Το tag των 22

By 6:55 μ.μ.

Πριν λίγες μέρες η Δέσποινα και η Λίζα με έκαναν tag σε μια ιδιαίτερη πρόκληση.. Πρέπει να γράψω ποια είναι αυτά τα πράγματα τα οποία δε μπορώ να ζήσω χωρίς να τα έχω.. Τόσα όσο είναι και η ηλικία μου, δηλαδή 22!! Ας ξεκινήσω λοιπόν,

  1. Φαγητό.
  2. Αλλά η αδυναμία μου είναι τα γλυκά και ειδικά τα σοκολατένια.
  3. Τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
  4. Επίσης δε μπορώ χωρίς να δω μέσα στην εβδομάδα το αγόρι μου και τους φίλους μου.
  5. To internet. Κάνω τόσα πράγματα, από το να βλέπω κάποια σειρά μέχρι το blogging και ειλικρινά δε θα άντεχα χωρίς αυτό.
  6. Και όπως είναι επόμενο, ούτε χωρίς τις τηλεοπτικές ξένες σειρές μπορώ να ζήσω.
  7. Το κινητό μου. Δηλώνω εξαρτημένη!
  8. Τα σκουλαρίκια.. Είναι το αγαπημένο μου κόσμημα και προσπαθώ εδώ και καιρό να μεγαλώσω την συλλογή μου.
  9. Κάποια βασικά καλλυντικά. Αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα αυτό θα ήταν το πράσινο μολύβι.
  10. Να έχω ένα οποιοδήποτε προϊόν που μυρίζει βανίλια. Κρέμα σώματος, άρωμα, αιθέριο έλαιο κτλ.
  11. Το αγαπημένο μου μάλλινο σκουφάκι.
  12. Τα γυαλιά ηλίου. Απαραίτητο αξεσουάρ τους περισσότερους μήνες του χρόνου.
  13. Την μασιά ισιώματος για τα μαλλιά. 
  14. Τα cd του Σάκη Ρουβά. Ακούω ακόμα τα πρώτα του τραγούδια και τρελαίνομαι όπως τότε πόσο μάλλον τα πιο καινούργια.
  15. Έχω μια συνήθεια από μικρή να κρατάω κάποια πράγματα/φωτογραφίες που μου θυμίζουν άτομα και καταστάσεις και δε τα αποχωρίζομαι.
  16. Να ακούω μουσική στο κινητό. Συνήθως μόνο έτσι μπορώ να κοιμηθώ.
  17. Δε μπορώ να ζήσω επίσης χωρίς να ονειρεύομαι.. Το μέλλον μου, ταξίδια τα πάντα στην ουσία.
  18. Τον κινηματογράφο. Μέσα σ'ένα μήνα μπορώ να πάω αρκετές φορές και δε θα το βαρεθώ ποτέ!!
  19. Τις βόλτες. Συνήθεια πολλών χρόνων που με βοηθάει να ηρεμώ και να περνάω ξένοιαστες στιγμές με τους φίλους μου.
  20. Χωρίς αγάπη.
  21. Ούτε χωρίς να υπάρχει ειλικρίνεια στις σχέσεις μου.
  22. Ένα καλό και άνετο ζευγάρι παπούτσια για κάθε εποχή.

Με την σειρά μου θα ήθελα αυτό το tag να το κάνουν οι παρακάτω bloggers:

You Might Also Like

27 σχόλια

  1. Σωστή σε βρίσκω στις απαντήσεις σου, κούκλα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :)
      Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  2. Τα μάλλινα σκουφάκια μού λες πως τα ξέχασα από τη δικιά μου λίστα?! :P
    Πολύ ωραίες & ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου γλυκιά μου Κλεονίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσαν.. Στην αρχή έλεγα θα φανώ καμιά περίεργη χαχαχ

      Διαγραφή
  3. νόμιζα ότι ήταν λίγα τα πράγματα που δεν μπορώ να αποχωριστώ, αλλά μου θύμισες κι άλλα!!! να δω τι θα πρωτογράψω!! ευχαριστώ για το tag!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ στην αρχή έλεγα ότι δε θα βρω τόσα αλλά καθώς προχωρούσε η λίστα όλο έβρισκα και άλλα!! Περιμένω να δω και τα δικά σου!! :)

      Διαγραφή
  4. Tha to kanw gt me prokaleses! Me 3 bonus opws eipame! Thnx for the tag honey! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ για τις δικές σου απαντήσεις :)

      Διαγραφή
  5. Ti omorfo tag! Ematha polla gia sena kai vlepw oti exoume kai polla koina! 1,3,4,5,6 sigoura!!!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς οι δύο πρέπει να πάμε για καφέ σύντομα λέω εγώ ;)

      Διαγραφή
  6. ααχ συμφωνω για την βανιλια! ακομη σε σε μαλακτικο ρουχων την χρησιμοποιω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ μου άρεσε το παιχνίδι!!! δυστυχώς είμαστε πολλοί οι εξαρτημένοι με τα κινητά και το Ίντερνετ.
    Μου άρεσε η λίστα σου κουκλίτσα μου!
    Καλή βδομάδα εύχομαι να έχεις φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον μπορούμε να κάνουμε τόσα με αυτά.. Ειδικά ο συνδυασμός τους είναι θανατηφόρος.. χαχαχ Σου μιλάει η εμπειρία..
      Καλή εβδομάδα κοπέλα μου..
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Έχω γελάσει πολύ με το tag αυτό! Το ξέρετε πως δεν παίζει να το κάνω εγώ ε; Αν είναι να βάλω τόσα όσα και τα χρόνια μου δε θα βγει απλά σεντόνι, σεντόνι και κουβέρτα και κάλλυμα μαζί θα βγει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε εσύ θα πρέπει να γράψεις λίγα παραπάνω.. πόσα 3 4 μωρέ? χιχιχ

      Διαγραφή
  9. Hi,
    If you have a giveaway on your blog and you would like to promote it,you are welcome to our route, a place where your contest will be spread worldwide. It is completely free, the only thing you have to do is to submit your giveaway through the submit form .
    If you want feel free to like my page in order to keep you updated about new giveaways from worldwide.
    http://www.giveawayroute.com/
    Have a nice day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστώ για το tag και απο εδώ..
    Κινητό, γυαλιά, φαγητό και internet είναι κάποια από τα κοινά μας....χαχα τι να γράψω τώρα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ λατρεύω τα γλυκά και τη μυρωδιά της βανίλιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες απαντήσεις, μπράβο.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω μου άρεσαν τόσο πολύ οι απαντήσεις σου!
    Αυτό με το κινητό (εκτός από το internet & τις ξένες σειρές)εγώ να δεις! Ακόμα και στο σχολείο που μας λένε να μην βλέπουν σδτα θρανία πάνω τα κινητά, εγώ αν δεν το έχω επάνω και δεν το βλέπω, ΔΕΝ.. κι ας κάνουν παρατήρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έκανα πρακτική ένα εξάμηνο το κινητό το είχα πάντα πάνω στο γραφείο!! χαχαχ Σκέτος εθισμός..

      Διαγραφή
  14. τεελειο tag! χαχα συμφωνουμε σε πολλα νομιζω! αν έχεις την καλοσύνη ρίχνε μια ματιά πού και πού και στο (πολύ νέο)blog μου http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/
    ελπίζω να σου αρέσεi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. hahah!!!great post!!i already follow ur blog!!!hope u like mine and follow back

    Kelly Stunna Jr from kellystunnajr@blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)