Men’s Style Icon: Ewan McGregor

By 4:38 μ.μ. , , ,

Ο Ewan McGregor σαν γνήσιος Κριός μας έχει αποδείξει και με το παραπάνω ότι αξίζει την προσοχή μας.. Έγινε γνωστός μέσα από ρόλους σταθμούς για την καριέρα του όπως τον Obi-Wan Kenobi στην τριλογία Star Wars prequel, τον Christian από το Moulin Rouge και τον Edward Bloom στην ταινία Big Fish!! Φέτος τον είδαμε στην ταινία Jack ο Κυνηγός Γιγάντων στον ρόλο ενός ευγενή που ήταν στην προσωπική φρουρά μιας πριγκίπισσας.. Όσοι δε την έχετε δει, την συνιστώ!!
Με καταγωγή από την Σκοτία, έχει τα κλασσικά χαρακτηριστικά ενός Άγγλου.. Αυτή η γοητεία δε, σε συνδυασμό με το μοναδικό προσωπικό του στυλ τον έχουν κατατάξει σ'έναν από τους πιο καλοντυμένους του χώρου.. Στις προσωπικές του στιγμές προτιμάει το casual και ανάλαφρο στυλ με την σίγουρη επιλογή ενός τζιν παντελονιού,  ενός πουλόβερ και ενός δερμάτινου μπουφάν με αδυναμία στα σκούρα χρώματα!! Αλλά και στις επίσημες εμφανίσεις, οι ενδυματολογικές του επιλογές είναι εξίσου υπέροχες.. Τα κουστούμια τα οποία έχει διαλέξει μέχρι σήμερα έχουν αναδείξει την ομορφιά του και ενισχύουν για ακόμη μία φορά την άποψη ότι όσο πιο απλή τόσο πιο όμορφη η εμφάνιση...














Η φωτογράφηση του για το GQ Style Italy πριν λίγους μήνες..



Πηγές: 1 -2 -3
Σκέφτομαι το συγκεκριμένο αφιέρωμα να είναι το πρώτο της νέας μου στήλης.. Θα σας ενδιέφερε να ασχοληθώ λίγο περισσότερο με την ανδρική μόδα;; Περιμένω τις απόψεις σας.. 
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

34 σχόλια

  1. βασικά από το Trainspotting έγινε γνωστός αλλά εδώ φαίνεται η διαφορά στην ηλικία μας χαχα. Ωραία νέα στήλη γλυκιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ το ξέρω αλλά επειδή δε μου άρεσε καθόλου η ταινία είπα να μην την αναφέρω :D (ζαβολιά ξέρω χιχιχ)
      Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  2. Ωραίος!! Και πολύ ωραίο το post σου..εμένα θα μου άρεσε να το καθιερώσεις έτσι για να βλέπουμε και διαφορετικά πράγματα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I like him too. He has such a great style.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ακούω κάτι τέτοιο από μια ειδική στο θέμα μόδας :)

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάλι, τον πρωτο-είδα στο "Velvet Goldmine", πρέπει να ήμουν γύρω στα 13-14 τότε!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις ταινίες που μου έχουν ξεφύγει.. Αλλά θα την δω σίγουρα!! :)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Poly stylatos o Ewan...ton protimo sto elafrws aksyristo omws!! Poly mou aresei i idea gia mens style!! Tha kano request o epomenos na einai o Gerard Butler! xixi!! Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ.. Και σίγουρα ένας από τους επόμενους θα είναι ο Gerard Butler :D

      Διαγραφή
  6. Thanks for your participation my dear !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com


    Coline ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. nice blog!
    would u like to follow each other?
    let me know!
    kellystunnajr@blog.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τον αγαπώ! ναι, κάνε στήλη με ανδρική μόδα, συνέχεια με ρωτάνε φίλοι μου που θα βρω το ένα και που θα το βρω το άλλο και ειλικρινά δε ξέρω τι παίζει στα καταστήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει και εγώ μαθαίνω ακόμα.. Ελπίζω να βελτιωθώ σύντομα!! :)

      Διαγραφή
  9. !!!thnx for ur comment and follow!
    i follow back!
    stay in touch and lets keep going as greek blogges!!
    yay!
    kellystunnajr@blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello! Μας άρεσε πολύ το blog σου! Ασχολούμαστε και εμείς με τη μόδα και γραφτήκαμε να παίρνουμε ιδεες. Ο Ewan McGregor είναι από τους καλύτερους ηθοποιους της γενιας του και πολυ στυλατος! Μπραβο που τολμας με αντρικη μοδα.
    Anyway αν θελεις παίρνα μια βόλτα και από το δικό μας.Είμαστε νεες χρειαζομαστε συμβουλες και στηριξη να ανεβουμε...
    Αμα θελεις επισης να γραφτεις η να κανεις like στο fb.
    Σε περιμενουμε...
    Φιλια!
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Den ton poli simpathw ton Ewan, alla exei ontws poli wraio stil krinontas kai apo tis fwtografies tou post sou! Megeia ti nea stili! :)

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I wish I could translate but I've followed you dear

    or you can check out my official page at http://www.facebook.com/TheEquinoxFashion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειναι πολυ καλος ηθοποιος!
    Εμενα μου αρεσε πολυ στην ταινια Big Fish!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απλός και ωραίος! Και τι μάτια, αχ!
    Έχει πολύ ενδιαφέρον η αντρική μόδα, συνέχισε το!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει η στηλη!
    Είναι καλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπώωω Ewan! :D Πολύ ωραία ιδέα για τη στήλη,προχώρα το! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι! Να ασχοληθείς! Και μένα μου αρέσει και είναι ένα θέμα που δεν το έχω δει συχνά σε μπλογκς! Ο Ewan είναι αγαπημένη φάτσα και το ντύσιμο του είναι άψογο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αα μ'αρέσει ο Ewan!! Από το trainspotting έγινε γνωστός, μια πολύ δυνατή(εως βαριά θα έλεγα) και φευγάτη ταινία για λίγους! Έχει ωραίο στυλ πάντως! Ωραίο post, να κάνεις πιο συχνά τέτοια!! :) Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ναι , ναι μας αρεσει αυτη η στηλη!!!
    κανε κι αλλα ποστ!!!
    xxx

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aχ μου αρέσουν αυτά τα θέματα! Ο Ewan McGregor είναι πολύ γοητευτικός και με πολύ ωραία μάτια... εκτός από πολύ καλός ηθοποός! Εγώ επίσης τον ξεχωρίζω και στις ταινίες Moulin Rouge, Ιlluminati, Το Νησί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)