Garnier Pure Active fruit energy | Review

By 4:40 μ.μ. , , , ,

Η Garnier λάνσαρε ένα ιδιαίτερο προϊόν για μικτές ή λιπαρές με τάση για ακμή, το Pure Active fruit energy.. Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι το νερό καθαρισμού πιέζοντας την αντλία βγαίνει με την μορφή αφρού εξαιρετικά απαλό για την επιδερμίδα.. Με εκχύλισμα από γκρέιπφρουτ, ρόδι και βιταμίνη C αναζωογονεί και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα απομακρύνοντας την ενοχλητική λιπαρότητα!!

Η γνώμη μου είναι ότι σέβεται την ευαίσθητη επιδερμίδα με ατέλειες και είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση.. Στο διάστημα που το χρησιμοποιώ, πρόσεξα βελτίωση στις ατέλειες μου, συγκεκριμένα ένιωθα αισθητά πιο καθαρή την επιδερμίδα μου και μείωση των φραγμένων πόρων.. Δεν εμφάνισα κάποια ευαισθησία ή αλλεργία στο προϊόν, ούτε προκάλεσε ξηρότητα!!  Η αίσθηση δροσιάς κρατάει για ώρες και το άρωμα του είναι λαχταριστό!! 
Από όσο γνωρίζω η τιμή του είναι προσιτή και από την στιγμή που η ποσότητα του είναι 150ml και χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα κάθε φορά, θεωρώ ότι είναι από τα οικονομικά προϊόντα!!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Πως σας φάνηκε;;
Οφείλω να ευχαριστήσω την Garnier που μου έστειλε το συγκεκριμένο προϊόν για να το δοκιμάσω.. Η άποψη μου ωστόσο παραμένει αντικειμενική!! 
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

30 σχόλια

  1. Πω πω μόνο και μόνο για τα αρώματα θα ήθελα να το δοκιμάσω όπως και για την λιπαρότητα. Εάν δεν έκανα την θεραπεία μου σίγουρα θα το δοκίμαζα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ φιλικό προς την ευαίσθητη επιδερμίδα πάντως.. να το έχεις υπόψιν :)

      Διαγραφή
  2. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω, κι άμα σου έκανε και δουλειά τέλεια! Ίσως δουλέψει και σε μένα! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω εντυπώσεις αν το δοκιμάσεις!!

      Διαγραφή
  3. Akougetai poli kalo alla ton perissotero kairo exw poli xiri epidermida kaid en kserw an tha me voleve.

    Call me M from Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ ναι μάλλον δε θα σε βόλευε εσένα..

      Διαγραφή
  4. den to exw dokimasei...alla skopeuw suntoma!! :D
    filakiaaaaaaa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν το εχω δοκιμασει, δεν ξερω αν υπαρχει κιολας καποιο παραπλησιο προιον για κανονικες επιδερμιδες.
    ξερω ομως οτι θα μυριζει υπεροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν είμαι σίγουρη αλλά μπορείς να το κοιτάξεις αν θέλεις :)

      Διαγραφή
  6. Den to exw dokimasei akoma... tha to dokimasw omws prepei na murizei odws teleia :)

    gleamingspire.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι μυρίζει πολύ όμορφα.. Αν το δοκιμάσεις περιμένω να ακούσω την γνώμη σου!!

      Διαγραφή
  7. Δεν το εχω δοκιμασει ομως απο την περιγραφη σου φαινεται πολυ ενδιαφερον!Θα το αναζητησω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου ταιριάζει να το δοκιμάσεις.. χιχιχ :)

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν αυτού του τύπου τα καθαριστικά και το συγκεκριμένο μοσχοβολάει! Είναι και οικονομικό οπότε είναι μια καλή πρόταση. Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι..
      Φιλάκια Ελενάκι μου!!

      Διαγραφή
  9. γεια σου Claire μου!!!! ωραία παρουσίαση και θεωρώ ιδανικό θα είναι για το πρόσωπό μου, που η λιπαρότητα επιμένει! να δούμε! φιλάκια πολλά, να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Εvonita μου.. Ελπίζω να είσαι καλά :)
      Είναι απαλό με την επιδερμίδα και δε θα νιώσεις να σε ξηραίνει οπότε ίσως βολέψει και εσένα..
      Πολλά φιλιά..

      Διαγραφή
  10. πολύ ενδιαφέρον, εγώ δοκιμάζω ένα άλλο της garnier αυτή την περίοδο, δεν εχω δοκιμάσει κάποιο καθαριστικό σε μορφή αφρού ως τώρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είναι το πρώτο που δοκιμάσω από την garnier και ευτυχώς δεν με απογοήτευσε..

      Διαγραφή
  11. Κλεονίκη, το αγόρασα πριν λίγες ημέρες και έχει γίνει αγαπημένο! Έχει υπέροχο άρωμα, δεν μου προκάλεσε καμία ευαισθησία και έχω δει και μια μικρή αισθητή βελτίωση στην δύσκολη λιπα΄ρη μου επιδερμίδα! Συμφωνώ σε όσα γράφεις, εκτός το ότι δεν είναι και τόσο προαιτή η τιμή του, περίπου 5,95€ το πήρα... αλλά αξίζει ως προίόν, όπου θα μου κρατήσει για μήνες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε.. Εγώ το χρησιμοποιώ ήδη 1μιση με 2 μήνες και ούτε μέχρι την μέση έχει φτάσει!! Όσο για το προσιτή τιμή, σε σύγκριση με άλλα θεωρώ ότι δεν είναι τόσο ακριβό αλλά εννοείται η κάθε κοπέλα το βλέπει διαφορετικά :)

      Διαγραφή
  12. ρε κοριτσια ακουγοτανε δελεαστικο ως προσ την τιμη την βελτιωση της λιπαροτητας και το αρωμα...κι ετσι ετρεξα και το αγορασα και στην αρχη ενθουσιαστηκα..οντως μοσχοβολαει ειναι ενας ελαφρυς αφρος για τις ατελειες δεν ξερω γιατι εγω πανω στην μια εβδομαδα χρησης εβγαλα εκζεμα απο το συγκεκριμενο προιον στο προσωπο..μολις σταματησα να το χρησιμοποιω αμεσως ηρεμησε το προσωπο μου..κ οχι δεν εχω καμια ιδιαιατερα ευαισθητη επιδερμιδα..απλα κατεληξα οτι εγγυηση ειναι οι φαρμακευτικες..δινεισ κατι παραπανω κι εχεις ησυχο το κεφαλι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου δεν αντιλέγω ότι οι φαρμακευτικές έχουν πιο προσεγμένα προϊόντα.. Στο λέω εγώ που χρησιμοποιώ το πράσινο σαπούνι της Avene γύρω στα 4 5 χρόνια.. Εννοείται όποιο προϊόν χρησιμοποιώ για πρώτη φορά προσέχω μην εμφανίσω ευαισθησία..
      Κρίμα που έπαθες κάτι τέτοιο.. Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα :)

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)