα μαλλιά μου, δεν νομίζετε? Εγώ απλά το λατρεύω.

EN: I' ll never get bored of black outfits in winter. Sometimes are total black and some other times combined with colourful accessories. In this case, I wore my grey coat because it was kind of cold that day, with my currently favorite earrings from Skindrum Jewellery. Also, a black outfit creates a beautiful contrast with my red hair, don't you think? I just love it!!
 
 
 
Coat: Anel (Local store)
Dress: Local store
Shoes: Gala (Local store)
Bag: Rosegal

Don't forget my Romantic Giveaway with Beauty Cooking!! Click here to participate.. 
Photos by Markella - Do You Speak Gossip!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE

 Continuing the carnival sale

Over 1800 styles, up to 80% off

Start from $2.99

Time: 2/11/2014 ---2/17/2014

Don’t miss, girls!

Go: HERE

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. απλό,λιτό και όμορφο!!
    κι εμένα μου αρέσει το μαύρο..ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσι μουουουουουου όμορφο!!!
    Υπέροχο στυλάκι!!!
    Τα σκουλαρίκια σκέτη γλύκα και ένα χαμόγελο ΑΠΑΙΧΤΟ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. very nice look!! great outfit! have a good week Claire ;-)
    keep in touch,
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έδωσες και ένα pop of color με τα σκουλαρίκια!
    Πολύ όμορφο outfit :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο outfit (ειδικά το παλτό), σου πάει πάρα πολύ Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ αγαπώ πολύ το μαύρο outfit τον χειμώνα! Ωραίο το σύνολο μα πιο ωραίο το χαμόγελό σου! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sou pigaine para poli auto to outfit, kai to mauro kanei ontws iperoxi antithesi me ta mallia sou!
    Kouklitsa! <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ κομψο συνολο & η λεπτομερεια με το σκουλαρικι ειναι τοσο χαριτωμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλό και μου αρέσει πάρα πολύ η αντίθεση του outfit με τα μαλλιά σου!!Μου αρέσει πολύ το φόρεμά σου και το παλτό σου...Δεν ξέρω γιατί αλλά και εγώ απολαμβάνω τα μαύρα outfits του χειμώνα!!Ίσως το αποπνέει η ατμόσφαιρα και το κρύο χιχι!!Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι τόσο γλυκιά, που πραγματικά το μαύρο δεν σε αγριεύει καθόλου! Λάτρεψα την τσάντα και τα σκουλαρίκια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφο total black ντύσιμο! καθώς και η λεπτομέρεια σου στο σκουλαρίκι!!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ χαριτωμενα τα σκουλαρίκια σου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ όμορφο σύνολο Κλεονίκη μου :) τα σκουλαρίκια φανταστικά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπαμε τα μαυρα συνολα! Υπεροχο outfit για ακομα μια φορα Κλεονικη μου! :) Το τσαντακι ειναι απαιχτο!!

    http://fashionofad.blogspot.com/
    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κυρια Κλεο πολυ ομορφη βγηκατε παλι!!
    Με γεια και για την ανανεωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κλασικο και κομψο γλυκια μου :-) ταιριαζει υπεροχα και το μαυρο χρωμα με τα μαλλια σου.
    Πολυ ομορφη....φιλια πολλααααα
    Styleflakes

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)