Αυτός λοιπόν θα είναι ο μήνας μου...

By 9:58 μ.μ. , , ,

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα.. Έχω να γράψω μια εβδομάδα αλλά ο λόγος ήταν ευχάριστος.. Την περασμένη Πέμπτη είχα γενέθλια και όπως καταλαβαίνετε είχα πολλά να κάνω!! Τα πέρασα ήσυχα και πολύ όμορφα με λίγους και καλούς φίλους.. Όσο για τα δωράκια, πήρα κάποια καταπληκτικά από τους φίλους μου και τους συγγενείς μου και κέρδισα και κάποια σε διαγωνισμούς.. χιχιχ Ώρες ώρες είμαι πολύ τυχερή! 
Το πρώτο δώρο που θα σας παρουσιάσω είναι το lip gloss L'absolu creme de brillance στην απόχρωση 357 και το μανό Vernis in Love σε απόχρωση 375Β της Lancome. Και τα δύο έχουν ροζ απόχρωση αν και το μανό είναι ροζ σκούρο θα έλεγα.. Μου τα χάρισε ο κολλητός μου και τα έχω λατρέψει ήδη!! Είναι και τα δύο πραγματικά υπέροχα τόσο στην απόδοση όσο και στην διάρκεια..
(για να δείτε μεγαλύτερη την εικόνα κάντε ένα κλικ πάνω της)

Για τα υπόλοιπα δώρα θα σας μιλήσω αναλυτικά στα επόμενα ποστ.. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που θέλω να σας τα παρουσιάσω όλα!! 

**Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μου που τελειώνει σε λίγες μέρες!!
Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire


Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Χρόνια σου πολλά! Να τα εκατοστήσεις! Πολύ ωραία δωράκια πήρες...λατρεύω lancome!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια και τα δυο το βερνίκι το καμάρωσα κι από κοντά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το βερνικι υπεροχο!!καλοφορετα και παντα τετοιες ομορφες εκπληξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα γλυκουλα :)
    http://www.thatsmelalala.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. me geia sou kai xronia sou polla oti epi8umeis!!!!:)
    perimenoume post k me ta alla sou dwrakia!!!
    filakia :)
    xxx

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλύκα!! Θα τα δείξω πολύ σύντομα και τα άλλα!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. heey thanks for commenting on my blog :) would you like to follow each other as well? im following you bfw

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά και πάντα γελαστά! Τέλειο τα δώρα! Περιμένουμε να δούμε και τα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά και καλά!!! Να τα εκατοστήσεις! Καρκινάκι είσαι και εσύ; Πολύ ωραίο το δώρο του κολλητού σου! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά κοπέλα μου! Πάντα γελαστή, με αγαπημένα πρόσωπα κοντά σου (σημαντικό, ξέρω τι σου λέω!) & πάντα τυχερή και σε διαγωνισμούς & γενικώς...
    Πρέπει να ομολογήσω ό,τι κι εμένα αυτός ο μήνας ήταν ο τυχερός μου για πολλούς λόγους, ένας απ' αυτούς ότι κέρδισα σε κάποιους διαγωνισμούς, εγώ που δεν είμαι καθόλου τυχερή! (Σύντομα post)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύχρονη γλυκιά μου!ότι επιθυμείς σου εύχομαι!
    Mεγειά σου!τα δωράκια είναι πολύ όμορφα και το χρώμα τους ιδιαίτερο και ξεχωριστό!
    αναμένουμε τα υπόλοιπα!
    πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. to mano einai teleio!exw kai egw ena paromoio!

    http://www.blogstylethings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xronia polla koukla mou, na pernas panta kala kai na pragmatopoiithoun oles oi euxes kai epitumies sou koukla mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wishing you all the best for your birthday honey. Thanks so so much for the lovely comment on my blog. Sorry for not replying fast. It was such a busy period!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. These are my favourite colours!

    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)