May '13 Favorites

By 2:56 μ.μ. , , , , , , , , ,

Αν και δε κάνω συχνά τα αγαπημένα του μήνα, αυτή τη φορά έχω να σας δείξω αρκετά και για τα περισσότερα θα σας μιλήσω για πρώτη φορά.. 
Το σαμπουάν L'Oreal Professionnel Mythic Oil μου δόθηκε στο event του κομμωτηρίου Le Tif.. Είχα διαβάσει τα καλύτερα και ήταν ευκαιρία να το δοκιμάσω και εγώ!! Ε λοιπόν, όντως μετά από 2 μήνες περίπου που το χρησιμοποιώ βλέπω τα μαλλιά μου πιο απαλά.. Μυρίζει πολύ όμορφα και αφήνει ένα διακριτικό άρωμα στα μαλλιά μετά το στέγνωμα.. Αρκεί να πιέσω την αντλία δύο φορές για να βγάλει την απαιτούμενη ποσότητα για εμένα, κάτι που δε θεωρώ υπερβολικό!! Προσωπικά, δεν μου αρέσει να δίνω τόσα λεφτά για ένα σαμπουάν οπότε η τιμή του είναι για εμένα ένα μειονέκτημα.. Παρόλ'αυτά, ανά διαστήματα μπορεί να το βρούμε σε κάποια προσφορά σε κάποιο site κομμωτηρίου όπως αυτό του Le Tif (μπορείτε να το επισκεφτείτε με ένα κλικ εδώ)
Το επόμενο αγαπημένο, είναι το conditioner άμεσης θρέψης της Keratinology by Sunsilk για βαμμένα μαλλιά.. Υποτίθεται προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και βοηθάει στην διατήρηση του χρώματος.. Στο πρώτο θα συμφωνήσω, τα μαλλιά μου μετά από κάθε χρήση χτενίζονταν πιο εύκολα και ήταν πολύ απαλά!! Όσο για το χρώμα, θεωρώ ότι βοήθησε λιγάκι αλλά μόνο αν χρησιμοποιούσα όλη την σειρά (ή έστω σε συνδυασμό με το αντίστοιχο σαμπουάν) θα έβλεπα καλύτερα αποτελέσματα.. Ένα ακόμα θετικό του στοιχείο είναι φυσικά το άρωμα του που παραμένει στα μαλλιά ακόμα και μετά το ίσιωμα!! 
Κρέμα για τα χέρια-νύχια με γλυκερίνη και βιταμίνη Ε της Avon.. Αν και αυτήν την περίοδο δεν είναι ιδιαίτερα ξηρά, η ελαφριά υφή του απορροφάται γρήγορα και αφήνει μια ικανοποιητική απαλότητα!! 
Είναι νέα αποκτήματα τα συγκεκριμένα βερνίκια νυχιών. Το γαλάζιο είναι το Νο 161 της Elixir και το ροζ είναι το Νο 13 της Yves Rocher, το οποίο μου δόθηκε στην ποσότητα των 3ml για να το δοκιμάσω!! Είναι πολύ όμορφα χρώματα, με διάρκεια και καλή απόδοση.. 
Την Sexy pulp ultra-volume μάσκαρα της Yves Rocher, την πρωτοείδα στο μακιγιάζ που έκανε η make up artist στο event της εταιρίας.. Χαρίζει απίστευτο όγκο και δε κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους!! Επίσης δεν είναι δύσκολη ως προς την αφαίρεση της.. 
Για το τέλος άφησα δύο προϊόντα για τα χείλη που αγάπησα από την πρώτη στιγμή..
Το πρώτο είναι το Tony Tint της Tonymoly στην απόχρωση Cherry Pink και είναι το πρώτο 
lip stain που έχω δοκιμάσει!! Μου το χάρισε η Cel τα Χριστούγεννα σε μια ανταλλαγή δώρων που είχαμε κανονίσει μαζί με άλλες bloggers της Θεσσαλονίκης!! Έχει ένα γλυκό κόκκινο χρώμα όπως τα κεράσια, χρειάζεται ένα λεπτό περίπου για να στεγνώσει και να πάρει ματ υφή και κρατάει για ώρες!! Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι δε λερώνεις ποτέ τα ποτήρια..
Το δεύτερο είναι κραγιόν της Avon, το οποίο απέκτησα την ημέρα του event και είναι στην απόχρωση Caressing  Coral!! Είναι το απόλυτο χρώμα του καλοκαιριού.. Με υπέροχο άρωμα, μένει σταθερό στα χείλη για ώρα.. 


Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά που σας έδειξα σήμερα;; Αν ναι, θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας..
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

36 σχόλια

  1. αχ το αγαπώ το tony moly tint! Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μυρόνα μου.. Να ήξερες πόσο χαίρομαι που το απέκτησα?!! :D

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα, αλλά τα κραγιόν νομίζω ήταν τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία, έχω την μάσκα από την σειρά Keratinology και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες την έβαλα και σήμερα τα μαλλιά μου μοσχοβολάν.. :)

      Διαγραφή
  4. το κοραλι κραγιον μαγεια.και το elixir βερνικι πολυ ωραιο.με βολευουν τοσο πολυ.υπεροχα χρωματα και μενουν σταθερα στα νυχια αρκετες μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν και μεγάλη ποικιλία χρωμάτων.. που το πας αυτό?!!

      Διαγραφή
  5. thank you :)

    International BEAUTY Giveaway

    http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html


    Coline ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα να μην μπορώ να αντισταθώ στα μανό???!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κάθε μία έχει τις αδυναμίες της βλέπω.. χιχι
      Καλή εβδομάδα και σε σένα
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Amazing post!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/05/white-and-blue.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωραια τα χρωματακια!ειδικα το tony molly.μηπως τα αγαπημενα ειναι του 13???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ μα ναι!!! Πως μπερδεύτηκα έτσι?! Σ'ευχαριστώ που μου το είπες κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  9. Thanks for visiting my blog


    This post is really interesting
    Thanks for sharing



    http://clothes-and-fairytales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σαμπουάν Mythic oil και κρέμα χεριών avon τα αγαπώ!!Τα άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει!Πολύ ωραίο post!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρεσαν τα μανο και θα θελα να δοκιμασω το mythic oil.
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά τα δύο μανό είναι τέλεια! Και η μάσκαρα είναι πολύ καλή!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναπτύσσω την συλλογή μου βλέπεις από βερνίκια.. έχετε να δείτε πολλά ακόμα!! :)

      Διαγραφή
  13. Ωραία η κριτική σου. Το Mythic oil θα ήθελα να το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Πολύ ωραία τα χρωματάκια στα μανό! Φιλάκια!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Κλεονίκη μου!!!
    Τα προϊόντα για τα μαλλιά είναι πολύ δελεαστικά...
    Η μάσκαρα είναι πράγματι πολύ καλή!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις κάτι, θα χαρώ να ακούσω τις εντυπώσεις σου!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. looks nice products!
    Shall we follow each other?
    http://me-poppy.blogspot.com

    Pls leave a message if u follow me , i will follow back soon~ lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραια πραγματα ειδικα οταν απεχεις καιρο και επιστρεφεις να χαλαρωσεις λιγακι. Το elixir τελειο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολυ ωραιες οι επιλογες σου!!
    Το βερνικι της elixir φαινεται υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nice reviews Claire!!Those products are really amazing!!Especially the red nail polish!Kisses from Spain!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραια χρώματα εχουν τα μανόν κορίτσι.
    Το σαμπουάν μου φαινεται ως το ιδανικό
    για τώρα το καλοκαίρι
    που τα μαλλιά ταλαιπωρουνται!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αρχικα να σου πω πως ολα φαινονται υπεροχα!!!Απο αυτα που εχεις εχω χρησιμοποιησει το βερνικι της Elixir γενικα μου αρεσουν πολυ τα βερνικια της γιατι στεγνωνουν γρηγορα (οτι πρεπει για μενα γτ δεν εχω καθολου υπομονη:Ρ)
    και της Sunsilk το σαμπουαν οχι το conditioner!!!Mυριζει υπεροχα και μου αρεσε πολυ σαν προιον!!!!Καλο μηνα να εχουμε αν κ λιγο καθυστερημενα και καλο καλοκαιρι!!!!
    φιλακια πολλα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ νομίζω πως είναι περιττό να μιλήσω για τα Keratinology...την είδατε τη φωτό στο instagram, όχι δεν μπορώ να τους αντισταθώ...εγώ αγαπώ αυτά και αυτά τα μαλλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. το λαδι για τα μαλλια ειναι καταπληκτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)