Skin care 2013: Favorite body products

By 11:56 μ.μ. , , , , , , , , , , , ,

GR:Αυτό το ποστ αφορά όλα τα προϊόντα σώματος που χρησιμοποιήσα περισσότερο αυτήν την χρονιά. Σκοπεύω να σας δείξω στα επόμενα ποστ τα αντίστοιχα για μαλλιά και πρόσωπο. Για τώρα, ας δούμε ποια ήταν τα αγαπημένα μου για το 2013.

EN:This post is about all of the body products which I used the most this year. I'm going to show you the rest of the hair & face products in the following posts.  For the time being, let's see what was my favorite for 2013.
GR:  Δύο προϊόντα με άρωμα βανίλια που βρίσκονται μέσα στα αγαπημένα μου είναι το scrub της Avon και η body lotion της The Body Shop. Το πρώτο είναι σχεδόν άδειο γιατί το χρησιμοποιώ πάνω από χρόνο και μπορείτε να μάθετε γιατί το αγαπώ εδώ. Για το δεύτερο δεν σας έχω ξαναμιλήσει αλλά αν έπρεπε να μάθετε κάτι είναι ότι έχει το καλύτερο άρωμα που υπήρξε ποτέ και ελαφριά ενυδάτωση. Το Ultimate Beauty Oil της Garnier ήταν ο καλύτερος μου φίλος το καλοκαίρι. Αυτό το λαδάκι, όπως σας έχω πει ήδη εδώ, είναι πολύ ενυδατικό και αφήνει την επιδερμίδα πολύ απαλή τόσο σε όψη όσο και σε αίσθηση. Το αφρόλουτρο Le petit marseillais είναι η Νο1 επιλογή μου και τα έχω δοκιμάσει όλα. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την κρέμα για τα πόδια και τους αγκώνες με african shea butter της Avon. Θα καταλάβεις το γιατί μόλις διαβάσεις αυτό το ποστ!! Και επιτέλους ένα χριστουγεννιάτικο προϊόν, το Ginger Sparkle body butter της The body Shop. Το έχω στην μικρή συσκευασία των 50ml αλλά σύντομα θα αγοράσω την μεγαλύτερη. Μυρίζει σαν gingerbread cookies και ενυδατώνει την επιδερμίδα αρκετά καλά.

EN:There are two products with vanilla perfume, the scrub from Avon and the body lotion from The Body Shop. The first is almost empty because I'm using it for over a year and you can find out why I love it Here. I haven't told you anything about the second one yet but if you want to know it has the greatest aroma ever and light hydration!! The Ultimate Beauty Oil from Garnier was the best friend for the summer. This oil, as I already told you Here, is actually very moisturising and leaves the skin feeling and looking soft. The 
Le petit marseillais bath gel is my No1 choice. I have tried every kind. I can't live without my cream for feet and elbow with african shea butter from Avon. You will understand why as soon as you read Here!! Finaly, a christmas product, Ginger Sparkle body butter from The body Shop. I have the one with 50ml but i'm going to get a brand new very soon. It smells just like gingerbread cookies and it's quite moisturising my skin.
GR: Τα αγαπημένα (και πολυφορεμένα) βερνίκια νυχιών είναι τα L'oreal colour riche (No 613, Blue reef)Mavala (No 152, Mauve Cendre)Essence special effect topper (No 15, Glitter on me) και Lancome Vernis in Love (No 375B). Η Cera di curpa κρέμα χεριών βρίσκεται για δεύτερη χρονιά στην τσάντα μου και θα μείνει για πολύ καιρό ακόμα (μπορείς να δεις το review εδώ). Το αποσμητικό Calm & Care Roll-on της Nivea είναι ότι πρέπει για μετά το ξύρισμα και σ'αυτό βοηθάει η Προβιταμίνη Β5 και ότι δεν περιέχει Alcohol. Τελευταίο αλλά αξιοσημείωτο είναι το άρωμα Bois d'Orange της Roger & Gallet. Το χρησιμοποιώ όλο τον χρόνο αν και είναι περισσότερο για την άνοιξη.

EN: My favorite nail polishes are L'oreal colour riche (No 613, Blue reef), Mavala (No 152, Mauve Cendre), Essence special effect topper (No 15, Glitter on me) and Lancome Vernis in Love (No 375B). The Cera di curpa hand cream is for a second year in my bag and I thing that it's going to stay there for a long time (you can see the review Here. The Calm & Care Roll-on from Nivea helps my skin to recover after shaving with provitamin B5 and 0% Alcohol. Last but not least, is the perfume Bois d'Orange from the company Roger & Gallet. I'm using it the whole year even though it's a springtime perfume.

Have you tried any of them??

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE

You Might Also Like

24 σχόλια

  1. νομίζω πως δεν έχω χρησιμοποιήσει τίποτα από αυτά αλλά φαίνονται όλα ωραία!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπώ το ginger spakles απο TBS!!!!Εμένα μου μυρίζει σαν ζελεδάκια coca cola!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αφρόλουτρο ειναι τελειο! Το χρησιμοποιουσα ολο το καλοκαιρι!! Το body butter το εχω βαλει στο ματι αλλα κρατιεμαι γιατι εχω να τελειωσω ποσα αλλα πρωτα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οοο το αφρόλουτρο από le petite marseiliais!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπώ το beauty oil της Garnier, όπως και τα body butters των TBS, έχοντας νεγαλύτερη αδυναμία στο vanilla bliss από τη χριστουγεννιάτικη συλλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με βαζεις σε πειρασμο να τα παρω για δοκιμη χαχαχα φιλακια..,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω πολύ να μυρίσω το άρωμα! Όσο για το body butter με ginger να το πάρεις σίγουρα σε full size, μυρίζει καταπληκτικά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και όλα αυτά που αναφέρεις έχουν και απίθανα αρώματα!!!
    (Αυτό είναι το ευαίσθητο σημείο μου! Το ξέρεις!!)
    ;-)
    Καλημέρα, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τις Ginger μυρωδιές του body shop!!!!Το λαδάκι της Garnier ψήνομαι να το δοκιμάσω!!!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ' αρέσουν πάρα πολύ τα αφρόλουτρα από La petit Marseillais,αλλά & την κρέμα από cera di cupra τη βρίσκω τρομερή για χειμώνα(όταν την είχα πρωτοδοκιμάσει καλοκαίρι,δεν με είχε εντυπωσιάσει).
    Πολύ καλές επιλογές Κλεονικάκι! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Petit Marseillais λατρεια! :) Μυριζουν τοσο ομορφα! Αλλα & το body butter του bodyshop ειναι τελειο!

    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. OLo lew na paw bodyshop kai olo de prolavainw!Eida pws exei kai prosfores logw giortwn!Super m aresoun ola!!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτο το beauty oil πολυ με φοβήζει,μην μου βγει πολυ λιπαρό κτλ αλλα μαλλον θα το παρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ωραίο και ενημερωτικο το ποστ σου Κλεονίκη μου...Αγαπώ τα mavala βερνίκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το λαδάκι της Garnier θέλω πολύ να το δοκιμάσω! Πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτο το Body butter Του ΤBS πρεπει να το μυρισω οπωσδηποτε...θα σκασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. POLY WRAIES PROTASEIS OI OZES...TO ROLL ON THS NIVEA..ARKETA EYXARISTO...KAI POLY WRAIES OI PROTASEIS SOU GIA TA PROIONTA SWMATOS KAI MALLIWN..ISWS TA KALYTERA... :-) KEEP IN TOUXH..KISSES..
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω δοκιμάσει το ginger sparkle από the body shop και το βερνίκι color riche αλλά σε nude απόχρωση! Και τα 2 ήταν υπέροχα οπότε σε εμπιστεύομαι και στα υπόλοιπα που δεν τα έχω δοκιμάσει!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!! Έχω κι εγώ την κρέμα σώματος βανίλια από TBS και όντως μυρίζει εκπληκτικά! Και στα δικά μου αγαπημένα το αφρόλουτρο ροδάκινο και νεκταρίνι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. polla apo t proionta sou dn exw xrisimopoihsei !!!i kreama xeriwn einai apo tis agapimenes tis mamas mou..k nmz oti adika kanei ekseretiki doulia kai an thimamai mirz k wraia...t aposmitika ts nivea t hewrw ola ekseretika !!kai egw nivea xrisimopoiw pantaa!! :)

    xoxo Stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. A πολύ ωραίο post, ωραίες επιλογές, εγώ προτιμώ το Vanilla bliss από τα Χριστουγεννιάτικα TBS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το scrub της Avon που μυρίζει βανίλια μου το έκαναν δώρο πρόσφατα και το αγάπησα! Μαζί με τη σειρά vanilla bliss των body shop είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα αυτό τον καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)