The secret of Ella and Micha by Jessica Sorensen

By 8:44 μ.μ. , , ,

"Το κορίτσι που ο Μίσα νομίζει ότι αγαπάει πρέπει να εξαφανιστεί. Αποτραβιέμαι, καθώς δε θέλω να συμβεί κάτι μη αναστρέψιμο απόψε, και παίρνω μια τελευταία βαθιά ανάσα. Φεύγω και τον αφήνω στη γέφυρα, μες στη βροχή, μαζί με την παλιά Έλα. Η Έλα και ο Μίσα είναι κολλητοί από τα παιδικά τους χρόνια μέχρι που ένα τραγικό γεγονός καταστρέφει τη σχέση τους. Η Έλα αποφασίζει να αφήσει τα πάντα πίσω της, ακόμη και τον Μίσα, και να κάνει μια καινούργια αρχή στο πανεπιστήμιο.
Ήρθε το καλοκαίρι και  η Έλα δεν έχει που αλλού να πάει παρά πίσω στο πατρικό της. Φοβάται ότι οι προσπάθειές της να ξεχάσει το παρελθόν θα πάνε χαμένες, πόσο μάλλον που θα αντικρίζει τον Μίσα κάθε μέρα.Εκείνος είναι σέξι, έξυπνος, σαγηνευτικός∙ και κυρίως, αποφασισμένος να κερδίσει ξανά, με κάθε τίμημα, το κορίτσι που έχασε.."


Ένα από τα χόμπι μου που ίσως δεν είναι και τόσο γνωστό είναι τα βιβλία.. Μπορώ να πάρω ένα βιβλίο και να το τελειώσω ακόμα και μέσα σε μια μέρα!! Πρόσφατα βρήκα μια εφαρμογή στο κινητό που μπορείς να διαβάζεις σε μορφή pdf κάποια βιβλία αλλά είναι συνήθως στα αγγλικά.. Παρόλ'αυτά είπα να το δοκιμάσω και ορίστε το πρώτο βιβλίο που διάβασα.. Το βρήκα τυχαία και όταν έψαξα λίγο γι'αυτό διάβασα ένα άρθρο στο blog "Το μεγαλείο των τεχνών" (μπορείτε να δείτε το ποστ εδώ) το οποίο με έπεισε να του δώσω μια ευκαιρία..

Πρόκειται για μια όμορφη ιστορία αγάπης μεταξύ δύο ανθρώπων που γνωρίζονται σχεδόν όλη τους τη ζωή.. Ο καθένας έχει πράγματα που πρέπει να αντιμετωπίσει αλλά καταφέρνουν να βγάλουν άκρη με τις ζωές τους!! Δημιουργεί ανάμεικτα συναισθήματα αλλά πιστεύω το τέλος που δίνει η συγγραφέας μας δικαιώνει.. Προσωπικά μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ!! Δεν έχασε στιγμή το ενδιαφέρον μου και περίμενα πως και πως να μάθω το πως θα κατέληγε η ιστορία.. Θεωρώ ότι όποια κοπέλα αγαπά αυτό το είδους βιβλίου θα το διαβάσει ευχάριστα και πιθανότατα θα της αρέσει όσο και εμένα!!
Update: Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι το πρώτο της σειράς.. Το δεύτερο έχει τίτλο "The Forever of Ella and Micha", το τρίτο θα βγει 22 Οκτωβρίου 2013 με τίτλο "The Temptation of Lila and Ethan" και στις 3 Δεκεμβρίου θα βγει το τελευταίο "The Ever after of Ella and Micha".. 

*Σας ετοιμάζω άλλα δύο ποστ για βιβλία που διάβασα τους τελευταίους μήνες.. 
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

35 σχόλια

  1. Κλεονίκη μου αυτά τα ποστς τα λατρεύω!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To αγαπημένο μου χόμπι. (Το έχω διαβάσει και μου άρεσε πολύ)

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει το έχω κάνει αυτό! Να πάρω ένα βιβλίο και να το ολοκληρώσω μέσα σε μια ημέρα και δεν μιλάμε για 200 μόνο σελίδες... Ενδιαφέρον μου φαίνεται αυτό το βιβλίο και θα το βάλω στη λίστα μου... Περιμένουμε κι άλλα τέτοια post, αφού εμένα με ξέρεις (ανεβάζω κι εγώ...) τα αγαπώ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ξέρω χιχιχ Και με μεγάλη μου χαρά διαβάζω πάντα τα ποστ σου!! :)

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχο post!!!Το θεωρώ πλέον πολυτέλεια να διαβάσω ένα βιβλίο,αλλά όταν μπορώ είναι τόσο εθιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι εργαζόμενη μανούλα γι'αυτό.. μόλις μεγαλώσει λίγο το αγοράκι σου θα βρεις τον χρόνο για κάνα βιβλίο που και που :)

      Διαγραφή
  5. Mou aresei polu na diavasw kai ennoeitai pws mou aresoun teteio post.
    Brova koukla mou, polu wraio post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι θερμή υποστηρίκτρια του τρίπτυχου καφές-ξαπλώστρα-βιβλίο και έχω ξεκοκκαλίσει έτσι ουκ ολίγα. Αυτό δεν έτυχε να το διαβάσω, χμμ μου δίνεις ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μπορώ να διαβάσω παντού.. Μέχρι και στο αστικό έχω κάτσει να διαβάσω μια φορά μιας και ήθελα 1 ώρα μέχρι να φτάσω στο ΤΕΙ χαχ

      Διαγραφή
  7. Ναιιι!!! Κι εγώ μπορώ να τελειώσω ένα βιβλίο μέσα σε μια μέρα αν με συνεπάρει η ιστορία!! Πολύ καλό φαίνεται το συγκεκριμένο!! Κάνε κι άλλα τέτοια post!!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω Ντίνα μου.. Τώρα που είδα ότι σας αρέσουν κιόλας!!! :D

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι καλοκαιρινες διακοπές ειναι η καλύτερη περίοδος για διαβασμα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αν είσαι άνεργη είναι ότι πρέπει για να περνάει κάπως ο χρόνος.. χαχαχ

      Διαγραφή
  10. Δε φαντάζεσαι πόσο πολύ απολαμβάνω να διαβάζω βιβλία και εγώ! Σε καταλαβαίνω απόλυτα!

    Αυτό το βιβλίο φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, θα το κοιτάξω!

    Ελπίζω να περνάς τέλεια!
    Φιλιά

    Αντζελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω και δικές σου προτάσεις κάποια στιγμή.. Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Αχ, αν ένα βιβλίο σε "πάρει" μαζί του, εννοείται πως μπορείς να το διαβάσεις σε χρόνο dt!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!
    Να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα :D
      Πολλά φιλιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  12. πολυ μου αρεσε αυτο το ποστ1!Ενα βιβλιο ειναι πραγματι ανεκτιμητο, δε το εχω διαβασει αλλα μου κινησε τη περιεργεια!!Thanks!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το διαβάσεις πάντως θα χαρώ να ακούσω εντυπώσεις!! :)

      Διαγραφή
  13. Τα αγαπάω τα βιβλία πολύ, αν και δυστυχως δεν έχω τόσο χρόνο να διαβάζω "εξω-νομικά" βιβλία πια....

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρεις κάποτε τον χρόνο να διαβάσεις κάποιο καλό :)

      Διαγραφή
  14. Φέτος το καλοκαίρι δεν έχω καταφέρει να διαβάσω βιβλίο, αν και έχω ξεκινήσει δύο!
    Τις επόμενες μέρες θα το προσπαθήσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω εντυπώσεις από αυτά που διαβάζεις :)

      Διαγραφή
  15. Α φαίνεται πολύ ωραίο. Το καλοκαίρι προσφέρεται για διάβασμα. Ευχαριστούμε.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς.. Η καλύτερη εποχή κατά την γνώμη μου για να λιώσουμε στα βιβλία!! :)

      Διαγραφή
  16. fainetai teleio to biblio! kai epsaxna na brw ena kalo gia to kalokairi!!! thanks kleonikaki m!
    filakiaaa

    www.fashionrailways,com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου Βίκυ.. Περιμένω εντυπώσεις αν το διαβάσεις!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. το διαβασα, μπορω να πω, οτι μου αρεσε, αλλα νιωθω καπως περιεργα για το τελος. δηλαδη νιωθω λες και η ιστορια ειναι μισο τελειωμενη. δεν ξερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει και συνέχεια οπότε ποτέ δε ξέρεις ;)

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)