Μια δοκιμή μπορεί να είναι αρκετή!!

By 10:14 μ.μ. , , , , , ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Σε αυτό το ποστ θα σας μιλήσω για κάποια δειγματάκια προϊόντων που έχω δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό.. Το πρώτο που θέλω να σας παρουσιάσω είναι το Liposan Natural Volume.. Το χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και το έχω λατρέψει!! Ενυδατώνει τα χείλη, προσφέρει λάμψη και τα κάνει να φαίνονται πιο ζουμερά.. Έχει ένα όμορφο διακριτικό χρώμα ώστε αν θέλουμε να το φοράμε και σαν lip gloss..
  • Nourishing Night Cream by juliette armand
Θρεπτική αντιρυτιδική λιπαρή κρέμα νύκτας την οποία δοκίμασε η μητέρα μου αλλά επειδή είχε δοθεί σε μένα αυτό το δείγμα γι'αυτό θα σας πω δύο λογάκια.. Η μητέρα μου την βρήκε αρκετά ενυδατική και το πρόσωπο της το πρωί ήταν πιο λαμπερό!! Εγώ την δοκίμασα από περιέργεια κάποια στιγμή που ήταν αφυδατωμένη η επιδερμίδα μου και μου άρεσε η ενυδάτωση αλλά και πάλι δεν είναι κατάλληλη για μένα..
  • Aφρόλουτρο με αμύγδαλο και λεβάντα της Αpivita
Είναι ένα αφρόλουτρο το οποίο είναι για ξηρές επιδερμίδες..  Μυρίζει υπέροχα και ενυδάτωσε την επιδερμίδα μου αρκετά!! Είχε μείνει ένα διακριτικό άρωμα στο σώμα μου για τις επόμενες ώρες.. 


  • Effaclar Gel - La Roche-Posay
Πρόκειται για ένα gel καθαρισμού για την λιπαρή, ευαίσθητη επιδερμίδα.. Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι!! Καθαρίζει σε βάθος και δεν ξηραίνει.. Ακόμα και αν το πρόσωπο μου είναι ερεθισμένο μου το καταπραϋνει.. Δεν περιέχει ούτε οινόπνευμα, ούτε χρωστικές αλλά ούτε paraben.. Είμαι αρκετά ευχαριστημένη με αυτό το προϊόν γι'αυτό και μόλις τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ τώρα, θα το αγοράσω!!

  • Hydreane Legene - La Roche-Posay
Υπήρξε μια περίοδος που η επιδερμίδα μου ήταν πολύ ευαίσθητη και λιγάκι ξηρή και ήταν η κατάλληλη στιγμή να δοκιμάσω την συγκεριμένη ενυδατική προσώπου. Προσφέρει μια μοναδική ενυδάτωση η οποία οφείλεται στα οφέλη του Ιαματικού Νερού της La Roche-Posay.. Επίσης οι καταπραϋντικές της ιδιότητες ανακούφισαν την επιδερμίδα μου και την έκαναν πιο απαλή!! Δεν μπορώ να την χρησιμοποιώ όλο το χρόνο αλλά το χειμώνα αν χρειαστώ περισσότερη ενυδάτωση θα την έχω σίγουρα στα υπόψιν μου!!

  • Anti-Blemish Solutions Oil-Control Cleansing Mask - Clinique
Καταπραϋντική μάσκα με φυσικό άργιλο, καθαρίζει και αποφράσσει τους πόρους ενώ απομακρύνει την υπερβολική λιπαρότητα. Το πρόσωπο μου το ένιωσα πιο καθαρό και δεν εμφάνισα λιπαρότητα για το υπόλοιπο της ημέρας!!

  • Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup - Clinique
Το λάτρεψα το συγκεκριμένο make up!! Προσφέρει πολύ καλή κάλυψη και διάρκεια, δίνει ματ όψη στο πρόσωπο και δεν προκαλεί την ακμή.. Το φόρεσα πέντε φορές και δεν εμφάνισα ούτε ένα σπυράκι κάτι που για μένα είναι σημαντικό!! Κάποια στιγμή θα το πάρω σίγουρα!!

  • Visible Effects Body Lotion - Dove
Είναι μια κρέμα σώματος η οποία προσφέρει βαθιά ενυδάτωση στο σώμα και το κάνει να φαίνεται πιο υγιή και όμορφο!! Μπορεί να μην απορροφιόταν κατευθείαν αλλά η ενυδάτωση κρατούσε πολλές ώρες..



  • Body Milk "Phaedra" - Fresh Line
Το συγκεκριμένο δείγμα δεν θυμάμαι πως βρέθηκε στα χέρια μου αλλά δεν έχασα την ευκαιρία να το δοκιμάσω.. Έχει ένα καταπληκτικό άρωμα που σε κάνει να θέλεις να το μυρίζεις όλη μέρα!! Η σύσταση του είναι λιγάκι πήχτη αλλά δεν με πειράζει ιδιαίτερα.. Αυτά τα δύο πράγματα που κοιτάω σε κάθε ενυδατική τα προσφέρει, δηλαδή μεγάλη ενυδάτωση και διάρκεια αρώματος.. Και ο χρόνος απορρόφησης της δεν είναι μεγάλος οπότε ίσως την προσθέσω σύντομα στην συλλογή μου.. 

Αυτά από εμένα.. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα??
Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire


Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

24 σχόλια

  1. το effaclar gel το πηρα και εγω και ειναι καταπληκτικο.
    και το boby milk απο fresh line επισης αγαπημενο.Απο Juliet armand σου προτεινω να δοκιμασεις δειγμα απο το Lipocontrol Hydra Gel.Ενυδατωση και ρυθμιση της λιπαροτητας χωρις αφυδατωση.Πολυ καλο πραγματικα.
    δοκιμάζω και εγω διαφορα απο δειγματα πριν αγορασω.θεωρω οτι ειναι η πιο σωστη τακτικη για αγορές καλλυντικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το natural volume της Liposan είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα, το χρησιμοποιώ σαν διαφανο γκλός πάνω από κάθε κραγιόν!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το liposan το έχω και εγώ και μου αρέσει πολύ!

    Επισκέψου το blog μου γιατί έχω έναν διαγωνισμό! :)

    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/2012/08/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Body Nourish της Apivita το πήρα σε γαλάκτωμα σώματος και είναι τέλειο!!!!! Έχει υπέροχη μυρωδιά!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Agapaw genika Apivita!
    Uperoxa proionta kai anartisi kali mou!
    Na exeis mia kali evdomada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το gel της la roche posey είναι φανταστικό, μπορώ να το εγγυηθώ κι εγώ!! το make up της clinique μου φαίνεται ότι θα το αγοράσω άμεσα!!! kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα που ανέφερες αλλά έκανες πολύ καλό review μπορεί να κάνω κάποια αγορά από τα συγκεκριμένα προϊόντα που ανέφερες!!! Φιλιά πολλά κουκλίτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Vlepw dokimases polla proionta! Distixws den exw dokimasei kanena!
    Alla ta liposan genika ta xrisimopoiw san lipgloss mias kai spania exw xira xeili...

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν, το συγκεκριμένο Liposan Natural Volume το έχω αγοράσει πάνω από 3 φορές! Είναι από τα αγαπημένα μου!
    Εγώ εδώ και καιρό δοκιμάζω την Effaclar Κ της La Roche-Posay
    μιας και ψάχνω την κατάλληλη κρέμα για το χειμώνα, που βάφομαι καθημερινά και βάζω και make-up... επίσης έχω δοκιμάσει το Anti-Blemish Μakeup της Clinique, για την ακρίβεια το είχα αγοράσει παλιότερα και το ευχαριστήθηκα μέχρι τέλους και το έχω και σε δείγμα που μου έδωσε (μου έδωσε επίσης και την μάσκα που παρουσιάζεις) η αισθητικός της Clinique όταν είχα συνάντηση μαζί της πριν λίγο καιρό! Μάλιστα έχω σχεδόν έτοιμο το post μου!
    Γενικά εδώ και 1 μήνα έχω δοκιμάσει και δοκιμάσει αρκετά, πριν να καταλήξω σ' αυτά που θα αγοράσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comment!
    I follow you now! Hope you will follow me back )
    http://gvozdishe.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το liposan και την κρέμα σώματος έχω δοκιμάσει και εγώ! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. sounds like great products to me. i really want to try La-Roche Posay products. everyone has been raving on and on about them.

    Win a $50 gift card to Cutieshey Clothing! Enter here. :)
    Want a pair of Lens Village Circle Lenses? Come and join my giveaway!


    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Thank for sharing,lovely!
    I love the samples too;)
    When you have a chance take a look at my latest post about shorts outfits:)
    I wish you a great day:)
    Kisses
    Mary
    Fashion tea at 5


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. t liposan t exw dokimasei k marese polu!


    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Very interesting presentation. Congrats!!!
    Kisses and hugs
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το liposan είναι διαχρονική αξία..Ακόμα θυμάμαι το πρώτο μου προ'ι'όν χειλιών.Ήταν το liposan στη κλασσική αρχική του συσκευασία.Απο τότε όσα και αν έχω δοκιμάσει,σε αυτό γυρίζω ξανά..Ειδικά κάθε χειμώνα που οι ανάγκες ενυδάτωσης είναι περισσότερες,βρίσκεται πάντα ενα στην τσάντα μου!
    Όσον αφορά τα δειγματάκια και εμένα μου αρέσουν πολύ γιατί έρχομαι έτσι σε μια πρώτη επαφή με το προ'ι'όν που θέλω να αγοράσω..Εχει τύχει όμως να δοκιμάσω κάτι που ήταν τέλειο και μόλις αγόρασα τη συσκευασία,δεν μου άρεσε καθόλου.Αρχίζω να πιστεύω λοιπόν οτι οι εταιρίες ''προσέχουν''λιγάκι περισσότερο τα δειγματάκια απο ότι τα κανονικά τους προ'ι'όντα!
    φιλάκια**)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To prwto proion prepei na einai polu kalo!Voleuei tooso polu ena liposan pou moiazei me lip gloss!Tha to dokimasw sigoura!
    Panta katatopistikotath, se ola sou ta post!
    polla filia koukla!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. poly wraio k xrhsimo keimeno!
    se eyxaristw poly gia to omorfo sxolio!
    se akolouthw mesw bloglovin kai GFC!
    na exeis mia yperoxh mera!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωραίο και χρήσιμο post... τα δειγματάκια είναι οτι πρεπει για να σε βοηθήσουν να καταλήξεις σ ενα προιον...φιλιά πολλάαα
    http://lenasfavoritesthings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπώ τις κρέμες σώματος fresh line! Η συγκεκριμένη και ο Ορφέας και Ευρυδίκη είναι αγαπημένες!Δεν τις αλλάζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)