Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών από την L'oreal Paris | Review

By 11:09 μ.μ. , , ,

Καλό μήνα σε όλους/όλες.. Νέος μήνας, νέα σχέδια και νέα προϊόντα για να δοκιμάσουμε και να μιλήσουμε.. Θα ξεκινήσω τον μήνα με ένα review και θα προσπαθήσω να σας ετοιμάσω και άλλα πολλά τις επόμενες εβδομάδες!!
Με σύνθεση εμπλουτισμένη με Προ-βιταμίνη, το συγκεκριμένο προϊόν της εταιρίας L'oreal εξασφαλίζει ένα πολύ καλό ντεμακιγιάζ. Θα σε βοηθήσει να βγάλεις μέχρι και το πιο έντονο μακιγιάζ σου χωρίς να μουτζουρωθείς ή να χρειαστεί να τρίψεις πολύ τα μάτια. Δεν προκαλεί ερεθισμούς και είναι κατάλληλο ακόμα και για τις κοπέλες οι οποίες έχουν ευαισθησία ή φορούν φακούς επαφής. Έχει διακριτικό άρωμα που δεν πρόκειται να σε ενοχλήσει. Το μόνο που δε μου άρεσε, είναι το γεγονός ότι το στόμιο του είναι έτσι ώστε δεν μπορείς να ελέγχεις πάντα την ποσότητα που βάζεις στο βαμβάκι και τις περισσότερες φορές βάζω παραπάνω απ'όσο χρειάζομαι. 
Όσον αφορά την σχέση ποιότητα-τιμή, είναι ένα προϊόν (με προσιτή τιμή) που σίγουρα θα αγόραζα ξανά γιατί με άφησε ικανοποιημένη.. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Αν ναι, πως σας φάνηκε;;
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

38 σχόλια

  1. Το πρόβλημα με το στόμιο το έχω κι εγώ με το νερό καθαρισμού της L'oreal...
    Σπαταλάς αρκετή ποσότητα χωρίς να τη χρειάζεται!
    Ωραίο review Κλαίρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σε κάποια προϊόντα είναι κρίμα να υπάρχει μόνο αυτό το πρόβλημα.. :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post και πολύ καλό προιόν! Το πήρα κι εγώ το συγκεκριμένο τώρα που ήταν σε προσφορά και λέω να κάνω κι εγώ review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω τότε να δω και τις δικές σου εντυπώσεις!! :)

      Διαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα,αλλά σίγουρα θα το προμηθευτώ για να το δοκιμάσω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω στο θέμα για το στόμιο, αλλά κατά τ'άλλα... super είναι!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ καλο!!! Το εχω δοκιμασει και μου αρεσει πολυ!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που και η δική σου άποψη είναι θετική!! ^_^

      Διαγραφή
  6. το είχα δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ. όπως είπες έχει διακριτικό άρωμα και μου έκανε καλό που έχω ευαίσθητο δέρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα σου έλεγα και εγώ, ότι θα σου έκανε εσένα καλό γλυκούλα μου!!

      Διαγραφή
  7. Δεν το εχω δοκιμάσει., Καλό μου φαινεται :)

    Καλό μηνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πηρα και εγω και θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα σε οσα λες!!
    ellakibeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει για αυτο το προϊον.
    Θα το εχω υποψιν.
    Φιλια!
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tο συγκεκριμένο δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, αλλά το λαδάκι ντεμακιγιάζ της σειράς είναι το καλύτερο προϊόν ντεμακιγιάζ που έχω χρησιμοποιήσει!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στην λίστα μου να το δοκιμάσω σύντομα.. ευχαριστώ που το ανέφερες!! :)

      Διαγραφή
  11. Θα το ψάξω. Δε μου αρέσουν τα προϊόντα που αφήνουν λιπαρή αίσθηση και αφού το συγκεκριμένο είναι νερό θεωρώ πως θα είναι καλό για εμένα.

    http://prettynyummy.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιπαρότητα δεν νομίζω να αφήνει οπότε θα το χαρείς αν σε βολέψει τελικά!!

      Διαγραφή
  12. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί ξεβάφομαι με ντεμακιγιάζ που είναι για όλο το πρόσωπο, αλλά θα το κοιτάξω κάποια στιγμή! Είμαι σίγουρη ότι είναι καλό, και βοήθησε και το review σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α τι καλά, αυτό έχω κι εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πάλι αυτό δεν το πολυβολεύτηκα, το χάρισα στη μαμά μου και αυτή το λάτρεψε και το χρησιμοποιεί αποκλειστικά πλέον. Εγώ κάνω το ντεμακιγιάζ μου με το νεράκι καθαρισμού της L'Oreal.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου την αμαρτία μου θα την πω, αλλά ιδανικό μέχρι σήμερα για μένα είναι ένα άλλο της εταιρίας αλλά εφόσον και αυτό μου έκατσε καλά δεν έχω παράπονο ;)

      Διαγραφή
  15. it's amazing..thank you so much claire.. kisses... :*
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτή σου την ανάρτηση την έκανα share στη κοινότητά μας στο g+. Τα θέματά σου Claire είναι πολύ ενδιαφέροντα... μοιράσου τα μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να είμαι το μοναδικό άτομο στο οποίο έκανε αλλεργία το συγκεκριμένο (αντιαλλεργικό και φιλικό προς το δέρμα) προϊόν! Εντός 3ων ημερών είχα επανέλθει, βέβαια, αλλά και μόνο το γεγονός με έκανε να σκεφτώ πόσα είδη διαφορετικών δερμάτων και αντιδράσεων υπάρχουν. Ευτυχώς υπάρχουν προϊόντα για όλα τα γούστα και όλες τις ευαισθησίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην είσαι η μοναδική.. Αλλά όπως λες, πάλι καλά που υπάρχουν στην αγορά προϊόντα για κάθε τύπο επιδερμίδας!! :) Θα χαρώ να μάθω ποιο χρησιμοποιείς εσύ..

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)