Βόλτα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ~ Outfit post

By 1:59 μ.μ. , , ,


Έρχεται το Σάββατο και έχεις προγραμματίσει να περάσεις όλη την ημέρα στο κέντρο της πόλης.. Τι θα μπορούσες να φορέσεις ώστε να είναι casual και όμορφο;; Εγώ ξεκίνησα εκείνη την ημέρα με ένα τζιν πουκάμισο συνδυασμένο με ένα απλό μπλουζάκι, το αγαπημένο μου τζιν παντελόνι και επειδή θα περπατούσα αρκετά επέλεξα να φορέσω άνετα παπούτσια!! Tο βράδυ είχα κανονίσει βόλτα στην Βαλαωρίτου οπότε χρειάστηκε και το δερμάτινο μπουφάν.. Ορίστε μια μικρή γεύση λοιπόν από το outfit μου!! 



wearing:
jacket: gift
T-shirt/shirt/jeans: Pink Woman
shoes: Voi & Noi

**Ελπίζω να μην ξεχάσατε τον λαχταριστό διαγωνισμό μου με προϊόντα ομορφιάς της Beauty Cooking.. Με  ένα κλικ εδώ θα μάθεις περισσότερα!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

50 σχόλια

  1. Iperoxi! Eidika to jacket einai teleio! Elpizw na perases kala! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα υπέροχα.. :D
      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  2. Μαρεσε πολυ το denim on denim σου ταιριαζει απολυτα!!!!
    θελουμε κι αλλα outfit posts!!!!:))
    xxx

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω να κάνω περισσότερα μέσα σ'έναν μήνα!! :)

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το outfit, σου πάει πολύ το jean!
    Ναι θέλουμε κι άλλα outfit posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζωή μου!!! Θα το προσπαθήσω :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο,σου πάει! :D Ιδανικό για βολτίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όμορφη!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου πηγαίνει πολύ!!!



    journeytofantasy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κούκλα!!! (As always!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις να κοκκινίζω.. χιχιχ
      Σ'ευχαριστώ πολύ!! Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα στο πολύ ωραίο blog σου Claire! Πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια είσαι!!! ♥
    Αυτό είναι το ντύσιμο που προτιμω συνήθως!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι καλή που είσαι!!! :* :)
      Ώστε αυτό προτιμάς και εσύ, χαίρομαι που το μαθαίνω!!
      Πολλά φιλιά και σε σένα..

      Διαγραφή
  10. Ωραίο κ άνετο ντυσιμο:D:D φυσικά η βόλτα στη Θεσσαλονίκη στα υπέρ του ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη πόλη.. Κάποια στιγμή μπορεί να κάνω ποστ με φωτογραφικό υλικό από την πόλη γενικά!! :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφο και νεανικό ντύσιμο!!! Σου πάει πολύ!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορώ λέω να το κάνω αυτό το νεανικό ντύσιμο.. χαχαχ
      Φιλιά Μαρία μου!!

      Διαγραφή
  12. Ένα έχω να πω..You Rock!!!! ;-)
    Το jacket το ερωτεύτηκα όπως και όλο το στυλ σου!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς δεν ήξερα αν θα άρεσε αυτό μου το outfit!!
      Σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια..
      Φιλάκιααα :D

      Διαγραφή
  13. είσαι μια γλύκα όπως πάντα :*
    χάρηκα που είδα μπουφάν εγώ νόμιζα πως είστε συνέχεια με τα κοντομάνικα ήδη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα το outfit είναι μιας εβδομάδας πριν.. Πλέον είμαστε λες και ήρθε το καλοκαιράκι!!! Τόση ζέστη..
      Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου <3

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Τώρα που άνοιξε ο καιρός λογικά θα κάνω πολλά..

      Διαγραφή
  15. Yπέροχη! Τόσο smart and casual!

    Φρόσω
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπήμενη μου Θεσσαλονίκη!
    Πολύ όμορφο το ουτφιτ σου και μου αρέσει πολύ το τζάκετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου.. Και εσύ να μας ξαναέρθεις!!!

      Διαγραφή
  17. I love salonika!!την είχα επισκεπτεί πολλές φορές ως φοιτήτρια! ωραίο και απλό Outfit! Εκανα follow your blog, αν θες κάνε μια επίσκεψη και στο δικό μου, thanx,www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ μου αρέσει αυτό το στυλ ντυσίματος! Κούκλα!!! Καλό μήνα Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πολύ.. Καλό μήνα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάρα πολύ όμορφη!
    Σου πάει πολύ το τζιν!
    Casual & chic!
    Μου αρέσει πάρα πολύ το κραγιόν σου!
    Ελπίζω να πέρασες τέλεια!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου.. σ'ευχαριστώ πολύ :*
      Είναι ένα σκούρο κόκκινο και είναι το αγαπημένο μου!! :)
      Πολλά φιλιά και σε σένα..

      Διαγραφή
  21. cute casual look :)
    Browsing your blog I realized I'd love to speak and write Russian. Such beautiful alphabet...and I love a lot of Russian writers.

    XO, Sandra @ Blasfemmes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Very effective. It’s challenging to look chic in basics and you have done it with style and grace.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)