Η εμπειρία μου από την The Body Shop

By 10:41 μ.μ. , ,

Όλα ξεκίνησαν την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου.. Το κατάστημα στην Κούσκουρα της The Body Shop έκλεινε 20 χρόνια λειτουργίας και το γιόρτασαν με ένα πολύ όμορφο event!! Εκείνη την ημέρα παρευρεθήκαμε πολλές beauty bloggers της Θεσσαλονίκης αλλά επειδή ήταν δύσκολο με τόσο κόσμο να κοιτάξουμε με την ησυχία μας, η manager Δήμητρα Καλδή φρόντισε να πάμε κάποια άλλη μέρα για μια πιο προσωπική παρουσίαση των προϊόντων της εταιρίας.. 
Έτσι ένα πρωινό πήγα να ενημερωθώ για νέα και ήδη υπάρχοντα προϊόντα.. Θα ήθελα πρώτα να μιλήσω για τις χριστουγεννιάτικες σειρές περιορισμένης κυκλοφορίας, την Cranberry Joy με φρουτώδες άρωμα, την Vanilla Bliss και την Ginger Sparkle με την πιο όμορφη και πικάντικη μυρωδιά που έχω βρει ποτέ μου!! Μπορούμε να βρούμε μεμονωμένα προϊόντα με τα body butter να ξεχωρίζουν αλλά και σετάκια τα οποία είναι ότι πρέπει για δώρο.. 


  

Φυσικά έριξα μια ματιά στην σειρά Chocomania οπού και εδώ μπορούμε να βρούμε λαχταριστά σετάκια δώρων..

Εκεί που στάθηκα για πολύ ώρα ήταν η σειρά προσώπου με Tea Tree Oil για λιπαρές επιδερμίδες με πρόβλημα ακμής.. Η σειρά περιλαμβάνει καθαριστικό προσώπου, blemish gel, έλαιο tea tree oil, μάσκα προσώπου, pore minimiser κ.α Μιας και ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες μου ήθελα να μάθω περισσότερα και προμηθεύτηκα με δειγματάκια για να την δοκιμάσω!! Θα κάνω αναλυτικό review στο μέλλον..

Και παρακάτω βλέπετε τις υπόλοιπες σειρές προσώπου μαζί με αυτήν για ώριμες ηλικίες οι οποίες περιλαμβάνουν τα κλασσικά προϊόντα κάθε σειράς.. Μου δόθηκαν δείγματα και από αυτές τις σειρές κυρίως από αυτήν στα δεξιά για την μητέρα μου!!
Η σειρά White Musk με νέα εμφάνιση παραμένει μία από τις δημοφιλέστερες σειρές τις εταιρίας.. Και δίπλα βρίσκουμε την White Musk Libertine με γλυκιά ροζ εμφάνιση!!


Η νέα κολεξιόν μακιγιάζ αποτελείτε από δύο παλέτες με γήινες, μεταλλικές αποχρώσεις με μια μικρή δόση glitter και ζεστό κοράλλι χρώμα, μολύβια ματιών και κραγιόν για ολοκληρωμένο αποτέλεσμα καθώς και το Sparkler μια ιριδίζουσα σκόνη για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά!!
Μια καλή προσφορά είναι τα σετάκια που αποτελούνται από τρία προϊόντα, μάσκαρα, μολύβι ματιών και μια τετραπλή παλέτα σε συμφέρουσα τιμή. 
Η υπάλληλος του καταστήματος μου έκανε το Smookey Moonstone το οποίο όπως θα δείτε και εσείς ήταν καταπληκτικό!! Μου άρεσε πολύ για δύο λόγους, πρώτον γιατί τόνιζε όμορφα τα μάτια μου και δεύτερον γιατί είχε πολύ καλή διάρκεια.. Κράτησε μέχρι το βράδυ όσο περίεργο και αν φαίνεται!!

Και όπως σας υποσχέθηκα, τα πράγματα που πήρα είναι τα παρακάτω.. Δύο mini set, το ένα είναι με άρωμα φράουλα και το άλλο είναι το Ginger Sparkle και το Madagascan Vanilla Flower body lotion!! Ένα από τα δύο σετάκια ήταν δώρο για την αδελφή μου και το άλλο ήταν για να το δοκιμάσω εγώ..
Και εδώ είναι όλα τα δειγματάκια που μου έδωσαν.. Τα πάνω είναι για εμένα και τα κάτω για την μητέρα μου..
Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τις κοπέλες του καταστήματος για την άψογη παρουσίαση και εξυπηρέτηση μου!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

36 σχόλια

  1. Pisteuw pws apla to Body Shop mas kalomathenoun.
    Exoun tous kaluterous Upalilous pou exw dei kai pragmatika ta proionta tous apla den uparxoun.
    Exw oli tin seira me to tree tea kai mou aresoun ola kai exw parei polla pragmata pou prepei na dokimasw ola !
    Na ta xareis ta omorfa pragmata pou pires koukla mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Poli m'aresoun ta proionta tou Body Shop! Tin white musk tin foraw ap'to likeio kai paramenei mia ap'tis agapimenes mou!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα προιόντα της body shop ήταν τα πρώτα καλλυντικά που αγόρασα όταν ήμουν 14 χρονών (και μάλιστα αυτά στην Κούσκουρα!) και από τότε είχα έρωτα με την εταιρία. Η αλήθεια είναι πως είχα απογοητευτεί με τις ακριβές τιμές της τα τελευταία χρόνια, αλλά όλο και κάτι αγόραζα. Είναι πράγματι πολύ αγαπητά στους Έλληνες, εδώ δεν είναι και πολύ δημοφιλή, με το ζόρι βρίσκω μαγαζί σε εμπορικό κέντρο..
    Καλή εβδομάδα και μεγειά τα καλλυντικά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως πολύ εξυπηρετικές οι υπάλληλοι. Κι εγώ σήμερα ανέβασα ένα post για το Body Shop. Τα αρωματάκια τους είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραιο το μακιγιαζ σου.σου πηγαινει παρα πολυ!
    καλοφορετα ολα τα καλουδια.εγω μενω πιστη στο white musk.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τωρα τα Χριστούγεννα μπορεις να κανεις πολυ ομορφα δωρα απο το Βοdy Shop σε φίλες... αλλα και φιλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραία!!! με γεια!!!! το μακιγιάζ πολύ ωραίο, σου πάει πολύ! και το χρώμα όμως πολύ μου άρεσε!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ooooh the body shop! Remember me of when I was 13, I used to buy there all the lipgloss and the parfumes... I love that, and the make up is very nice :) kisses

    http://moongreyhound.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφη παρουσίαση, λάτρεψα το Smookey Moonstone μακιγιάζ! υ.γ.: σε έβαλα στα λινκς μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από το σχολείο χρησιμοποιώ προϊόντα The Body Shop. Ωραίο το ποστ σου, αλλά το μακιγιάζ σου ήταν καλύτερο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο κούκλα μου, πολύ ωραία ανάρτηση! πράγματι, γινόταν χαμός εκείνη τη μέρα, σχεδόν τπτ δεν μπόρεσα να δω. Το μακιγιάζ νομίζω σου πήγε πολύ, προτείνω να το υιοθετήσεις τώρα στις γιορτές.
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ σημαντικό να διαρκεί το μακιγιαζ! Εκεί φαίνεται η ποιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Thank you Claire :)
    I love the body shop !


    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααχ ναι περασαμε οντως τελεια!κ τα TBS ειναι παλια αγαπη που δεν λεει να χαθει...ελπιζω να τα πουμε κ σε αλλα event!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. παρα πολυ ωραιο μακιγιαζ στα ματια!Δε το συζητω!!και τελειο ποστ!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. So many things :D
    I must say that I really love cute Christmas packings...
    Have a nice day.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η χαρά της γυναίκας είναι όλα αυτά! :) Καλό σαβ/κο κορίτσι να περάσεις όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφα που περνάς!!! Σου δίνονται ευκαιρίες να απολαύσεις με την ησυχία σου άκρως γυναικεία πράγματα!!!! Το μακιγιάζ στο μάτι μου άρεσε πάρα πολύ!!! Καλό ΣΚ μικρό μου, σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. amazing entry and oyu have beautiful eyes btw. <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. I just love their products. They are all smell so so good!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. I haven't been to the body shop in a long time. i remember my sister and i always comes there because she loved their strawberry body butter. it smelled sooooo good. i also like your eye look!!!

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφο μακιγιάζ!!!! Να τα χαρείς τα καινούρια σου καλλυντικά...και η αδερφή σου σίγουρα θα ξετρελαθεί!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελειο!!Να τα χαρεις οπως θες κουκλα μου,και το μακιγιαζ στο ματι θεικο.

    Besutylandsecrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. I love the body shop too - great for Christmas gift shopping.
    x
    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα όμορφα σχόλια σας!! Χάρηκα που σας άρεσε το ποστ μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όλα φαίνονται πολύ όμορφα!
    Ωραίο και το μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Uperoxa!!!!!
    poso ta agapw ta body shop <3
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα!Σε ψήφισα στον διαγωνισμό Beauty Blogs καλή επιτυχία!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ πόσο όμορφα όλα!! Έχω κι εγώ τη body lotion βανίλια Μαδαγασκάρης!! Είναι η καλύτερη βανίλια ever!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχες συσκευασίες!
    Δες το blog μας chic-aholics.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)