Τα μπλε φιογκάκια..

By 8:33 μ.μ. , ,

Στις αρχές της εβδομάδας καθώς διάβαζα διάφορα blog posts βρέθηκα στο blog της Vivikas, το The Wandering Deer!! Μπήκα στον πειρασμό να ρίξω μια ματιά στις δημιουργίες της στο ηλεκτρονικό της κατάστημα στο Etsy, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ..  Μόλις είδα ένα γλυκό ζευγάρι σκουλαρίκια, είπα μέσα μου αυτά πρέπει να γίνουν δικά μου.. και έτσι έγινε!! Μετά από 2 μέρες είχαν έρθει στο σπίτι μου σε μια όμορφη συσκευασία.. Μέσα στην συσκευασία ήταν και ένα μικρό λευκό φιογκάκι κρεμαστό για το κινητό, δώρο από την δημιουργό!!


Θα επιστρέψω σύντομα με τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε.. Μείνετε εδώ!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE + 

You Might Also Like

44 σχόλια

  1. Καλό μήνα και όμορφη εβδομάδα να έχεις!
    Πολύ γλυκά σκουλαρικάκια να τα χαρείς! φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου..
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχα,με γεια σου!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Θα φροντίσω να τα δείτε και από κοντά εσείς.. ;)

      Διαγραφή
  4. Πολύ τσαχπίνικα σκουλαρικάκια!!!
    ;-)
    Καλό μήνα, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι γλυκούλια! Να τα χαρείς πολύ πολύ. Να σου πω ένα χαζό με τα αυτιά μου; Είναι λίγο (οκ πολύ) πεταχτοί οι λωβοί τους και άμα το σκουλαρίκι δεν είναι βαρύ δε μου κάθεται καλά και "πετάει" κάπως. Οπότε αυτά σε εμένα θα ήταν τα ... ιπτάμενα μπλε φιογκάκια, χι χι . Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? χιχιχ Δε πειράζει, θα φοράς ωραία εντυπωσιακά σκουλαρίκια εσύ!! :*

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφα...
    πέρνα να δεις τα αγαπημενα του μηνα.
    φιλια πολλά
    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ναι.. πέρασα πριν λίγο πριν δω το σχόλιο σου χιχιχ :)

      Διαγραφή
  7. Με γεια σου!!! Είναι υπέροχα!!!! Να τα χαρείς και καλοφόρετα!!! Η Βιβή φτιάχνει εξαιρετικά πράγματα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δημιουργίες τις είναι όλες μία και μία!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Μεγιά είναι πανέμορφα! ^_^ σε έχω κάνει tag εδώ πέρα http://youngbeautygr.blogspot.gr/2013/04/tag-40-favourites.html θα χαρώ πολύ να το κάνεις! Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το φιογκακι για το κινητο πολυ χαριτωμενο!
    Φιλια!
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πηγαίνει ασορτί με το κινητό μου, λευκό είναι και εκείνο!!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα και ζουζουνιάρικα είναι!!! Με γεια Κλεονίκη μου!!!
    Φιλάκια πολλά!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Φωτεινή μου!!
      Πολλά γλυκά φιλιά..

      Διαγραφή
  11. poli omorfoulika einai kleoniki mou!
    megia sou, na ta xareis :)
    perna apo to blog mou an theleis na deis review gia MAC lipstick kai mascara!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. teleia einai! mphka kai eida to magazaki kai to blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι και το blog και οι δημιουργίες της υπέροχες?!! ;)

      Διαγραφή
  13. Με γειά σου, είναι πολύ χαριστωμένα!
    Φιλιά και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώωω
      Καλό μήνα και σε σένα.. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Αχ σκέτη γλύκα είναι!!! Πολύ πολύ χαριτωμένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πολύ χαριτωμένα!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Einai toso gluka!!!!
    Polu omorfh agora kai polu wraia ta pragmata pou kanei h dhmiourgos!
    Thanks for sharing once more!
    polla filia glukia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)