Mini Haul

By 4:47 μ.μ. , , , ,

Το τελευταίο διάστημα δεν έχω αγοράσει πολλά προϊόντα ομορφιάς γιατί  προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα περισσότερα για να τα τελειώνω σιγά σιγά. Αυτό βέβαια δεν με εμπόδισε να αποκτήσω δύο πραγματάκια από την σειρά The Twilight Saga - Breaking Dawn της Essence. Το μανό είναι το 01 Jacob's Protection, ένα μπλε σκούρο χρώμα με glitter. Έχει πολύ καλή διάρκεια και έχει μπει στην λίστα με τα αγαπημένα μου. Από την άλλη το glitter eyeliner, το 02 Jacob's Protection, δεν έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος αλλά το χρησιμοποίησα πάνω από μαύρο eyeliner και έδωσε έξτρα λάμψη.
Τα επόμενα, είναι προϊόντα για τα χείλη. Το πρώτο είναι μολύβι χειλιών από την εταιρεία Essence και σε απόχρωση 06 Satin mauve. Είναι μια απόχρωση κοντά σ'αυτήν του σάπιου μήλου, λίγο δύσκολη να την συνδυάσεις αλλά με βόλεψε αρκετά. Το κραγιόν της Make up for ever, είναι το πρώτο κόκκινο κραγιόν που απέκτησα πριν 2 3 μήνες. Είναι από την σειρά Rouge artist intense και συγκεκριμένα το Mat8. Έχει έντονο χρώμα με μεγάλη διάρκεια και είναι αρκετά σταθερό με την έννοια ότι δε λερώνει εύκολα ποτήρια, ρούχα κτλ.
  Για την περιποίηση του προσώπου πήρα για πρώτη φορά την μάσκα της Apivita με πρόπολη για νεανική λιπαρή επιδερμίδα. Την έχω δοκιμάσει μόνο μια φορά και ένιωσα το πρόσωπο μου καθαρό χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Θα την δοκιμάσω για το επόμενο χρονικό διάστημα για μια πιο σίγουρη άποψη.
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

34 σχόλια

  1. Είναι πολύ όμορφα....και το βερνίκι νυχιών φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα...
    Για τη μάσκα συμφωνώ και επαυξάνω... είναι πολύ καλή με έχει βοηθήσει και εμένα αρκετά μιας και έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα.
    Φιλιά Κλεονίκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραια ολα!! κι εγω πηρα αυτο το βερνικι της essence σε μαυρο ομως, ειναι πολυ ωραιο! η μασκα ποσο κοστιζει;;
    kisses
    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγορασα κι εγω το μανο και το eyeliner Essence από την σειρα αυτή, αλλά δεν μου άρεσε ούτε το μανό ούτε το δεύτερο προιον. Οπως ειπες κι εσυ καθολου καλη αποδοση. Απο τα λιγα προιοντα της Essence που με απογοητευσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειες οι αγορές σου!! Ειδικά το βερνίκι και το κόκκινο κραγιόν! Άψογα και τα δύο!! Να τα χαρείς και καλοφόρετα!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια, περιμένω να μας πεις περισσότερα για τη μάσκα... Πόσο έξυπνο αυτό με το twilight της essence? :D φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου :-)

    Καλά η μάσκα φοβερή.. και το βερνίκι μου άρεσε πάρα πολυ!! Καλοφόρετα όλα!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μανό Jacob's Protection το έχω κι εγώ αλλά δε μου κρατάει πολύ, ξεφτίζει εύκολα. Είναι πολύ όμορφο χρώμα όμως οπότε δε με νοιάζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hello dear :) thanks for your visit on my blog! nice blog and cute post ;) now follow you with pleasure you expect from me ;)

    http://teanonsolomoda.blogspot.it

    Kiss Tea.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ωραια ολα!τελικα μονο εγω δεν προλαβαινω τις συλλογες της essence :p
    οι μασκες της apivita ειναι φανταστικες!αγαπω αυτην με τον ροζ αργιλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά το κραγιόν από την Make Up Forever φαίνεται φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια!!
    Το κραγιόν το ζηλεύω απίστευτα!!Και το eyeliner φαίνεται πάρα πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα προϊόντα Breaking Dawn φαίνονται τέλεια!!!
    Αλλά και για τη μάσκα δεν αμφιβάλλω, γιατί πάντα προτιμώ φυσικά προϊόντα!!!
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου, να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ωραιο haul!Θα περιμενω περισσοτερες εντυπωσεις για τη μασκα!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαίνεται πολύ όμορφο.
    Άντε να φούμε πότε θα κάνω εγώ τος αγορές μου!
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν δω βερνίκι νυχιών, όλα τ' άλλα περνάνε σε δεύτερη μοίρα!!!
    ;-)
    Με 'γεια σου, κουκλίτσα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα glitter eyeliner δεν έχουν ποτέ σχεδόν απόδοση ώστε να χρησιμοποιηθούν μόνο ως eyeliner, απ' όλες τις εταιρίες που έχω δοκιμάσει είναι απλά για λάμψη και λίγο χρωμα κι αν θες να φαίνεται ως κανονικό eyeliner πρέπει να τα βάλεις με κανονικο, οπότε δε μου έκανε εντύπωση. Το βερνίκι ξέρεις πόσο πολύ το αγαπώ, είναι το αγαπημένο essence, υπέροχο. Το έχω και το μολυβάκι ωραία απόχρωση. Τη μάσκα δεν την έχω δοκιμάσει γιατί δεν είναι για την επιδερμίδα μου αλλά apivita masks for the win! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το προιόντα της apivita ειναι καταπληκτικά την έχω χρησιμοποιήσει και γω την συγκεκριμενη.
    kisses from
    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν ήξερα ότι βγήκε σειρά Twilight στην Essence. Πιστεύω όμως πως είναι πολύ πιο οικονομικά από διάφορες σειρές διασήμων που βγήκαν στη MAC. Μου άρεσαν τα χρώματα από το μολύβι χειλιών και το κραγιόν!!! Apivita δεν έχω χρησιμοποιήσει :/
    Φιλάκια πολλά!!!!
    http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Great post!! Love the review.Would u like follow each other? Let me know. Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Love the nail polish! Great haul!
    x
    Melissah from Scraobook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. amazing products!!:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Looks good! You've got a really nice blog. Maybe we can follow each other?
    http://iesabellaa.blogspot.nl/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. den ksero gia ta alla p protineis, alla ta APIVITA einai teleia...kalitera apo tou korres... k as exoun diafimisti para pano !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εssence,δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ!
    Θα ήθελα πάντως!
    Αpivita,λατρεμένη τουλάχιστον στα απολεπιστικά και στις μάσκες!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)