Φυσικά καλλυντικά ~ Review Part II

By 5:29 μ.μ. , , ,

Όπως σας υποσχέθηκα, το δεύτερο μέρος για τα φυσικά προϊόντα ομορφιάς της Beauty Cooking!! Για όσους δεν είδατε το πρώτο μέρος, ρίξτε μια ματιά εδώ.. Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για τέσσερα προϊόντα για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά!!

Θα ξεκινήσω με το lip balm με μέλι.. Είναι το πρώτο του είδους που δοκίμασα γιατί πάντα προτιμούσα τα liposan!! Και από ότι κατάλαβα κακώς δε το είχα κάνει μέχρι τώρα.. Η συσκευασία του είναι βολική και η ποσότητα είναι υπεραρκετή πιστεύω.. Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες και ούτε μέχρι την μέση δεν έχει φτάσει!! Έχει μια διακριτική μυρωδιά, απορροφάται γρήγορα και αφήνει πολύ απαλά τα χείλη!! 

Μια ενδιαφέρουσα μάσκα προσώπου είναι αυτή με βάση το μέλι.. Άκρως ενυδατική θεωρώ ότι είναι ιδανική για τις ξηρές επιδερμίδες!! Έχει ένα όμορφο άρωμα μελιού και μετά από κάθε χρήση αφήνει το πρόσωπο απαλό και λαμπερό!! Μου κράτησε για 7 περίπου χρήσεις και όπως είναι φυσικό έμεινα αρκετά ικανοποιημένη.. 

Το επόμενο προϊόν το δοκίμασα σε δείγμα και πρόκειται για μια κρέμα σώματος με φράουλα και grapefruit.. Δεν έχει την συνηθισμένη λεπτόρρευστη υφή όπως τις άλλες κρέμες σώματος αλλά δεν αργεί να απορροφηθεί από την επιδερμίδα!! Έχει το πιο λαχταριστό φρουτένιο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ μου!! Και η απαλότητα που προσφέρει είναι μοναδική.. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!! 


Και περνάμε σε δύο ξεχωριστά προϊόντα.. Λαδάκι για το σώμα και τα μαλλιά με βασικό συστατικό το μετάξι για βαθιά ενυδάτωση!!
Το λαδάκι για το σώμα σε κατακτά πρώτα με το άρωμα του!! Μόλις το δοκιμάσεις και δεις την επιδερμίδα σου πιο ενυδατωμένη από ποτέ είσαι πλέον σίγουρη για την επιλογή σου.. Για καλύτερα αποτελέσματα, το εφαρμόζεις σε ελάχιστα βρεγμένη επιδερμίδα..
Το λαδάκι για τα μαλλιά είναι κατάλληλο για επανόρθωση αλλά μπορεί να το χρησιμοποιήσει και οποιαδήποτε κοπέλα με κανονικό τύπο μαλλιών.. Οι τρόποι χρήσεις του είναι οι ίδιοι όπως κάθε λαδάκι αλλά εγώ το χρησιμοποίησα περισσότερο σαν μάσκα πριν το λούσιμο!! Από την πρώτη χρήση κιόλας, ένιωθα τα μαλλιά μου πιο απαλά και δυνατά, λιγότερο ξηρά και χωρίς εμφάνιση λιπαρότητας!!



**Ελπίζω να μην ξεχάσατε τον λαχταριστό διαγωνισμό μου με προϊόντα ομορφιάς της Beauty Cooking.. Με  ένα κλικ εδώ θα μάθεις περισσότερα!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

28 σχόλια

  1. η κρέμα σώματος μοιάζει λαχταριστή κι έτοιμη για φάγωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να την μυρίσεις.. Θα την λατρέψεις!!

      Διαγραφή
  2. Εκτός από την κρέμα σώματος, εγώ και το lip balm θα ήθελα να δοκιμάσω, όπως επίσης και τη μάσκα προσώπου!!!
    φαίνονται υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραίες πρωτότυπες και πάνω απ' όλα φυσικές προτάσεις..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Έχουν μοναδικό άρωμα.. είμαι σίγουρη ότι θα σου άρεσαν!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το δοκιμάσεις τότε!!! Είναι πραγματικά υπέροχο..

      Διαγραφή
  6. Λαχταριστά φαίνονται!!! χαίρομαι που σου αρέσουν τα φυσικά/σπιτικά καλλυντικά, γιατί κι εγώ αυτής της φιλοσοφίας είμαι!!! :)
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χάρηκα που μαθαίνω περισσότερα για τα φυσικά καλλυντικά και ελπίζω να μάθω περισσότερα και για τα δικά σου!!!
      Πολλά φιλιά κοπέλα μου..

      Διαγραφή
  7. wow! Ola fainontai iperoxa! EImai sigouri oti auti me to meli tha me voleve poli...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι άκρως ενυδατική αυτή η μάσκα.. Πίστεψε με!!! χιχιχ

      Διαγραφή
  8. έχω θέμα με τα σκασμένα χείλια άρα το πρώτο προϊόν τράβηξε την προσοχή μου

    prettynyummy.blogspot

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει μια δοκιμή πιστεύω.. Γιατί και εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα το χειμώνα και τα liposan δε μου βελτιώνουν πάντα την κατάσταση..

      Διαγραφή
  9. Φαίνονται όλα πολύ ωραία!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I lovee ! shall we follow. ???let me know xse
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνονται λαχτάρα στα όλα κοριτσάκι !
    Τέλειο review !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφα..το μετάξι για λάδι είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Oυφ πάλι όλα τα θέλω..ότι είναι πιο φυσικό πάντα μου αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. fainontai yperoxa k laxtarista!
    :)

    win a fashionable pair of sunglasses!
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/2013/05/win-pair-of-fashionable-sunglasses.html
    check out my blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά ακούγονται εξαιρετικά. Σίγουρα θα τα τολμήσω! Φιλάκια πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τέλειαααααα προιόντα!!!!ωραία αγνά υλικά!!φιλιάαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)