Effaclar Purifying Micellar Water by La Roche-Posay | Review

By 12:27 μ.μ. , , , ,

GR: Η εταιρία αναφέρει:
"Η λοσιόν EFFACLAR EAU MICELLAIRE καθαρίζει απαλά το δέρμα χάρη στα καθαριστικά συστατικά της που σέβονται το ευαίσθητο δέρμα. Αφαιρεί τα ξένα σώματα και το πλεονάζον σμήγμα, αφήνοντας το δέρμα καθαρό και δροσερό. Με καταπραϋντικό και αντι-ερεθιστικό ιαματικό νερό της La Roche-Posay
– pH 5.5
– χωρίς σαπούνι
– χωρίς οινόπνευμα
– χωρίς χρωστικές
– χωρίς Paraben
"

Η γνώμη μου:
Πρόκειται για ένα απαλό προϊόν ντεμακιγιάζ που σέβεται την λιπαρή επιδερμίδα. Είναι ένα κλασσικό νεράκι γι'αυτό και μου ταίριαξε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Δεν ερεθίζει την επιδερμίδα ακόμη και αν ακολουθείς φαρμακευτική αγωγή για ακμή (οι οποίες συνηθίζουν να ξηραίνουν την επιδερμίδα), το αντίθετο την καταπραϋνει. Αφαιρεί πάρα πολύ καλά το μακιγιάζ και το άρωμα του είναι ουδέτερο, σχεδόν ανεπαίσθητο θα έλεγα. Το ότι δεν περιέχει όλα αυτά που αναφέρει η εταιρία paraben, οινόπνευμα κτλ, είναι ένα μεγάλο θετικό και νομίζω συμβάλει στο να είναι ένα τόσο καλό προϊόν. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όλες εσάς που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.


EN: La Roche-Posay says:
"EFFACLAR Purifying Micellar Water gently cleanses the skin thanks to cleansing agents selected to respect sensitive skin. It eliminates impurities and excess sebum while leaving the skin clean and fresh. With soothing, anti-irritant La Roche-Posay thermal spring water 
- pH 5.5 
- Soap-free
- Alcohol-free
- Colorant-free 
- Paraben free."

My opinion:
It's about a smooth product of taking off your make up that respects oily skin.It's a classic water and that's why it fits me best.It does not affect the skin even if you are on acne treatment (that usually dry your skin), but in the opposite it soothes it. It removes specially your make-up and has a neutral smell, almost imperceptible.The fact that it has not all of these that are mentioned by the company (like paraben,alcohol etc.) is a huge advantage and I think it contributes to making this such a great product.I'm surely suggesting it to all of you who responds to your needs.

So, will you try it??
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

 Valentine’s gift of free cash coupon! Valid for products on the whole site!

Everyone has a chance! Don't miss it, my dear friend!

Form 21st January to 23rd January!  Only three days!

Check all items HERE!!

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. ωραιο φαινεται...Το bioderma το εχεις δοκιμασει??ειναι το αγαπημενο μου αλλα αυτο πιστευω θα ειναι η επομενη αγορα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vasiliki μου ναι το είχα δοκιμάσει πριν 1μιση χρόνο.. Έχουν πολλές ομοιότητες και όσον αφορά την αποτελεσματικότητα θεωρώ ότι είναι και τα δύο καλά!! :)

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ αυτή η εταιρία, απλώς απογοητεύτηκα με το προηγούμενο νεράκι που είχα πάρει και τώρα τα φοβάμαι.. αν και το review σου είναι φοβερά κατατοπιστικό <3

    Giveaway on my blog αν θέλεις να συμμετέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το δεύτερο νεράκι που δοκίμασα και ταίριαξε στις ανάγκες μου.. Όλα αυτά είναι υποκειμενικά φυσικά!! :)
      Αν βρεις δείγμα σε φαρμακείο δώστου μια ευκαιρία..

      Διαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ νεράκι άλλης εταιρίας και είμαι πολύ ικανοποιημένη, αλλά δεν είμαι αρνητική να ρίξω μια ματιά και σε αυτό!!
    ;-)
    Πανέμορφο review!
    Φιλάκια, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το review μου.. Αν το δοκιμάσεις ποτέ θα χαρώ να ακούσω εντυπώσεις!! :)

      Διαγραφή
  4. Και οτι ήμουν έτοιμη να το αγοράσω, υπέροχο review...αλλά κάνει για ντεμακιγιάζ Κλεονίκη μου ή είναι σαν λοσιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι για ντεμακιγιάζ.. Αφαιρεί άνετα το μακιγιάζ και δεν κάνω και το πιο ελαφρύ μπορώ να πω χαχαχ :)

      Διαγραφή
    2. Χαχα τέλεια!!! Λέω να το δοκιμάσω...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. it is good for me, i am in oily skin too!
    thanks for recommendation.

    Love from Malaysia
    http://www.wendypua.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To έχω δοκιμάσει και εγώ! Καλό, αλλά Bioderma δεν είναι... xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά μου αρέσουν και τα δύο το ίδιο.. :)

      Διαγραφή
  8. Poli oraio! I love your blog. I have followed you and mou aresi your posts.
    Marie Papachatzi
    http://iamthemakeupjunkie.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπώ τα νεράκια micellaire! Πολύ καλό το review σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχω ακουσει τα καλυτερα αλλα δεν ετυχε ποτε να το δοκιμασω. νομιζω πρεπει να του δωσω μια ευκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο review! Θα θελα να το δοκιμάσω γιατί έχω και εγώ επιδερμίδα με ακμή! Πόσο περίπου κοστίζει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. What a nice review! Θα ήθελα να το δοκιμάσω, διότι λατρεύω τα νεράκια καθαρισμού...Το γαλάκτωμα και τις λοσιόν δεν τα συμπαθώ καθόλου :) Βέβαια έχω ερωτευτεί το Micellaire από την L'oreal, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτό κάποια στιγμή <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλό review! Εμπιστεύομαι πολύ τη La Roche-Posay, το συγκεκριμένο δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω αλλά θα το έχω υπόψη μου πλέον!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω γιατί όπως έχω ακούσει είναι εξίσου καλό με το Βioderma :) Πραγματικά, υπέροχο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν και δε χρησιμοποιώ τέτοια (είμαι του γρήγορου, ξέρεις μαντηλάκι και τέλος) παρόλαυτά που αρέσουν
    τα reviews σου, γιατί είναι αντικειμενικά :) Φιλιά γλυκούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)