March Favourites 2013

By 2:41 μ.μ. , , , , , , , , ,

Ένα ποστ που δε το κάνω κάθε μήνα αλλά προσπαθώ να το κάνω συχνά είναι το σημερινό.. Τον Μάρτιο χρησιμοποίησα πολλά προϊόντα αλλά λίγα ήταν αυτά που τα είχα σε σταθερή βάση στην περιποίηση μου.. Και επειδή μέσω διάφορων άλλων ποστ σας έχω δείξει αρκετά αγαπημένα μου, όλα όσα αναφέρω θα είναι για πρώτη φορά!!

  • Αφρόλουτρο "Elogen" με Βιταμίνη Ε. Το ανακάλυψα πριν λίγους μήνες σε σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου. Έχει το αγαπημένο μου άρωμα καρύδα, είναι ενυδατικό και κάνει πλούσιο αφρό!!
  • Αφρόλουτρο "Le Petit Marseillais" με λευκό ροδάκινο και νεκταρίνι. Της συγκεκριμένης εταιρίας τα αφρόλουτρα θεωρώ ότι είναι από τα ωραιότητα. Έχουν μοναδικό άρωμα και σου αφήνουν την αίσθηση φρεσκάδας και αναζωογόνησης. 
  • Μάσκα ενδυνάμωσης "L'oreal Elvive Δράση Αργινίνης Χ3". Για το συγκεκριμένο προϊόν θα σας μιλήσω σύντομα σε ένα αναλυτικό review μαζί με το σαμπουάν της ίδιας σειράς.. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι είναι από τα προϊόντα που δεν απογοητεύουν!!
  • Έλαιο για βαμμένα μαλλιά "KERASTASE Elixir ultime". Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου. Μυρίζει υπέροχα και δεν βαραίνει τα μαλλιά!! Το έχω δοκιμάσει μετά το ίσιωμα και βοήθησε να κρατηθεί το φορμάρισμα και να μην σπάσουν γρήγορα. 

  • Το άρωμα "Far Away Exotic από την Avon". Μου το χάρισαν πριν λίγο καιρό και δεν έχω σταματήσει να το φοράω. Μυρίζει λίγο πιπεράτα θεωρώ και έχει πολύ καλή διάρκεια!!
  • Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών "L'oreal Dermo-Expertise". Είναι το δεύτερο δυφασικό ντεμακιγιάζ που χρησιμοποιώ και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Το συγκεκριμένο αφαιρεί όλο το μακιγιάζ με μεγάλη ευκολία, δεν μουτζουρώνει την περιοχή των ματιών και δεν ερεθίζει. Το μόνο αρνητικό που πρόσεξα, το οποίο το έχουν πει και άλλες bloggers είναι ότι αφήνει λίγη λιπαρότητα αλλά προσωπικά δεν με πειράζει γιατί σε όλα τα άλλα είναι πολύ καλό!!
  • Ρουζ από την "Flormar" στην απόχρωση Ρ111. Είναι μια ζεστή ροδακινί απόχρωση με μεγάλη απόδοση χρώματος και καλή διάρκεια. Έχει επίσης μια διακριτική μυρωδιά.. Η ποσότητα του είναι 14gr που για μένα θεωρώ ότι είναι πολύ καθώς το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και φαίνεται ακόμα σαν να μην χρησιμοποιήθηκε.. 
  • Μια διπλή παλέτα σκιών από την "Avon" στην απόχρωση healthy glow. Είναι μια ματ καφέ σκιά και μια λευκή με λίγα shimmers. Τις φόρεσα σε συνδυασμό και τις δύο σε πρωινό μακιγιάζ περισσότερο και έδιναν ένα ωραίο φυσικό αποτέλεσμα. Όσο για την διάρκεια έμεινα αρκετά ευχαριστημένη!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE + 

You Might Also Like

40 σχόλια

  1. Το λαδάκι το πήρα και εγώ αλλά και το αφρόλουτρο είναι φανταστικό!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω τις εντυπώσεις σου από το λαδάκι :)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Έχεις δοκιμάσει και εσύ την μάσκα ε? :D

      Διαγραφή
    2. nai!!!!kai to shampouan kai to conditioner!!kai mou aresan kai ta 3!

      Διαγραφή
  3. exo kai ego to ladaki apo kerastase kai ta xemperdeuei amesos :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω ακόμα αγοράσει τίποτα από Flormar κ θέλω τόσο πολύ! Good news για τα 14gr του ρουζ ;)

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις ποτέ θα ήθελα να ακούσω τις εντυπώσεις σου!!

      Διαγραφή
  5. Το αφρόλουτρο le petit Marseillais,είναι φοβερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχουν μεγάλη ποικιλία.. δε ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις!!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα για τα αφρόλουτρα από Le Petit Marseillais,είναι όλα φανταστικά!Το λαδάκι το έχω κι εγώ,είναι όντως πολύ καλό..Ωραίες επιλογές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τα δύο αυτά αφρόλουτρα είναι φανταστικά! Και έχει τύχει τύχει να μυρίσω αυτό το άρωμα, μυρίζει πάρα πολύ ωραία!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα αφρολουτρα ειναι τα καλυτερα οντως.ρουζ της φλορμαρ δεν εχω παρει αλλα θα τα τσεκαρω την επομενη φορα.ωραιες προτασεις Κλαιρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να δοκιμάσω και γω blush από Flormar αλλά και αυτό το αφρόλουτρο από Le Petit Mareseillais, σα να το μυρίζω είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά θα σου αρέσει το ρουζ.. Στην τωρινή μικτή μου επιδερμίδα έκατσε καλά!!!

      Διαγραφή
  10. εχω το διφασικο ντεμακιγιαζ εδω και χρονια και το αγαπω πολυ!το αρωμα μου το χαρισε και εμενα η μαμα μου και μου παει απιστευτα.οποτε το φοραω,παντα ακουω καποιο θετικο σχολιο.το λαδακι το πηρα και εγω αλλα ακομα δεν εχω σχηματισει αποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι άργησα να το ανακαλύψω το ντεμακιγιάζ ματιών αλλά λέω να μην το αφήσω ποτέ ξανά..

      Διαγραφή
  11. tin palleta tin exw kai einai uperoxi kai to ladaki tis kerastase to pira kai einai uperoxo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είχα ένα άλλο αφρόλουτρο από τα Le Petit Marseillais & μου άρεσε & εμένα πάρα πολύ! :)
    Επίσης παρότι μίσησα το σαμπουάν,η μάσκα από την Elvive είναι εκπληκτική! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω δοκιμάσει όλα της σειράς και απλά ένα δύο είναι τα αγαπημένα μου που παίρνω συνέχεια..
      Αλήθεια? Εμένα όπως θα σας πω σε επόμενο ποστ λογικά, ο συνδυασμός σαμπουάν με μάσκα μου τα άφηνε πολύ απαλά τα μαλλιά και αρκετά ενυδατωμένα!! Απλά δε θα σου ταίριαξε εσένα..

      Διαγραφή
  13. εγώ τώρα χρησιμοποιώ το αφρόλυοτρο με τη βανίλια, από petite και είναι τέλειο!!εμένα η παλέτα δεν μου βγήκε καθόλου καλή,παρόλαυτά την είχα και εγώ στα αγαπημένα μου,αλλά όχι για σκιες!το άρωμα της avon είναι απίστευτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δεν ταιριάζουν όλα τα προϊόντα σε όλες.. Εμένα με βόλεψε πολύ η συγκεκριμένη απλά!!

      Διαγραφή
  14. Το αφρολουτρο έχει απίστευτο αρωμα!
    Καλο σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα από όλα αυτά που μου έχει λείψει εδώ στην Αμερική, είναι το Le Petit Marseillais ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έρχεσαι ποτέ Ελλάδα να τα παίρνεις :)

      Διαγραφή
  16. ααααα τα Le Petit Marseillais είναι όλα απίστευτα! Τα λατρεύω!!!! ^_^
    (Δεν μπορώ να βρω τη σελίδα σου στο τουίτερ, τι κάνω λάθος??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχε ένα πρόβλημα με το κουμπάκι αυτό.. Σ'ευχαριστώ που με ενημέρωσες, το διόρθωσα :)

      Διαγραφή
  17. great post.

    kisses.

    Laura from http://de-norteasur.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εμενα το αφρολουτο le petit μου προκαλει κοκκινίλες και το εχω σταματήσει
    φιλιά από
    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχω δοκιμασει το αρωμα και το λαδακι, ειναι και τα δυο υπεροχα προιοντα!! :)))))

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)