Respectissime Ultra-Doux by La Roche-Posay

By 4:19 μ.μ. , , ,

Πριν λίγους μήνες κέρδισα σ'έναν διαγωνισμό την μάσκαρα Respectissime Ultra Doux της La Roche-Posay. Περίμενα δύο μήνες για να σας μιλήσω για αυτήν γιατί ήθελα να την δοκιμάσει για μεγάλο
χρονικό διάστημα πριν πω τις εντυπώσεις μου.. Με βάση την περιγραφή της εταιρίας"Η Respectissime Ultra Doux είναι εμπλουτισμένη με Έλαιο Argan και Βούτυρο Καριτέ και προσφέρει ultra άνεση, ultra απαλότητα και ultra ανοχή από την εφαρμογή μέχρι την αφαίρεσή της. Το απαλό, εύκαμπτο και ακριβείας βουρτσάκι της αγκαλιάζει και διαχωρίζει φυσικά τις βλεφαρίδες, χωρίς να δημιουργούνται κόμποι."
Η δική μου άποψη είναι ότι είναι όντως ότι καλύτερο για τα ευαίσθητα μάτια.. Δίνει όμορφο και διακριτικό αποτέλεσμα χωρίς να νιώθεις να μάτια σου υπερβολικά βαμμένα!! Την φορούσα για ώρες και ούτε λερώθηκα ούτε ένιωσα κάποια ενόχληση. Επιπλέον δε με δυσκόλεψε στο ντεμακιγιάζ κάτι που παρατήρησα πρώτη φορά σε τέτοιο προϊόν.. Όσον αφορά την συσκευασία, είναι τόσο λυτή και πρακτική πράγμα που μου έκανε εντύπωση!! 
Παρακάτω μπορείτε να δείτε και την διαφορά το να μην φοράω κάτι με το να φοράω την Respectissime Ultra-Doux..

Προσεχώς: Η άποψη μου για τα γυαλιά ηλίου της Firmoo, λίγα λόγια για κάποια προϊόντα Lierac και Phyto, τα δώρα που πήρα στις γιορτές και ένα μικρό haul!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

32 σχόλια

  1. Με 'γεια σου, Κλεονίκη μου!!!
    Αναμένουμε τα... υπόλοιπα!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ένα περίεργο πράγμα, τώρα που έχει φύγει η πολλή υγρασία από τη μάσκαρα μου δίνει τέλειο όγκο στις βλεφαρίδες μου! Και η συσκευασία είναι πολύ chic, μαζί με το λεπτό βουρτσάκι.

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια!!
    Θα την έχω στα υπόψιν μου!

    Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Very review and I can really see the difference in the pictures!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poly wraio post glykeia mou.exw akousei ta kalytera gia to sygkekrimeno proion!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wraio kai fisiko apotelesma!
    Telika eisai poli tixeri me tous diagwnismous e? xixi

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Thank you so much Claire :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nice mascara! Too bad this brand is not available in my country!
    I follow u nw via GFC.
    I wud really appreciate it if u cud do the same-

    allthingsdesirable.blogspot.in

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια η καινούρια σου μάσκαρα!! Καλοφόρετη να είναι!! Μου αρέσει το αποτέλεσμα πολύ! Το βρίσκω ιδανικό για κάθε μέρα μιας και δεν "φορτώνει" πολύ το βλέμμα!!
    Καλό απόγευμα να έχεις και πάντα τυχερή αν είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια!!! Είναι στη wishlist μου γιατί φοράω φακούς και κάποιες με ενοχλούν απίστευτα. Αυτή πρέπει να είναι τέλεια για την περίπτωση μου!
    Πολύ ωραία για το πρωί!
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοφόρετη!!Φιλιά καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ απόλυτα! Έχει γίνει η αγαπημένη μου καθημερινή μάσκαρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω διαβάσει τόσο καλά για αυτή την μάσκαρα!!! Μου άρεσαν οι φωτο που είδαμε τη διαφορά! Περιμένουμε τα 'προσεχώς post'...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για πρωινό μακιγιάζ είναι σουπερ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο review! Τη LRP την εμπιστεύομαι απόλυτα και η μάσκαρα αυτή δεν αποτελεί εξαίρεση. Έχω ευαίσθητα μάτια και η συγκεκριμένη δεν με ενοχλεί καθόλου, η απόδοσή της είναι πολύ καλή όπως είπες και εσύ!
    Επίσης με πιο πολλές στρώσεις μπορεί να δώσει και αρκετά έντονο αποτέλεσμα, αρκεί να δουλευτεί λίγο παραπάνω ;-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η μάσκαρα είναι το αγαπημένο μου προϊόν καλλυντικών!!!


    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γράφεις πάντα τόσο ωραία reviews για τα beauty products που ποστάρεις. Μπράβο σου!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου !! καλη Χρονια!!! Σε εχω κανει tag !! Θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις σου!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/01/bauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχεις beauty tag στο blog μου!!
    Η μασκαρα φαίνεται φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρεπει να είναι αρκετά διακριτική αλλά ταυτόχρονα τονίζει το βλέμμα σου! Τέλεια!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα!
    Αγόρασα πρόσφατα τη συγκεκριμένη μάσκαρα και έχω να πω οτι απλά είναι τέλειααα!
    Δεν την αλλάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Great blog! Love your mascara! If you want to follow each other visit my blog and let me know!
    http://alexandra-sophisticated.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. την έχω δοκιμάσει!! καλή είναι, αλλά δε με τρελαίνει προσωπικά. χαρίζει ένα πολύ διακριτικό βλέμμα στα μάτια, σα να μη φοράς καθόλου μάσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Thanks for your visit :)

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φαίνεται πολύ καλή!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τρομερό προϊόν!
    Σε ακολουθήσαμε και εμείς!
    Πολλά φιλιά,
    chic-aholics.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόλις σε ακολουθήσαμε σε google και bloglovin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)