Φυσικά καλλυντικά ~ Review Part I

By 8:37 μ.μ. , , ,

Πριν λίγες μέρες σας είχα παρουσιάσει κάτι ιδιαίτερο, ένα εργαστήριο φυσικών καλλυντικών!! Για όσους δε το διάβασαν μπορείτε να το βρείτε εδώ.. Η Έλενα είχε την καλοσύνη να μου δώσει κάποια πράγματα για να τα δοκιμάσω και επειδή είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε επαφή με φυσικά προϊόντα ομορφιάς, ήθελα να περάσει ένα χρονικό διάστημα πριν εκφράσω κάποια άποψη!! Μετά από ένα με δύο μήνες περίπου χρήσης, θα ξεκινήσω με τα σαπούνια!! Έχουν μια γλυκιά συσκευασία που θυμίζει καραμέλα και η ποσότητα τους είναι αρκετή για να κρατήσει καιρό.. 

Το πρώτο σαπουνάκι είναι με χαμομήλι και καλέντουλα με καταπαϋντικες ιδιότητες.. Είναι κατάλληλο για όλες τις χρήσεις αλλά εγώ επέλεξα να το χρησιμοποιήσω μόνο για το πρόσωπο!! Εδώ και πέντε μήνες η επιδερμίδα μου είναι πιο ευαίσθητη και ομολογώ ότι το συγκεκριμένο σαπούνι δε μου προκάλεσε κανένα πρόβλημα!! Σαν αποτέλεσμα παρατήρησα πιο καθαρό πρόσωπο και πιο ήρεμο καθώς το σαπούνι καταπράυνε τους ερεθισμούς!!
Το επόμενο σαπούνι είναι με πράσινη άργιλο, ότι πρέπει δηλαδή για την περίπτωση μου.. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου είχα πρόβλημα με την λιπαρότητα.. Τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκε η ακμή και η ευαισθησία!! Το σαπουνάκι αυτό, καθαρίζει σε βάθος, εξισορροπεί την λιπαρότητα και ηρεμεί τα σπυράκια και γι'αυτόν τον λόγο το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το παραπάνω.. Γιατί ήθελα μεν να καθαρίσω το πρόσωπο μου αλλά αν το χρησιμοποιούσα δύο φορές την ημέρα θα χρειαζόμουν λίγη περισσότερη ενυδάτωση μετά!! Το πρωί πλενόμουν με το σαπούνι χαμομηλιού και το βράδυ με αυτό με την πράσινη άργιλο και έτσι βρήκα την ισορροπία στην περιποίηση προσώπου μου!!
Και το τρίτο σαπουνάκι περιέχει έλαιο και άνθη λεβάντας και προσφέρει χαλάρωση και ευεξία.. Το δοκίμασα στο σώμα και με ενθουσίασε!! Μυρίζει υπέροχα και πραγματικά σου φτιάχνει την διάθεση!! Το αίσθημα της φρεσκάδας και απαλότητας είναι κάτι ακόμα που μου άρεσε σ'αυτό!!

Συνοψίζοντας, μου άρεσαν και τα τρία καθώς δεν παρατήρησα κανέναν ερεθισμό!! Έμεινα ικανοποιημένη ως προς την χρήση τους και το γεγονός ότι είναι φυσικά είναι ένα μεγάλο υπέρ για εμένα προσωπικά.. Αξίζει μια δοκιμή για να δείτε και από μόνες σας αν ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας..
**Για περισσότερες πληροφορίες, ρίξτε μια ματιά στην σελίδα της Beauty Cooking στο Facebook με ένα κλικ εδώ!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

52 σχόλια

  1. Πόσο μ'αρέσουν τα φυσικά προϊόντα και ειδικά τα σαπούνια!!Φαντάσου ότι μπήκα στο τριπάκι να φτιάξω και γω!!χαχα!
    Και τώρα πλένω το πρόσωπό μου με αγνό σαπουνάκι παραγωγής μου! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πριν μου δείξει η Έλενα την διαδικασία θεωρούσα ότι είναι πολύ δύσκολο.. Αλλά τελικά λίγη προσοχή θέλει και καλή διάθεση :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλή αναρτηση... Μου αρεσαν πολύ έτσι όπως τα περιγράφεις.
    Φιλια
    Μαιρη

    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μ αρεσουν τα σαπούνια και αυτά φαίνονται πολύ περιποιημένα, πολύ προσεγμένο το post σου όπως πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση μου γλυκιά μου :*

      Διαγραφή
  4. ti omorfa ola...8a i8ela na mporw na ftiaxw moni mou ta dika mou sapounia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το ψάξεις πολύ, πιστεύω θα το καταφέρεις.. Δεν είναι πολύ δύσκολο :)

      Διαγραφή
    2. εχεις δικιο!!απλα πρεπει να προμηθευτω τα απαραίτητα!!
      υ.γ..έχω περάσει αρκετές φορές απο το μπλογκ σου και θα περάσω άπειρες ακόμα!

      Διαγραφή
  5. Πόσο μ'αρέσει να διαβάζω posts για φυτικά καλλυντικά και ειδικά όταν οι πρωτοβουλία είναι εγχωρια το κανει ακόμα καλύτερο!Μπράβο Claire μου πολύ ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου.. Αν δε στηρίξουμε πρώτα τους ανθρώπους αυτής της χώρας τι άλλο να κάνουμε?!! :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχες συσκευασίες και λατρεύω τα φυσικά προϊόντα!:)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TELEIA FENONTAI , SOY ERXETAI NA TA DAGKOSEIS, ORAIAO POST. FILIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελευταία είμαι σε αναζήτηση για καλά φυσικά προϊόντα που δεν θα μου προκαλούν ερεθισμούς στο πρόσωπο! Πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα ρίξεις μια ματιά τότε γιατί ποτέ δε ξέρεις.. Εμένα δε μου προκάλεσαν κανένα πρόβλημα πάντως!!

      Διαγραφή
  9. Τρελαίνομαι για σαπουνάκια και για φυσικά προϊόντα,με πέτυχες διάνα,hahaha!Θα τα δοκιμάσω σίγουρα!Ωραίο review! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι.. ελπίζω αν τα δοκιμάσεις να σου αρέσουν και εσένα!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία φαίνονται! Της Fresh Line έχω δοκιμάσει από φυσικά σαπούνια (που να θυμάμαι τουλάχιστον) και μου άρεσαν πάρα πολύ. Τώρα που μου τελείωσαν και τα σαπούνια του Κορρέ και της Apivita που χρησιμοποιούσα είναι καλή ευκαιρία να πάρω φυσικά! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει μόνο του Κορρε και μπορώ να σου πω ότι θα σου αρέσουν πιθανότατα και τα φυσικά της Beauty Cooking.. Αν δοκιμάσεις πάντως περιμένω εντυπώσεις!!

      Διαγραφή
  11. Είναι καταπληκτικό να μπορείς να χρησιμοποιείς φυσικά προϊόντα! Και για την επιδερμίδα σου αλλά και για το περιβάλλον!!! =) Φαίνονται πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για την επιδερμίδα μας είναι πολύ καλά.. Αποφεύγουμε και τις αλλεργίες!!

      Διαγραφή
  12. Para poli omorfa proionta, eimai sigouri oti einai kai poli kala! Ta fisika einai panta ta kalitera! Den exw dokimasei ta sigekrimena alla me ti mama mou exoume parei polles fores apo ta sapounakia tis fresh line!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι δεν έχω δοκιμάσει από fresh line αλλά αν είναι όντως με αγνά υλικά φτιαγμένα θα είναι το ίδιο καλά με αυτά της Έλενας!!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Εσένα ειδικά ξέρω ότι θα σου αρέσουν!! :D

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Που να τα δοκιμάσεις.. Θα ξετρελαθείς!!

      Διαγραφή
  15. Υπέροχα πράγματα προτείνεις! Εξαιρετικό blog επίσης! Σε διαβάζω και είαμι φαν και στο fb.
    Ριξτε μια ματια στο δικο μας, αν και νεο, νομιζω ειμαστε ενημερωμενοι και εχουμε καποια κοινα.
    Ευχαριστω
    http://chicates.blogspot.gr//

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  16. Δεν εχω δοκιμασει ποτε φυσικα καλλυντικα.
    Θα τσεκαρω τη σελιδα τους στο fb.
    Φιλακια πολλα!
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρίξε μια ματιά.. έχει πολλά ωραία προϊόντα!! :)

      Διαγραφή
  17. είναι υπέροχα! τα έχω δοκιμάσει και γω! Σου προτείνω το scrub φραουλας!!!! παιζει να είναι το πιο ωραίο που έχω δοκιμάσει ποτε!!!!!! θα το λατρεψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Agapw to post sou aplws!!!
    teleio...
    Se proskalw an theleis sto kainourgio mou blog
    http://allthingsyouare.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Fainontai ola teleia!!! Idiws auta me tin lebanta <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)