Δύο προϊόντα για τα μάτια μας ~ Review

By 4:41 μ.μ. , , , ,

Η γνωστή εταιρία σε όλους Clinique είχε βγάλει μια προσφορά τον προηγούμενο μήνα όπως γνωρίζετε με την οποία επέστρεφες μια οποιαδήποτε μάσκαρα και έπαιρνες με μόλις 10Ε μια της εταιρίας.. Ήταν η πρώτη φορά που εκμεταλλεύτηκα τέτοια προσφορά και είπα να δοκιμάσω την High impact. Οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες γιατί κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται, δίνει όγκο στις βλεφαρίδες για ένα όμορφο έντονο αποτέλεσμα!! Ένα ακόμα πράγμα που με εντυπωσίασε είναι ότι ακόμα και αν κάνω ώρες να γυρίσω σπίτι αυτή θα μείνει στην θέση της, ούτε θα λερωθώ ούτε θα ατονίσει το αποτέλεσμα.
(πάνω είναι χωρίς και κάτω με μάσκαρα)

Με την πιο πάνω προσφορά, πήρα αρχές αυτού του μήνα ένα δείγμα του προϊόντος Take the day off makeup remover για χείλη και μάτια. Πρόκειται για ένα δυφασικό προϊόν ντεμακιγιάζ το οποίο πριν το χρησιμοποιήσεις το κουνάς ώστε να ανακατευτούν τα δύο υγρά και να δημιουργηθεί η λοσιόν.. Είναι τρομερά αποτελεσματικό καθώς χωρίς να τρίψω ιδιαίτερα έβγαζε τελείως όλο το μακιγιάζ των ματιών!! Εδώ και τρεις εβδομάδες δεν πρόσεξα κάποιο ερεθισμό στα μάτια μου πράγμα εξίσου καλό..
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δύο προϊόντα?? Αν ναι, πως σας φάνηκε??
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN


You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δυο.
    Καλά προιόντα φαίνονται και τα δυο όπως τα περιγράφεις. Με γειά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γενικά δε ξέρω γιατί αλλά με τα προϊόντα της clinique δεν είχα ποτέ ιδιαίτερη επαφή αλλά ειδικά η μάσκαρα δε φαίνεται άσχημη και την προσφορά τους αυτή τη βρίσκω πολύ καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απο clinique αγαπαω το 7day scrub!απαλο,καθημερινο απολεπιστικο και ΥΠΕΡΟΧΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. den to exw dokimasei alla fainetai poli kalo!!!
    nai imounm kai egw sta Body Shop alla den iksera kamia alli blogger,opote den ekatsa poli!:)
    filaakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. προτιμώ πιο "αγνές" λύσεις ντεμακιγιάζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Exw kai tis 5 eidi mascara Clinique sumperilamvanomeni kai tin bottom lash, kanoun auto pou lene kai a3izoun osa dineis.
    I prosfora itan teleia kai stin stigmi pou eprepei gt mou teliwne to bottom lash kai pira kai egw mia (tha kanw reviews tis 2 pou xrisimopoiw kathe mera). Exoun kai ena spastiko omws, tha to deis sto post.
    Filia koukla kai kalo SK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω δοκιμασει την high impact αλλα εδινε μονο ογκο στις βλεφαριδες μου και δεν με ικανοποιησε.ειχα κι αλλες δυο σε δειγμα απο περιοδικο αλλα δεν θυμαμαι καθολου ποιες αυτη τη στιγμη.απο την εταιρεια μου αρεσουν πολυ οι ενυδατικες και θελω πολυ να δοκιμασω την κρεμα ματιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H μασκαρα κανει οντως τη διαφορα, ωραιο αποτελεσμα. Το διφασικο δεν το ηξερα, θα το κοιταξω γιατι ξερεις οτι ψαχνω κατι για τα ματια που να μην με ερεθιζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οχι..δεν εχω δοκιμασει τη high impact..την εχω ΛΙΩΣΕΙ!!! Ειναι Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ μου και μαλλον θα ειναι για παντα! Ο,τι και αν δοκιμασω, εκτος απο μια Chanel(αλλα πανακριβη, οποτε..)παντα επιστρεφω σ'αυτη!!
    Πολυ ωραιο ποστ :-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ούτε γω έχω καλή σχέση με τα clinique, η μάσκαρα φαίνεται όμως μια χαρά!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφο ματάκι,χιχι :)
    αν θες πέρνα από το blog μου, τρέχει διαγωνισμός http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν τα έχω δοκιμάσει είναι η αλήθεια, αλλά την Κλινίκ την εμπιστεύομαι γενικά στα προιόντα της. Οι κρέμες της μου αρέσουν πολύ. Αλλά και η μάσκαρα όπως τη δείχνεις, φαίνεται πολύ καλό αν κρίνω από το αποτέλεσμα στη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το εχω κ γω το ντεμακιγιαζ κ κοιτα να δεις τι προβλημα ειχα μου δημιοηργουσε λιπαροτητα οταν το εβαζα δυστυχως στο δερμα μου ενω αφαιρει αψογα το μακιγιαζ δεν μαρεσε καθολου η αισθηση που αφηνε κ ετσι το αδιασα σε ενα σπρει μπουκαλακι κ το εχω για να καθαριζω τα πινελα μου κ ειναι εξαιρετικο γινονται πεντακαθαρα

    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. mou edwses idea gia to poia tha einai i nea mou mascara :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλή παρουσίαση Κλεονίκη μου!!! Εχω δοκιμάσει τη μάσκαρα της Clinique, είναι όντως πολύ καλή!!! Για ντεμακιγιάζ ματιών προτιμώ της Yves Rocher...αλλά δεν θα'λεγα όχι και σ'αυτό που προτείνεις!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και ότι μου τελειώνει και η μάσκαρα και το ντεμακιγιαζ ματιών!!! Μπορεί να δοκιμάσω αυτά!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καιρό την απέφευγα αυτή τη μάρκα, μέχρι που πέρσι έπεσα στην αντίστοιχη προσφορά. Χμμμ...Δεν πήρα αυτή τη μάσκαρα αλλά στραβώθηκα και πήρα μια που από τη μια πλευρά ήταν κανονικό το βουρτσάκι και από την άλλη ήταν σαν σιλικονένιο χτενάκι. Η μάσκαρα πήγε άκλαυτη και εγώ την άλλη μέρα πήγα και αγόρασα την αγαπημένη μου max factor.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν εχω δοκιμασει την μάσκαρα
    ομως το αποτέλεσμα ειναι θεαματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. είναι η αγαπημένη μου μασκαρα εβερ! όβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Lovely, interesting post. Well done girl!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)