Another review about Avon's products

By 7:08 μ.μ. , , , , , ,

Αν με ρωτούσες πιο παλιά, θα σου έλεγα ότι με αφήνει αδιάφορη το bronzer.. Μετά όμως δοκίμασα τις Bronzing Pearls της Avon και ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!! Η συσκευασία είναι γλυκιά και το γεγονός ότι είναι πέρλες μου άρεσε περισσότερο από τα αντίστοιχα σε μορφή πούδρας προϊόντα.. Δίνει ένα όμορφο χρώμα στα μάγουλα, καθόλου έντονο αν προσέξεις και μια διακριτική λάμψη ολοκληρώνει το αποτέλεσμα!! Μπαίνει σίγουρα στα αγαπημένα του καλοκαιριού!!

Ένα ακόμα αγαπημένο προϊόν του καλοκαιριού (αλλά και του χειμώνα τολμώ να πω) είναι η κρέμα για τα πόδια και τους αγκώνες με african shea butter της σειράς planet spa.. Λόγω της τριβής είναι το κατάλληλο προϊόν για να μαλακώνει τις φτέρνες από την πρώτη κιόλας χρήση!! Μυρίζει υπέροχα και αρκεί μια μικρή ποσότητα για την κάθε εφαρμογή.. 

Το chinese ginseng revitalising eye pads πρόκειται για μια συσκευασία με 20 pads για τα μάτια.. Υπόσχεται να αναζωογονήσει και να ενυδατώσει τα κουρασμένα μάτια.. Από ότι φαίνεται τηρεί την υπόσχεση του, μετά από κάθε χρήση ένιωσα ενυδατωμένη την περιοχή των ματιών και λιγότερο πρησμένη!! Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι το άρωμα του το οποίο αν και κάποιες κοπέλες το βρίσκουν ανεκτό εγώ δε μπόρεσα.. 

Τελευταία άφησα την Chinese Ginseng Revitalising μάσκα.. Πρόκειται για μια peel-off μάσκα που την απλώνεις στην επιδερμίδα και μέσα σε λίγα λεπτά στεγνώνει.. Έπειτα περιμένεις γύρω στα 20 λεπτά και την αφαιρείς σαν να ξεφλουδίζεσαι!! Έχει πολύ όμορφο άρωμα, νιώθεις αναζωογονημένη και καθαρή την επιδερμίδα και η ποσότητα της είναι τόση ώστε να κρατήσει για αρκετό καιρό..

Οι Bronzing Pearls, τα Chinese Ginseng Revitalising eye pads και μάσκα μου δόθηκαν για δοκιμή από την ίδια την εταιρία την ημέρα ενός event (για περισσότερα, δείτε εδώ).. Ενώ την κρέμα με african shea butter μου την είχε χαρίσει αγαπημένο πρόσωπο (σας είχα μιλήσει σ'αυτό το ποστ)!!
*Όλα τα προϊόντα της Avon κατά διαστήματα μπορείτε να τα βρείτε σε προσφορές γι'αυτό δεν αναφέρω κάποια ενδεικτική τιμή.

Μην ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ που τρέχει στο blog αυτές τις μέρες.. Με ένα κλικ εδώ μπορείτε να πάρετε μέρος!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

49 σχόλια

  1. Οι περλες ειναι και εμενα οι αγαπημενες μου..ξεχασα ολα τα αλλα bronzers μου ♥♥

    ellakibeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτες οι περλες φαίνονται τόσοοοο ωραίες!!!!!!!!ισως του χρόνου...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις κάποια καλή προσφορά απέκτησε τες..

      Διαγραφή
  3. Τις συγκεκριμένες πέρλες (έχω τις ροζ) όλο λέω θα τις πάρω και ποτέ δεν τις παίρνω επειδή σκέφτομαι πως έχω αρκετά λευκή επιδερμίδα και κάπως θα δείχνω! Αλλά και τις ροζ που έχω ...τις αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ ναι ίσως δε θα πήγαινε τόσο στην επιδερμίδα σου αλλά και εγώ που δεν μαύρισα καθόλου το καλοκαίρι το έβαζα με μέτρο και το αποτέλεσμα δεν με απογοήτευσε!!

      Διαγραφή
  4. Μμμμμ με τόσα καλά λόγια σκέφτομαι να δοκιμάσω κι εγώ τις πέρλες. Και μόνο η συσκευασία φαίνεται ελκυστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχει και ένα μικρό σαν σφουγγαράκι για να μην χτυπιούνται στην μεταφορά οι πέρλες.. :)

      Διαγραφή
  5. Το πλάνετ σπα για τα μάτια το λατρύω! Είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ίσως επειδή δεν έχω την απαραίτητη υπομονή δε νομίζω να το αγοράσω.. Αλλά ποτέ δε ξέρεις!! :)

      Διαγραφή
  6. Τις ειχα τις περλες και ειναι απιστευτες, τωρα θελω να τις ξαναπαρω!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα τις ξαναπάρω μόλις μου τελειώσουν!!

      Διαγραφή
  7. εκτος απο την κρεμα που απο αυτα που λες θελω πολυ να την δοκιμασω ολα τα αλλα ειναι οντως πολυ καλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω κάποια στιγμή,να βρεθούν στα χέρια μου οι συγκεκριμένες πέρλες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις διάφορες προσφορές που κάνουν ανά διαστήματα, στο εύχομαι!!

      Διαγραφή
  9. Έχω και εγώ το bronzer με πέρλες της Avon και το χρησιμοποιώ αντί για ρουζ το καλοκαίρι.. αλλά εγώ έχω την προηγούμενη συσκευασία, το Arabian Glow. Αρκετά καλό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την θυμάμαι την προηγούμενη συσκευασία αλλά αφού το προϊόν έμεινε ίδιο αυτό είναι τέλειο!! :D

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω να τα δοκιμάσεις αν μπορέσεις κάποια στιγμή..

      Διαγραφή
  11. Τις αγαπώ τις πέρλες απο την Avon....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα η κρέμα μου άρεσε περισσότερο απ'όλα! Πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα πάντως, θα τα δοκίμαζα και όλα μη σου πω. Θέλω να πάρω μερικά Avon κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλεια πραγματικά.. Ή τουλάχιστον εγώ την αγάπησα!! :D
      Να δοκιμάσεις κάποια στιγμή, έχουν πολλά και καλά προϊόντα!!

      Διαγραφή
  13. Αυτές οι πέρλες φαίνονται τέλειες...ωραίο ποστ dear :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ.. Χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  14. Autes oi perles apla tis agapawww!
    Einai ena apo ta agapimena proionta Avon pou exw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφο το ποστ σου!
    Αγαπω πραγματικα τις περλες απο την avon αλλα δεν εχω δοκιμασει τα αλλα προιοντα!
    Σε ευχαριστουμεε<3

    Εχεις ενα βραβειο απο εμενα στο μπλογκ μου!
    Τα φιλια μουυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου.. Αν δοκιμάσεις και άλλα θα χαρώ να ακούσω τις εντυπώσεις σου!!

      Διαγραφή
  16. αυτες οι περλες φαινονται πολυ ωραιες.οταν τελειωσω τα bronzer μου μπορει να τις επιλεξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτες οι μπρονζέ περλίτσες ειναι ακαταμάχητες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο review! Και εγώ ξεχωρίζω τις bronze περλίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα έχω δοκιμάσει κι εγώ τα συγκεκριμένα προϊόντα, πολύ καλά!!!
    Ελπίζω να πέρασες ένα υπέροχο καλοκαιράκι.... Φιλιά πολλά και καλό μήνα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ ελπίζω Φωτεινή μου να πέρασες όμορφα..
      Καλό μήνα αν και καθυστερημένα και φιλάκια!! <3

      Διαγραφή
  20. Οι πέρλες μου άρεσαν πάντα (το bronzer), peel of μάσκα είχα μια άλλη την Avon πολύ καλή!!!! Μου αρέσουν κάποια προϊόντα της εταιρίας αλλά είναι μπελάς το να είσαι μέλος της εταιρίας. Ψάχνω άτομο που να ασχολείται για να παραγγέλνω κάποια πράγματα που είναι πολύ καλά όπως το make-up τους (Ivory). Είναι για ανοιχτή επιδερμίδα και καλυπτικό στο προτείνω !!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε ξέρω πόσο μπελάς είναι να είσαι μέλος αλλά εγώ έχω συγγενή μου και τα παίρνω πάντα εύκολα!! Θα το έχω υπόψιν το make up τους..
      Πολλά φιλιά αγαπημένη :*

      Διαγραφή
  21. Μεγειά σου... Τη μάσκα την είχα και εγώ και δεν με ενθουσίασε αλλά αυτές οι πέρλες είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να καταφέρεις να βγάλεις όλη την μάσκα είναι ένα θέμα το παραδέχομαι χαχαχ

      Διαγραφή
  22. Οι πέρλες τρομερές!! Το ξέρω, κι έχω κολλήσει κι εγώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελή πέραση έχουν τελικά οι πέρλες!! Ευχάριστο αυτό :D

      Διαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τωρα που το λες αυτες τις περλες τις εχω κ γω αλλα δεν τις εχω χρηιμοποιησει... να τι θα βάλω αυριο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κι εγώ μόνο τις πέρλες έχω χρησιμοποιήσει από τα προϊόντα που αναφέρεις! Πάντως είναι από τα αγαπημένα μου bronzer. Το ότι πρόκειται για πέρλες διευκολύνει και στο να βάζω τη σωστή ποσότητα χωρίς να έχω ένα έντονο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)