Ολοκληρωμένη πρόταση περιποίησης προσώπου από την Korres

By 10:01 μ.μ. ,

Αυτές τις ημέρες αγόρασα για πρώτη φορά την ολοκληρωμένη πρόταση περιποίησης ρόδι για λιπαρές και μικτές επιδερμίδες ηλικίας 20+ από την εταιρία Korres.. Το σετ περιέχει 4 προϊόντα σε mini μέγεθος:
  • Κρέμα-gel ενυδάτωσης 16ml
  • Scrub 16ml
  • Μάσκα 16ml
  • Λευκό Τσάι Gel καθαρισμού 16ml


Πέρα από το scrub, είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω τα άλλα τρία προϊόντα και μπορώ να πω ότι οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές.. Το υγρό gel με λευκό τσάι καθαρίζει και δροσίζει, χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα του προσώπου και το λάτρεψα!! Η ενυδατική περιέχει ψευδάργυρο, ο οποίος ομαλοποιεί την έκκριση σμήγματος και το ρόδι συσφίγγει τους πόρους!! Η μάσκα είναι πλούσια σε λευκή άργυλο και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα!! Το scrub το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου και μόνο καλά λόγια μπορώ να πω!! Οι κόκκοι που περιέχει απολεπίζουν πολύ καλά το πρόσωπο αφού μειώνει μέχρι και τα μαύρα στίγματα.. Θέλει λίγη προσοχή βέβαια για να αποφευχθούν τυχόν ερεθισμοί ειδικά αν έχω κάποιο σπυράκι εκείνες τις ημέρες!!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?? Κάποια άλλη σειρά??


Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire


Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

50 σχόλια

  1. genika ta korres me exoun peisei. einai kala proionta.


    http://mikasfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. polu omorfa agapw korre!!!filakiaaa


    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω τα αγαπω αν και δεν εχω δοκιμασει πολλα ακομα :-) φιλακια

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν τα προϊόντα Korres! Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα την μάσκα με λευκή άργυλο, που μάλιστα την είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό που είχε κάνει η Μαρία (MadeInHeart)!
    Πάντως η συγκεκριμένη σειρά αφού είναι ιδανική για Λιπαρές επιδερμίδες & περιέχει Ρόδι, λέω να την δοκιμάσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιζει να την δοκιμασεις αφου ταιριαζει και στον τυπο της επιδερμιδας σου!!

      Διαγραφή
  4. Φέτος, όταν ήμασταν στην Σάμο, αγόρασα το ίδιο. Και η τιμή ήταν η μισά (- 50%)! Το ίδιο σετ αγόρασα νωρίτερα στην Τσεχία (αλλά πιο ακριβά) και είμαι επίσης πολύ ευχαριστημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα Άγριο Τριαντάφυλλο και είμαι πολύ ικανοποιημένη!!!! Γενικά η εταιρεία έχει πολύ καλά προϊόντα και σε πολύ καλές τιμές!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σειρες που εβγαλε ειναι ολες μια και μια!! Εχω πεισει και την μητερα μου να χρησιμοποιησει μια...

      Διαγραφή
  6. megia sou!!! :) omorfo post


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Wow!! Stunning!! Always amazing posts.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω κοπελα μου για τα καλα σου λογια..

      Διαγραφή
  8. Thelw opwsdipote na dokimasw perissotera proionta tis etairias Korres! Me tin prwti eukairia tha paw na agorasw merika!


    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμενω την γνωμη σου αν ειναι για αυτα που θα δοκιμασεις :-D

      Διαγραφή
  9. Τη μάσκα με το ρόδι τη χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες γιατί με βολεύει το σωληνάριο ταξιδίου (και είχα πακετάρει τα υπόλοιπα οπότε πήρα αυτή από το φαρμακείο να τη δοκιμάσω, έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη.
    Φιλάκια από Βέρνη κουκλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο μου κορίτσι.. Πολλά φιλιά από Ελλάδα χαχ :)

      Διαγραφή
  10. εχω δοκιμασει σε δειγματακια τη σειρα με το ροδι κ ειδικα η μασκα μου αρεσε πιο πολυ απο ολα! παλαιοτερα ειχα κ την ενυδατικη μυριζει πολυ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ είχα δοκιμάσει την ενυδατική!Να περνάς τέλεια Claire!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχω χρησιμοποιήσει τη μάσκα με το ρόδι και είναι υπέροχη!
    Αγάπη στον Κorres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασικα τρελαινομαι για τις συσκευασιες του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όμορφη όλη η συσκευασία!! Το χρησιμοποίησα για να βάλω και άλλα καλλυντικά τώρα για τις διακοπές μου :)

      Διαγραφή
  14. Nice blog you have...wanna follow each other?
    just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://gvozdishe.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I bought these products yesterday!! They smell really nice and my skin looks so clean!!Love them

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Amaazing blog and I really love it.

    Very nice photos :))



    follow eachother?

     

    http://lajune16.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχω δοκιμασει τη μασκα και μου αρεσε αρκετα!το ειχα δει στα hondos πριν λιγο καιρο μιση τιμη αλλα τελικα δεν το πηρα η χαζη γιατι ηδη ειχα αγορασει πολλα εκεινη την μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πήγα να αγοράσω την μάσκα και ανακάλυψα την προσφορά και είπα να τα δοκιμάσω όλα!! :)

      Διαγραφή
  18. Hey!
    My 2nd BIG GIVEAWAY is here ----> http://thechicdream.blogspot.gr/2012/08/big-giveaway.html

    If U want join!
    Im w8ing for you!
    Kisses xx

    http://thechicdream.blogspot.gr/2012/08/big-giveaway.html
    http://thechicdream.blogspot.gr/2012/08/big-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συμφωνώ μαζί σου..η μάσκα είναι φοβερή,την είχα δοκιμάσει σε δείγμα.αλλά επειδή έχω αρκετές,θα την αγοράσω αργότερα,ίσως τον χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την πάρεις αν σου άρεσε.. Εγώ μαζί με της Apivita θα έχω πλέον και αυτήν μαζί μου γιατί μου άρεσε πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Τα πηρα με προσφορα 50% αν θυμαμαι καλα στα 6,40€..

      Διαγραφή
  21. i mama mou doulevei se farmakeio kai mou fernei sinexeia proionta korre kai einai ola ekseretika!
    episis poli oraio einai to make-up pou exoun! kaliptei teleia! an dn to exeic dokimasei akoma sto proteinw anepifilaxta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ότι το σκεφτόμουν αλλά δεν ήξερα αν είναι καλό το make up τους.. Θα το δοκιμάσω αφού το προτίνεις!! :)

      Διαγραφή
  22. μπορει να ειμαι και η μονη που δεν εχω δοκιμασει τπτ απο τον κορρε.μονο το after sun γιαουρτι και αυτο χμμμ.

    πολυ γλυκο το σετ που πηρες και σε καταπληκτικη τιμη!καλοφορετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπύμε Κορρέ, από τις πιο σοβαρές ελληνικές προσπάθειες στο εξωτερικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. axxx me aresei polu h etaireia korres me geia sou!!!!

    olgakiiscalling.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)