Μια πρώτη γνωριμία με προϊόντα της Lierac

By 3:43 μ.μ. , ,

Καλησπέρα σε όλους/όλες.. Σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα της Lierac. Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω την εταιρία για τα δείγματα που μου έστειλαν με σκοπό να τα δοκιμάσω και να πάρω μια ιδέα ποιο μπορεί να με βολέψει περισσότερο.. Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμαζα κάτι από την Lierac και όπως είναι λογικό δε θα είναι ολοκληρωμένη άποψη αλλά και πάλι η πρώτη εντύπωση μερικές φορές είναι καθοριστική.

  • Premium Serum, αντιγηραντικός και αναζωογονητικός ορός προσώπου απόλυτης αντιγήρανσης. Η εταιρία λέει: "Διορθώνει σε βάθος όλα τα σημάδια της γήρανσης, ενεργοποιεί την κυτταρική αναγέννηση και παρατείνει τη νεότητα της επιδερμίδας."
    Το συγκεκριμένο δείγμα το δοκίμασε η μητέρα μου μιας και εγώ είμαι πολύ μικρή (μόλις 22) για τέτοιο προϊόν. Της άρεσε η αίσθηση που άφηνε στην επιδερμίδα της και είδε μια μικρή διαφορά στις ρυτίδες στην περιοχή των ματιών. Το δείγμα κράτησε για παραπάνω από τρεις τέσσερις εφαρμογές που κρατάνε συνήθως τα περισσότερα.
  • Initiatic fluide, λεπτόρρευστη κρέμα για τις πρώτες ρυτίδες.
    Η εταιρία λέει: "
    Συμπύκνωμα ενέργειας και προστασίας εμπλουτισμένο με ένα φυτικό σύμπλοκο για ενυδάτωση και ματ αποτέλεσμα. Σβήνει τη γυαλάδα ενώ παράλληλα ενυδατώνει την επιδερμίδα. Προλαμβάνει την εμφάνισή των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων."
    Μπορεί να μην έχω εμφανίσει ακόμα ρυτίδες λόγω ηλικίας αλλά η συγκεκριμένη κρέμα μου άρεσε πολύ. Όντως ενυδατώνει καλά την επιδερμίδα χωρίς να την αφήνει λιπαρή (κάτι το οποίο το προσέχω ιδιαίτερα εγώ λόγω του τύπου της επιδερμίδας μου) και είναι ιδανικό για βάση πριν το μακιγιάζ. Όσο για την πρόληψη δε μπορώ να πω με σιγουριά αλλά όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή θα την δοκιμάσω ξανά σίγουρα.
  • Luminescence serum, ορός φωτεινότητας και αποκατάστασης της υφής της επιδερμίδας.
    Η εταιρία λέει: "
    Ιριδίζων ορός με υφή σαν γαλάκτωμα που δρα συγχρόνως στο βάθος και στην επιφάνεια της επιδερμίδας μειώνοντας ορατά όλες τις ατέλειες (κοκκινίλες, καφέ κηλίδες, ανοιομοιογενή υφή). Ομορφαίνει άμεσα την επιδερμίδα επαναφέροντας τη φωτεινότητά της."
    Πρόκειται για ένα προϊόν που σίγουρα θα το δοκιμάσω σε κανονικό μέγεθος στο μέλλον. Άφηνε ματ αποτέλεσμα και αισθητά πιο ομοιόμορφη επιδερμίδα. Ότι πρέπει για επιδερμίδες με κοκκινίλες όπως την δική μου!! Και αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για βάση στο μακιγιάζ..
  • Hydra-Chrono + serum, δροσερός sorbet ορός - Booster ενυδάτωσης.
    Η εταιρία αναφέρει: "
    Δροσερός ορός που ενισχύει και δίνει ώθηση στην ενυδάτωση. Με μη λιπαρή σύνθεση (oil-free), απορροφάται γρήγορα αφήνοντας άμεσα την επιδερμίδα πιο απαλή και λεία. Όταν χρησιμοποιείται μόνος του, ενυδατώνει την επιδερμίδα σε χρόνο ρεκόρ. Όταν εφαρμοστεί πριν από την καθημερινή σας φροντίδα (αντιγηραντική, ενυδατική…) πολλαπλασιάζει την αποτελεσματικότητά της."
    Η πρώτη εντύπωση μου δεν είναι ούτε θετική ούτε αρνητική. Ναι μεν ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα αλλά επειδή η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή δε μου φάνηκε κατάλληλη για εμένα. Όταν την δοκίμασα όμως μετά από μια βαριά μάσκα καθαρισμού, η ενυδάτωση που μου πρόσφερε ήταν μοναδική.
  • Hydra-Chrono + Teinte, τζελ-κρέμα με χρώμα.
    Η εταιρία λέει: "
    Ζελ-κρέμα με τετραπλή ευεργετική δράση. Με μία μόνο κίνηση ενυδατώνει την επιδερμίδα, της χαρίζει ομοιογένεια και λεία υφή, ενώ παράλληλα την προστατεύει από τις καθημερινές εξωτερικές επιθέσεις (ελεύθερες ρίζες, μόλυνση…) Με oil-free σύνθεση, η απόχρωσή του της «άμμου» είναι ιδανική για τις ανοιχτές επιδερμίδες. Το αποτέλεσμα είναι ένα όμορφο πρόσωπο, με απόλυτα φυσική, διάφανη επιδερμίδα. "
    Θα έρθω να συμφωνήσω με τα παραπάνω.. Αυτή η κρέμα όντως προσφέρει ενυδάτωση και φυσικό αποτέλεσμα. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι σε αντίθεση με τα υπόλοιπα προϊόντα προσώπου, στην συγκεκριμένη κρέμα δεν μ'άρεσε η μυρωδιά της.
  • Masque Purete, καθαριστική μάσκα προσώπου με πράσινο άργιλο.
    Η εταιρία αναφέρει:"
    Μάσκα με πράσινο άργιλο εμπλουτισμένη με καολίνη, εκχυλίσματα πράσινου λεμονιού και γλυκάνισο, που καθαρίζει σε βάθος τις κανονικές-μικτές επιδερμίδες."
    Πρόκειται για μια μάσκα που απευθύνεται απόλυτα στον τύπο μου και χάρηκα ιδιαίτερα που την δοκίμασα. Μου άρεσε το πόσο καθαρή και καθόλου λιπαρή άφηνε το πρόσωπο μου!! Έχει μπει ήδη στην λίστα με τις επόμενες αγορές μου..

**Στο επόμενο ποστ θα σας μιλήσω για τα δειγματάκια της Phyto, τα οποία μου στάλθηκαν μαζί με αυτά της Lierac.

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

30 σχόλια

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι απ'αυτά.
    Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον Lierac και η κρεμα-τζελ με χρωμα μου κινησε το ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια!!! Από Lierac έχω δοκιμάσει την Hydra Chrono. Δεν ταίριαξε καθόλου στην επιδερμίδα μου και την χάρισα στην αδελφή μου (έπρεπε να δοκιμάσω πρώτα δείγμα). Αλλά η κρέμα νύχτας που είχε το Madame Figaro είναι καταπληκτική!!!
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω δοκιμάσει δείγματα απο κρέμες προσώπου και μου άρεσαν πολύ!
    Αγαπημένο προ'ι'όν είναι το ντεμακιγιάζ-υγρό σαπούνι-..υπέροχο!
    Δες εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2012/11/tagfast-night-skincare-routine.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Teleio post! Se euxaristo para polu gia to comment :)
    Dustixos den exo dokimasei kati apo auta ta proionta

    MaryFashionLove on Facebook
    MaryFashionLove

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα, αλλά η περιγραφή που έκανες είναι υπέροχη!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο ορός φωτεινότητας ακούγεται πολλά υποσχόμενος! θα τον έχω στα υπόψιν όταν μου τελειώσουν τα σέρουμ που έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο review! :) Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Lierac αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για το λαδάκι για πρόσωπο-σώμα-μαλλιά!Και οι οροί φαίνονται καλοί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Great review ta exw dokimasei alla proswpika emena mou aresei para polu to Hydro Chrono serum, einai apla uperoxo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έχουν πολύ ωραία υφή και ευχάριστο άρωμα!! καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααχ τι ωραία μεγειά σου!Αυτή την μάσκα με τον άργιλο τη θέλω και εγώ!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω δοκιμάσεικ κατι αλλά ,με ψήνεις πολυ!!!

    http://laviestsuperbe.blogspot.gr/2013/01/confessionsbeautylicious-night.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω, ούτε εγώ, δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα, αλλά η γνώμη σου, σίγουρα με κάνει να θέλω να τα δοκιμάσω!!!
    Να έχεις μια υπέροχη ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω δοκιμασει αλλα έβαλα στο μάτι τον αντιγηραντικο όρο,καταλαβαινεις η ηλικια.χαχα.
      πολυ ωραιο ποστ Κλαιρη.

      Διαγραφή
  15. Nice post <3 Are we following yet? (:

    Kisses*
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα αυτής της εταιρίας, αλλά τώρα που το λες...... :)
    Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίο το post σου Κλεονίκη μου! Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα από όλα αυτά τα προϊόντα της Lierac (έχω γράψει και review post) και έχω να πω ότι τα έχω αγαπήσει! Η Lierac έχει εξαιρετικά προίόντα! Περιμένουμε και το review σου για τα προίόντα της Phyto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. δεν εχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από την εταιρία, αλλά αυτό που μου τραβαει το ενδιαφέρον είναι ο ορός φωτεινότητας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχω δοκιμασει καποια απο την Lierac και γενικα τη θεωρω αρκετα καλη εταιρεια. Αυτο το 22 παντως προσπαθησε να μη μας το λες και πολυ συχνα ε Κλεο μου? <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα θεωρώ καταπληκτικά προϊόντα.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκιά μου Κλεονίκη σε έκανα tag :)http://allaboutwomenbylissie.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag-d.html

    όσο για τα Lierac δεν τα έχω δοκιμάσει ούτε εγώ και το review με βοήθησε πολύ!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχει πολλή πλάκα όταν μπαίνω στον blog σου, γιατί τις περισσότερες εταιρίες δεν τις έχω ξανακούσει καν!! Τόσο άσχετη είμαι!! Μ' αρέσει όμως να διαβάζω τη γνώμη σου... Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς σε βρίκω Κλαίρη μου! Τι πρωτότυπο και χρήσιμο blogάκι είν' αυτό για μας τις λίγο μεγαλούτσικες δημιουργούς, που δεν βρίσκουμε χρόνο να ενημερωθούμε για την κοσμετολογία! Κάποια προιόντα lierac τα'παιρνα μανιωδώς ένα διάστημα και μάλλον ικανοποιημένη ήμουνα. Καλή συνέχεια και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε έχω κάνει tag http://www.beautyandthemist.com/2013/01/christmas-tag-and-some-forgotten-awards.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)