Προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στο 2012

By 6:59 μ.μ. , , , , , , , , , ,

Αυτήν την χρονιά πέρα από τα βασικά προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιώ σταθερά τα τελευταία χρόνια δοκίμασα και αρκετά νέα.. Κατά την διάρκεια της χρονιάς έκανα ποστ με κάποια αγαπημένα καλλυντικά που χρησιμοποίησα τον συγκεκριμένο μήνα όπως για τον μήνα Μάρτιο (μπορείτε να το δείτε εδώ), Απρίλιο (μπορείτε να το δείτε εδώ) και Νοέμβριο (μπορείτε να το δείτε εδώ) αλλά και μέσα από review σας παρουσίασα κάποια όπως τα αγαπημένα μου προϊόντα από La Roche-Posay (μπορείτε να το δείτε εδώ).. Σήμερα θέλω να σας δείξω και κάποια ακόμα για να έχετε μια πιο πλήρη εικόνα των αγαπημένων μου!! 


1. Face scrub εσπεριδοειδών. Το έχω αγαπήσει αυτό το scrub και σκοπεύω να το ξαναπάρω σύντομα!! Μπορείτε να δείτε το review εδώ..
2. Τα επόμενα δύο προϊόντα με έχουν σώσει πολλές φορές που δεν είχα πολύ χρόνο αλλά ήθελα να βγω περιποιημένη.. Η μάσκαρα Super Drama και το διπλό μολύβι της Avon από την σειρά Colortrend με μαύρο και πράσινο είναι πλέον από τις κλασσικές μου επιλογές για ένα όμορφο αλλά ταυτόχρονα απλό μακιγιάζ!!
3. Αν μου ζητούσατε να διαλέξω μόνο ένα άρωμα η επιλογή μου θα ήταν αυτή. Πρόκειται για το άρωμα Live της jennifer lopez. Μόλις μου τελείωσε αλλά έχω σκοπό να το αγοράσω ξανά σύντομα!! Και θα είναι η πρώτη φορά που αγοράζω το ίδιο άρωμα δύο φορές..
4. Αν και έχω τρεις αγαπημένες κρέμες σώματος, η συγκεκριμένη από την Bioten συνδυάζει  βαθιά ενυδάτωση με ένα όμορφο διακριτικό άρωμα. Είναι κατάλληλο για ξηρές έως πολύ ξηρές επιδερμίδες..
 5. Το μανό της Lancome, της Erre Due και της Essence τα χρησιμοποίησα περισσότερο από κάθε άλλο αυτήν την χρονιά. Στην φωτογραφία δε φαίνεται όμως.. Αγάπησα αυτές τις αποχρώσεις γιατί μπορούσα να τα φορέσω σχεδόν κάθε εποχή!!
6. Η σειρά της Pantene Αναδόμηση και Προστασία (σας δείχνω δειγματάκια γιατί αυτόν τον μήνα δοκιμάζω κάτι άλλο). Από αυτήν την σειρά χρησιμοποιούσα σχεδόν όλο τον χρόνο το σαμπουάν, το conditioner και το spray για λάμψη και θερμοπροστασία. Το καλοκαίρι δοκίμασα και την μάσκα με τρία δείγματα.. Είναι η καλύτερη σειρά για εμένα γιατί ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες μου!! Ίσως τον Ιανουάριο ετοιμάσω κάποιο review!!

Και για το τέλος, άφησα ένα προϊόν για την ακμή το οποίο μου το έδωσε η δερματολόγος μου. Το Dalacin C είναι μια λοσιόν η οποία εφαρμόζετε τοπικά στα σπυράκια. Δεν είναι βαρύ για το πρόσωπο αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά καθώς τα ηρεμεί μέσα σε μία μέρα!! Από τα τόσα που έχω δοκιμάσει, το συγκεκριμένο μπορώ να πω ότι αξίζει να το δοκιμάσει κάθε κοπέλα με παρόμοιο πρόβλημα..

Εύχομαι το νέο έτος να είναι γεμάτο υγεία και ευτυχία για όλους.. Και να μας φέρει όλα όσα επιθυμούμε και ονειρευόμαστε!! Καλή χρονιά.. 
Hugs and kisses

Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. Χαμογελαστή χρονιά, κουκλίτσα μου!!!
    Εξαιρετικές οι επιλογές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. happy Happy New Year Claire - I hope 2013 is your best yet!

    Melissah

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Great! Best 2013!

    I follow U now! Followed back?
    Invite: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Wonderful product nd I wish you a more spectacular 2013!
    Happy New year koukla mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά...Καλή χρονιά Κλεονίκη, οτι επιθυμείς εύχομαι!
    Πολύ ωραίο το ποστ, αυτό το τελευταίο προϊόν με εντυπωσίασε!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να έχεις μια υπέροχη χρονιά γεμάτη αισιοδοξία, δημιουργικότητα και χαρούμενες στιγμές!!! πολύ ωραία όλα τα προϊόντα, το face scrub θα ήθελα να το δοκιμάσω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kalh xronia!!!!!!:D
    http://thepiscessisters.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά κούκλα μου! Εύχομαι τα καλύτερα για φέτος.

    Το Dalacin είναι life saver απο τα δικά μου χρόνια, έπινα νερό στο όνομα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλή Χρονιά Κλεονίκη μου! Ωραία αγαπημένα! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το άρωμα της Jennifer Lopez!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη χρονια κουκλα!υπεροχα ολα τα πραγματακια σου..αυτο το dalacin μαλλον πρεπει να το δοκιμασω!απεκτησα απο το πουθενα σπυρακια τον τελευταιο καιρο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά!! Ευτυχισμένο το 2013!! Μακάρι να χαρίσει σε όλους μας υγεία, χαρά, αγάπη και τύχη!! Πολύ ωραία προϊόντα!! Λατρεύω κι εγώ τα σαμπουάν Pantene, και τα χρησιμοποιώ αρκετά συχνά!! :) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Lucky 2013 Doll!!! Τα Pantene pro V είναι και δικά μου αγαπημένα!!! Όσα και αν έχω δοκιμάσει σε αυτά γυρίζω!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hey, I've jusst discover you blog and I love it, I'd like us to stay in touch:)
    would you like to follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά με υγεία, αισιοδοξία και δύναμη!!
    Θα ανέβω στα μέρη σου το επόμενο σαβ/κο!! :)
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η κρέμα σώματος είναι πράγματι καταπληκτική!
    Καλή Χρονιά εύχομαι κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. i krema swmatos einai polu kali!!mou ekane entyposi to scrub pou evales stin arxi!!!tha to dokimasw kapoia stigmi!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οι αποχρώσεις από τα βερνίκια νυχιών είναι υπέροχες!
    θα χαρούμε να επισκευτείς το blog μας http://chic-aholics.blogspot.gr/2012/12/nude-platforms.html και να ακολουθήσουμε η μία την άλλη στο google και στο bloglovin!
    Πολλά φιλιά,
    chic-aholics.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και γώ το Dalacin!!Είναι όντως πολύ καλό για τα σπυράκια!
    Σε έχω κάνει και Tag!!Aν θες ρίξε μια ματιά! ;)
    http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)