"Πικρό γλυκό λεμόνι..."

By 4:14 μ.μ. , ,

Το "Πικρό γλυκό λεμόνι" πρόκειται για ένα βιβλίο από την Σοφία Βοϊκου. Ήταν το δώρο της θείας μου για τα γενέθλια μου!!
Το βιβλίο στο πίσω μέρος γράφει το εξής: "Νόμιζα ότι τα είχα αφήσει όλα πίσω μου: τους ανθρώπους που μ’ ανάθρεψαν, τον τόπο όπου γεννήθηκα, το στεφάνι που φόρεσα…
Λένε πως η ανθρώπινη μνήμη είναι επιλεκτική… Μέχρι τη στιγμή που ένα γλυκό λεμονάκι θα την ξυπνήσει και θα τα θυμηθεί όλα… 
Λιδωρίκι 1913. Η Ασημούλα κι ο Κωνσταντής παντρεύονται από έρωτα. Η απρόσμενη στρατολόγηση του Κωσταντή θα τον απομακρύνει από τη γυναίκα του και το παιδί που περιμένουν.
1914. Ξεσπάει ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος. Στην Ελλάδα, το μίσος βενιζελικών και βασιλικών κι ο επερχόμενος Εθνικός Διχασμός θα φέρουν μαύρα σύννεφα όχι μόνο στον τόπο αλλά και στη ζωή των δύο νέων.
1916. Έξι χιλιάδες στρατιώτες, ανάμεσά τους κι ο Κωσταντής, μεταφέρονται μυστικά από την Καβάλα στη Γερμανία του Κάιζερ. Μέσα από τις στάχτες του πολέμου, θα γεννηθεί ένας καινούργιος έρωτας.
1944. Το Λιδωρίκι καίγεται. Ένας Γερμανός στρατιώτης θα σώσει από την πύρινη λαίλαπα δύο ψυχές που η ζωή θα φέρει στο δρόμο του μέσα από ένα παράξενο παιχνίδι της μοίρας.
Δύο εποχές, δύο πόλεις σε δύο διαφορετικές χώρες, δύο γυναίκες, μια φοβερή αποκάλυψη…"
Η άποψη μου: Στην αρχή νόμιζα ότι θα μιλάει περισσότερο για ιστορία αλλά όταν το διάβασα λάτρεψα τον τρόπο που η συγγραφέας μέσα από τα ιστορικά γεγονότα μας παρουσιάζει την ιστορία των δύο νέων. Δεν μοιάζει με τα συνηθισμένα βιβλία που αναφέρουν απλά μια ιστορία αγάπης γι'αυτό και θεωρώ ότι αξίζει να το διαβάσει κανείς!! Έχει ανατροπές και σε κάποια σημεία σε κάνει να αναθεωρείς κάποια πράγματα.. Δεν θα πω περισσότερα για να μη σας το χαλάσω.. 
Όποια το έχει διαβάσει θα χαρώ να μου πει την γνώμη της..

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire


Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. Μμμμμ, αμα σε πω... Στη σταση του αστικου στο πατρικο μου το εχουν σε μεγαλη αφισα. Ποσο καιρο το βλεπω και αναρωτιεμαι αν ειναι καλο. Πρεπει τελικα να ειναι απο αυτα που δεν μπορεις να τα αφησεις ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!! Αξίζει να το διαβάσεις πραγματικά :)

      Διαγραφή
  2. είναι πάρα πολύ καλό γενικά είναι πολύ καλή συγγραφέας τα προηγούμενα βιβλία της τα έχεις διαβάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει τύχει να διαβάσω κάτι μέχρι τώρα αλλά θα ψάξω να δω τα άλλα της βιβλία όπως και να έχει :)

      Διαγραφή
  3. She is a good writer!
    I will have to get my hands on the book!
    Great post honey!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και την είχα ακουστά είναι το πρώτο της βιβλίο που διάβασα!

      Διαγραφή
  4. Χμ και ελεγα τι να διαβασω στις διακοπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το διαβάσεις πάντως περιμένω να μου πεις εντυπώσεις!!

      Διαγραφή
  5. endiaferon akougetai!kai tha xreiastw ena vivlio twra prin fygw gia diakopes!gt molis ksekinhsw pali douleia den exw xrono poyte diathesi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τώρα που δουλεύω μόνο αυτό μπόρεσα και διάβασα.. :)

      Διαγραφή
  6. Αχ μου κίνησες το ενδιαφέρον τώρα! Τρελαίνομαι για βιβλία που πλέκουν ιστορίες μέσα σε ιστορικά γεγονότα!! Πολύ ωραία πρόταση κουκλίτσα!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η πρόταση μου!! :)

      Διαγραφή
  7. Δεν γνώριζα την ύπαρξή του, αλλά σίγουρα θα το αγοράσω...
    Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον...
    Πολλά φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήταν στα σχέδια μου να το διαβάσω φέτος...Τώρα σίγουρα θα το πάρω για τις διακοπές..Μου αρέσουν τέτοια βιβλία και αν διαβάσεις σου προτείνω ''Θεανώ η λύκαινα της Πόλης'' και "η νύφη φορούσε μαύρα"
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "η νύφη φορούσε μαύρα" το έχω ήδη στην λίστα μου.. Αφού μου το προτείνεις θα το διαβάσω σίγουρα!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Χμμμ ενδιαφέρον μου φαίνεται....θα το διαβάσω σίγουρα!!!! Φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν το έχω διαβάσει,αλλά φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!
    θα το αγοράσω σίγουρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το διαβάσεις πάντως περιμένω να ακούσω την γνώμη σου!!

      Διαγραφή
  11. I love this post. Always the greatest stuff is coming from your blog dear!!!
    Sending you kisses and hugs.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου :*
      Πολλά φιλιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα!πολύ ωραίο το μπλογκ σου!Και μπράβο που προτείνεις βιβλία..μακάρι να διάβαζαν περισσότεροι!! Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

    Κατερίνα
    http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)