Summer Party with NYX

By 8:36 μ.μ. , ,

Πριν λίγες μέρες, η ΝΥΧ διοργάνωσε ένα υπέροχο καλοκαιρινό event με υπέροχη μουσική και ευχάριστη διάθεση.. Το event ξεκίνησε με την παρουσίαση του καλοκαιρινού μακιγιάζ.. Η αγαπημένη Άννα (γράφει και στο blog Tickle me pink) μας έδειξε βήμα βήμα το μακιγιάζ που έκανε στο ένα από τα δύο μοντέλα καθώς και τα προϊόντα που χρησιμοποίησε.. 


 Χρησιμοποίησε την παλέτα σκιών Nude on Nude και δίπλα είναι τα υπόλοιπα προϊόντα.. 
Εμείς είχαμε τον χρόνο να δούμε τις νέες παραλαβές και όπως λέει και η Ελένη (το έτερο ήμισυ του Tickle me pink) να σκαλίξουμε.. Για αρχή ήρθαν τα πολυπόθητα Soft matte lip cream για τα οποία έχουμε ακούσει εδώ και καιρό.. Είναι κάτι ενδιάμεσο από κραγιόν και lip gloss, έχουν κρεμώδη υφή και μετά από λίγη ώρα αφήνουν ματ αποτέλεσμα στα χείλη.. Υπάρχει ποικιλία στα χρώματα και η τιμή τους είναι στα 7,95Ε. 
 Στην συνέχεια πήρε το μάτι μου δύο υπέροχες και γεμάτες χρώματα παλέτες.. 


Και τα επίσης πολυσυζητημένα Matte Lipsticks.. Ξεχωρίζουν για το ματ αποτέλεσμα και την μοναδική μαύρη τους συσκευασία.. Τα συγκεκριμένα δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά πολλές beauty bloggers πίνουν νερό στο όνομα τους!! Η τιμή τους νομίζω είναι γύρω στα 6,95Ε.
To event ήταν σε συνεργασία με τα ρούχα της Desire και τα παπούτσια του Χαραλά και τα μοντέλα που παρευρέθηκαν φορούσαν δημιουργίες και των δύο εταιρειών.. 

Τα δύο πραγματάκια που απέκτησα εκείνη την ημέρα είναι το High Definition Concealer και ένα Soft matte lip cream στην απόχρωση Atwerp.. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές!!

Και για όσες με ξέρουν, η τύχη ήταν με το μέρος μου για άλλη μια φορά και κέρδισα ένα υπέροχο μπουγκάκι με τρία προϊόντα της NYX για τα οποία περιμένω να τα δοκιμάσω για να σας πω περισσότερα.. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία NYX για την όμορφη διοργάνωση της εκδήλωσης και στις κοπέλες που ήταν τόσο εξυπηρετικές..
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

39 σχόλια

  1. Ζηλεύωωω...τέλεια μεγειά σου και καλοφόρετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ζωή μου!!! Ελπίζω να έρθεις και εσύ κάποια φορά σε παρόμοιο event ξανά :)

      Διαγραφή
  2. εχουν τοσο ωραια πραγματακια.. περιμενω μια παλετιτσα εγω και σιγουρα θελω ενα ματ κραγιον... αχ! <3

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ από παλέτες είμαι full αλλά αν ερωτευτώ κάποια δε θα αντισταθώ!! χιχιχ

      Διαγραφή
  3. megeiaaaaaaaaaa sou ola!!!
    8elw na parw soft matte lipcremes kai butter glosses!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύυυυυυυ!!!
      Αν πάρεις περιμένω εντυπώσεις..

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία πράγματα μπράβο!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ καλό είναι το concealer το έχω. Και τέλεια τα soft matte αλλά και τα matte κραγιόν. Να τα χαρείς όλα και πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρησιμοποιώ λίγες μέρες και μου αρέσει προς το παρών :)
      Σ'ευχαριστώ Μυρόνα μου :*

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραία τα προϊόντα και μεγιά για τα νέα προϊόντα. Οι παλέτες είναι πολύ ωραίες εάν καταφέρω να ''πεταχτώ'' στην Θεσσαλονίκη σίγουρα θα περάσω μια βόλτα. Τα ματ κραγιόν που έχω δοκιμάσει έχουν πολύ διάρκεια και δεν φεύγει εύκολα. Επίσης προϊόντα της NYX που έχω δοκιμάσει και είναι ωραία είναι το make-up τους που είναι πολύ σταθερό.

    http://cooking-wishes.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά που θα έρθεις θα σε πάω εγώ η ίδια να τα ψαχουλέψεις και να πάρεις ότι θέλεις κοπέλα μου γλυκιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Τα lip creams θέλω πολύ να τα δοκιμάσω! Με γεια όλα και πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα ότι αξίζει να τα δοκιμάσεις, μόνο θετικά σχόλια έχω διαβάσει :)

      Διαγραφή
  8. Μπράβο ρε κοριτσάρα, να σαι πάντα τυχερή και να κερδίζεις!
    Με γεια σου :) Φιλιά, καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. για το κονσιλερ κανε ενα review οταν μπορεσεις πληζ.το atwerb το πηρα και εγω και ειναι πολυ ωραιο.παντα τυχερη και καλοφορετα ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις περάσει λίγος καιρός που το χρησιμοποιώ θα κάνω Λένα μου..

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Έχουν υπέροχα χρώματα απ'όσο είδα.. :)

      Διαγραφή
  11. ¨ολα φαίνονται υπέροχα!Πάντα τυχερή κουκλίτσα!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να τα δοκιμάσεις.. θα ξετρελαθείς!!

      Διαγραφή
  12. Πρέπει να ήταν υπέροχα!! Με γεια σου!! Πάντα τυχερή!! Αγαπώ κι εγώ πλέον τα ματ κραγιόν από nyx, τρελάα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και τα ματ με προβληματίζουν ως προς το πως να τα φορέσω, νομίζω ότι θα τα αγαπήσω τα συγκεκριμένα!!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Αχ εσένα δεσποινίς πότε θα σε πετύχω σε κάποια εκδήλωση??

      Διαγραφή
  14. Μακάρι να ανοίξει και στην Αθήνα ένα κατάστημα σύντομα..
    Έχει πολύ καλές τιμές...δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κανένα προϊόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να παραγγείλεις και εσύ και στα στέλνουν με courier!!! Ρίξτε μια ματιά στην σελίδα τους :)

      Διαγραφή
  15. Εύχομαι πάντα τυχερή κούκλα μου!
    Το event μου άρεσε πολύ και οι νέες παραλαβές ακόμη περισσότερο. Περιμένω και εγώ τις εντυπώσεις σου από το κονσίλερ. Φιλάκιααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και ανταποδίδω την ευχή!! (κάπου εδώ θα μας ρίξουν κατάρες γιατί σαρώνουμε τους διαγωνισμούς μάλλον χαχαχα)
      Χάρηκα πάρα πολύ που σας είδα και περάσαμε τόσο όμορφα!! Θα γράψω σύντομα γι'αυτό..
      Φιλιάαα

      Διαγραφή
  16. nice photos!
    thanks for sharing!
    :)

    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)