Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013

Garnier Ultimate Beauty & Miraculous oil | Review

Μια νέα αδυναμία μου για όσους δε το έχουν καταλάβει, είναι τα λαδάκια για τα μαλλιά και το σώμα!! Έτσι δε θα μπορούσα να μην είχα προσθέσει στην συλλογή μου και τα δύο νέα λαδάκια της Garnier.. Το Beauty oil είναι για το σώμα και μου το έστειλε η ίδια η εταιρία για δοκιμή ενώ το Miraculous Oil είναι για τα μαλλιά και το κέρδισα σε διαγωνισμό της Natalie's Beautyland..
Το λαδάκι για τα μαλλιά, περιέχει argan oil και η σύνθεση του είναι τόσο ελαφριά ώστε να μην βαραίνει τα μαλλιά.. Ενυδατώνει σε βάθος και προσφέρει ιδιαίτερη λάμψη!! Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν μάσκα πριν το λούσιμο για μεγαλύτερη ενυδάτωση, μετά το λούσιμο για προστασία από το φριζάρισμα και το πιστολάκι, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας για έξτρα λάμψη.. Εγώ το χρησιμοποίησα και με έναν ακόμα τρόπο, το ανακάτευα με το conditioner μου, το άφηνα για λίγα λεπτά και ξέπλενα πανεύκολα τα μαλλιά μου!! Αυτό όπως διαπίστωσα βοηθούσε αρκετά το χτένισμα καθώς είχα λιγότερους κόμπους να ξεμπλέξω.. Δεν θα παραλείψω να αναφέρω ότι το άρωμα του θυμίζει καλοκαιρινά φρούτα!! 

Το Ultimate Beauty Oil είναι εμπλουτισμένο με έλαιο Argan, έλαιο Macademia, Αμυγδαλέλαιο και έλαιο τριαντάφυλλου δημιουργώντας έτσι ένα μοναδικό λάδι σώματος.. Το άρωμα του θα σε σαγηνεύσει και η απαλότητα που αφήνει στην επιδερμίδα μετά από κάθε χρήση θα σε κερδίσει!! Δεν αφήνει λιπαρότητα παρά μόνο μια διακριτική λάμψη, ότι πρέπει για το καλοκαιράκι!! Για μέγιστη ενυδάτωση αρκεί να το δοκιμάσουμε σε ελάχιστα βρεγμένη επιδερμίδα και δε θα μας απογοητεύσει..

Συνοψίζοντας, όποια κοπέλα δε θέλει να δαπανήσει αρκετά χρήματα σε προϊόντα αυτού του είδους, τα συγκεκριμένα λαδάκια είναι μια καλή πρόταση!! 

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δύο;; 
Για περισσότερα, ρίξτε μια ματιά στην σελίδα της Garnier στο Facebook!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

28 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα λαδάκια.
    Όμως,θα αγοράσω σίγουρα ένα(όταν μου τελειώσουν αυτά που χρησιμοποιώ τώρα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Love garnier! :)

      www.shareasecret.wordpress.com

      xoxo

      Διαγραφή
    2. Περιμένω εντυπώσεις αν δοκιμάσεις τελικά κάποιο από α δύο :)

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται υπέροχα...μάλλον πρέπει να τα δοκιμάσω!!!
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι αν τα δοκιμάσεις θα σου αρέσουν και σένα :)
      Φιλάκια κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  3. δεν εχω παρει ακομα το λαδακι για τα μαλλια γτ εχω μερικα να τελειωσω αλλα θελω να δοκιμασω για το σωμα μιας και εχω κανονικη προς ξηρη επιδερμιδα και νομιζω οτι σε εμενα τα λαδια προσφερουν πιο βαθια ενυδατωση.
    Γινε μελος και στο διμο μου blog εαν θελεις
    Φιλια Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις αυτό για το σώμα, είναι ελαφρύ και δε θα σε λαδώσει!!

      Διαγραφή
  4. exw dokimasei to ladaki gia to swma alla den mou arese ka8olou i murwdia tou!perimena oti tha murize san to Nuxe px...opote den to agorasa!
    gia ta mallia exw pollaaa ladakia opote den to tolmw kan!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ θα σου πω το αντίθετο, το άρωμα του Nuxe δε μου αρέσει καθόλου ενώ αυτού της Garnier το λατρεύω!! Αφού δε σου άρεσε καλά έκανες και δε το πήρες γιατί το άρωμα είναι από τα βασικά κριτήρια καμιά φορά :)

      Διαγραφή
  5. αυτό για το σώμα θα θελα να το μυρίσω αν και έχω τόσα ενυδατικά που δε πρέπει να πάρω για 3 χρόνια τουλάχιστον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνολικά για το σώμα είμαι καλυμμένη και εγώ για 1μιση-2 χρονιά μη νομίζεις.. Την επόμενη φορά που θα έρθεις Ελλάδα και θα βρεθούμε θα στο φέρω να το μυρίσεις :D

      Διαγραφή
  6. Αυτό για τα μαλλιά το έχω και το λατρεύω πραγματικά! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Den exw dokimasei kanena apo ta dio! Alla kati mou leei oti tha to kanw sintoma! Poli kalo review! :)

    Call me M from Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το κάνεις περιμένω τις εντυπώσεις σου..

      Διαγραφή
  8. Τα fructis τα είχε προσφορά στο σούπερ μάρκετ προχθες και πήρα τα λαδάκια, είναι τέλεια και μοσχοβολάνε :)
    Φιλιά πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άρωμα του σε εξιτάρει :D
      Φιλάκια πολλά πολλάα

      Διαγραφή
  9. Το λαδι για τα μαλλια ειναι πολυ χρησιμο! Και γω πρωτη φορα τωρα χρησιμοποιησα και τρελαθηκα!!
    Thanks για το comment!!
    Δες και το τελευταιο μου outfit αν εχεις χρονο, ειναι ενα απ τα αγαπημενα μου!!




    http://clothes-and-fairytales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το λάδι για τα μαλλια ειναι οτι πρέπει για αυτη την περίοδο
    που είναι τόσο εκτεθημενα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για όσες πάνε συχνά στην παραλία.. :D

      Διαγραφή
  11. συμφωνω απολυτα με οσα λες ,ειναι κ οικονομικο κ μυριζει πολυυυ ωραια! μου αρεσει οτι δεν θα γινεις χαλια με τα λαδια γιατι η ποσοτητα με το δισπενσερ ειναι ακριβως οσο θελεις.
    εχω κ γω μια αδυναμια στα λαδια κ για το σωμα κ για τα μαλλια..
    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To agapw!!! An kai exw tosa polla ladakia pou den prolavainw na ta xrisimopoiisw ola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία από τα ίδια και εγώ.. Έδωσα ένα στην αδελφή μου όταν τελείωσε το δικό της και της έχω δώσει και το ελεύθερο να χρησιμοποιήσει όποιο θέλει.. χαχαχ Έτσι έχω μια ελπίδα να μου τελειώσουν κάποτε!! ::)

      Διαγραφή
  13. Exw ayto gia ta malia yperoxo k pl oikonomiko :-)
    Poly wraio post glukia m :-)
    Filia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...