Skin care 2013: Favorite hair products

By 5:33 μ.μ. , , , , , , , , , ,

GR: Αν είστε από αυτά τα κορίτσια που τους αρέσει να φροντίζουν τα μαλλιά τους λίγο παραπάνω τότε αυτό το ποστ θα σας αρέσει. Πρώτα απ'όλα, πριν βάψω τα μαλλιά μου χρησιμοποιούσα το σαμπουάν για απαλά μαλλιά της Pantene. Μετά όμως, η καλύτερη επιλογή ήταν το Syoss για βαμμένα μαλλιά. Και τα δύο μυρίζουν υπέροχα, αφήνουν απαλά και λεία τα μαλλιά μου, συν ενίσχυση του του χρώματος από το Syoss. Επίσης, το conditioner της Timotei δίνει έξτρα λάμψη στα μαλλιά, ακόμα περισσότερο όταν το χρησιμοποιώ μαζί με το αντίστοιχο λαδάκι της Kerastase. Όταν χρειάζομαι περισσότερη ενυδάτωση, η leave-in treament με moroccan argan της Avon είναι η λύση. Αυτό είναι το δεύτερο μπουκαλάκι (το πρώτο, το πήρε η αδελφή μου) και το συνιστώ απόλυτα. Όσον αφορά το Spray Λάμψης και Θερμοπροστασίας, η Pantene είναι μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες οπότε δε θα μπορούσε να λείπει αυτό το προϊόν από το μπάνιο μου. Λατρεύω το συγκεκριμένο προϊόν γιατί προστατεύει τα μαλλιά μου από την θερμότητα και μετά από κάθε χρήση τα κάνει να λάμπουν και να μυρίζουν όμορφα.

EN: Are you one of those girls who taking care of their hair more than usual?? If so, this post is going to be all that you want.. First of all, before colouring my hair I used to use the Pantene shampoo for smooth hair. After that, Syoss Colour protect shampoo was the best choice. They both smell amazing, leave my hair smooth and extremely soft and the Syoss one helps the colour not to fade. Also, Timotei conditioner gives an extra shine on my colour, even more when I'm using it with the Kerastase oil. When I need more hydration, the leave-in treament with moroccan argan oil by Avon is the solution. This is my second brand new bottle (the first one was stolen by my little sister) and I totally recommend it to you. As far as the Heat protector, Pantene is one of my favorite companies so it couldn't be missing by my bathroom.. I absolutely adore this product because it protects my hair from heat and after every use it makes it shine and smell incredible.


 GR: Phytobaume eclat couleur είναι ένα conditioner για βαμμένα μαλλιά από την Phyto. Δοκίμασα το travel size (20ml) αλλά ήταν αρκετό για να το ερωτευτώ. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα, δες το review μου εδώ!!

EN: Phytobaume eclat couleur is a conditioner for colour-treated hair by Phyto. I tried the travel size (20ml) but it was enough to fall in love with it. You can learn more about, in my review here!! 

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Το λαδάκι της Kerastase το αγαπώ <3
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα προιοντα της Pantene να σου πω την αληθεια, δε μου αρεσουν πολυ.. Εκανα ατονα τα μαλλια μου & δεν ξεμπερδευονταν καλα, ακομα & με τη χρηση conditioner. Αντιθετα, τα syoss τα θεωρω πολυ καλα, μιας & τα μαλλια μου μενουν λαμπερα & απαλα! :)

    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πως θα βολέψει την κάθε μία μας τελικά.. Ευτυχώς δεν έχω ακόμα άσχημη εμπειρία από σαμπουάν :)

      Διαγραφή
  3. Τα σαμπουάν Pantene τα χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και δεν τα αλλάζω! Βέβαια για λιπαρά και λεπτά μαλλιά, όπως και να χει όμως έχουν βγάλει καλή σειρά σαμπουάν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To spray της pantene το λατρεύω κι εγώ! Το λαδάκι της kerastase δεν με έχει ενθουσιάσει ιδιαίτερα, προτιμώ αυτό της elvive!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει της Elvive αλλά επειδή μ'αρέσει να δοκιμάζω το βάζω στην λίστα μου!!

      Διαγραφή
  5. Το λαδάκι από την avon, το λατρεύω! Το έχω παραγγείλει και περιμένω να μου έρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Gia na pw tin alitheia den nomizw oti exw xrisimopoiisei kapoio ap auta ta proionta! Alla tha ithela na ta dokimasw efoson les oti einai toso kala!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω αν δοκιμάσεις κάποιο κάποια στιγμή να σε βολέψουν :)

      Διαγραφή
  7. Το λαδάκι της Kerastase το αγαπώ αλλά τα προιόντα της Syoss για τα δικά μου μαλλία έχουν αποδειχτεί πολύ χάλι μαύρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις κοριτσιών που δεν τους βόλεψε καθόλου αυτή η εταιρία.. :/

      Διαγραφή
  8. Τα Pantene μου προκαλούν ξηροδερμία! Είναι κρίμα!! Το λαδάκι kerastase είναι και στα δικά μου αγαπημένα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε? Εγώ δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο αλλά όπως είπα νωρίτερα υποκειμενικά είναι αυτά!! :)

      Διαγραφή
  9. τα προΪόντα της Syoss έχουν διχάσει!σε άλλους είναι τέλεια και σε άλλους χάλια!πάντως εγώ που έχω την λακ μου αρέσει...

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως Μαράκι μου.. Και εγώ έχω ένα άλλο προϊόν τους που δε μου άρεσε καθόλου αλλά το σαμπουάν μου ταίριαξε απόλυτα!! :)

      Διαγραφή
  10. Sending best Christmas wishes to you and your fantastic blog!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το Kerastase μυριζει υπεροχα!! Απο timotei δεν εχω δοκιμασει κατι ακομη αλλα ακουω συχνα για το clarifying shampoo. Τα syoss τα αγαπω:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι σίγουρη αν άλλαξαν πολλά ή μόνο την συσκευασία αλλά τα Timotei είναι τα περισσότερα πολύ καλά!! :)

      Διαγραφή
  12. As ksekinisw apo ta vasika ta exw ola. Latreyw tin kerastase gia emena apo ta kalutera makran proionta ston xwro tis peripoiisis malliwn. Tis phyto erwtas pou ksekinise prin 2 xronia. To pantene mou arese polu oso kai to ladaki tis avon pou murizei sygklonistika <3 Kales giortes Kleoniki mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα χαίρομαι που συμφωνούμε!! Πολλά φιλιά κοπέλα μου :)

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)