Landing in London

By 9:28 μ.μ. ,



Καλησπέρα σε όλες/όλους.. Το σημερινό ποστ αφορά την αγάπη που έχουμε κάποιοι άνθρωποι για το Λονδίνο!! Τόσο για την ίδια την πόλη όσο για οτιδήποτε μας την θυμίζει..  Θέλω οπωσδήποτε να την επισκεφτώ κάποια στιγμή και μακάρι να τα καταφέρω.. Αυτό το μουντό κλίμα που λένε ότι έχει ανυπομονώ να το ζήσω έστω για λίγες μέρες.
Αυτή η αγάπη που λέτε επεκτείνεται αρχικά στα ρούχα. Όλες μας έχουμε δει κάποιο μπλουζάκι με τα χρώματα της σημαίας της Αγγλίας ή με κάποιο σλόγκαν όπως "I love London" κτλ.. Μπορεί να δούμε ακόμα τσάντες και κοσμήματα εμπνευσμένα από την Αγγλία όπως και κάποιο μανικιούρ.. Όλα αυτά τα κοιτούσα και βρήκα μερικές ωραίες φωτογραφίες για να καταλάβαινε τι εννοώ..













Ανακάλυψα και αυτά τα τέλεια cupcakes και δεν μπορούσα να μην σας τα δείξω...


Τέλος, οι λάτρεις της πόλης αυτής εκφράζουν αυτήν την αγάπη τους ακόμα και στην διακόσμηση του σπιτιού τους...




Και για να κλείσω όμορφα, σας βάζω το τραγούδι που μου έδωσε την ιδέα για το ποστ αυτό.. Ελπίζω να σας αρέσει.. 

Να περνάτε υπέροχα
Φιλάκια Πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN


You Might Also Like

29 σχόλια

  1. to londino einai oti pio theiko exw dei!
    mporei na mn exw taxidepsei polu alla exw paei 2 fores ekei kai tha mporousa na paw alles 1000!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This is such a great post. I love it!!! A gorgeous selection of images!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκεινο το μουντο κλιμα...δεν παλευεται.....αλλα κατα τα αλλα σιγουρα αξιζει να πας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω την ίδια λόξα έχω για την Νέα Υόρκη...πάντως έχω μία τσάντα LONDON...η τέταρτη στη σειρά μπλούζα είναι εκπληκτική!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To Londino einai to trito mou spiti(kala min to psaxneis mazi m den bgazeis akri mazi). To agapaw oso den paei, pswnia olimera tin kuriaki kati pou edw dustixos den mporeis na kaneis, fagito, clubbing kai ennoeitai an pas na pas ta xristougenna i to kalokairi se periodo ekptwseis!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. to agapw to londino!!! eidika auti ti mavrila tou kairou, to kruo, to plastiko/xartino potiri me cafe sto xeri, ta magazia pou einai KATHE MERA anoixta, tous upallilous pou einai uper- eksupiretikoi, ax stamatise me giati alliws den tha teleiwsw pote!!!!
    p.s. ta cupcakes stis photos einai oneiro!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εχω παει ποτε αλλα θελω τοσο πολυ!
    Ολες η φωτο υπεροχες!
    Ξεχωριζω τη δευτερη!
    Πολλα φιλακια!
    Ελπιζω να το επισκεφτεις συντομα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ θα ήθελα κάποια στιγμή να το επισκεφτώ!
    Όντως φέτος είναι πολύ της μόδας οι αγγλικές σημαίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ama sou pw oti kai egw skeftomoun na anebasw ayto to post?
    twra tha to kanw ligo parallagmeno!
    polu kali doyleiaa,bravo s koukla!
    http://xouxounitsa.blogspot.com
    xixi

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ah, my sisters and i are planning to visit London in the future. we want to explore every corner and just take in everything London has to offer. it's beautiful isn't it.

    10% off discount code to Vantage Point Vintage

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λονδινόπληκτη κι εσύ σαν την αδελφούλα μου. Να πάς σου εύχομαι με την πρώτη ευκαιρία. Ως τότε ξέρεις... μπλουζάκια με σημαιούλες, είναι πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ.... θέλω και εγώ ένα μπλουζάκι με τη σημαία της Αγγλίας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εγω αγαπω το Λονδινο και πηγαινω τουλαχιστον 2 φορες το χρονο για λιγο Shopping!

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Decision Decisions....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστική ανάρτηση Κλαίρη μου....πραγματικά με ταξίδεψες και το τραγούδι φοβερό! Δεν έχω πάει ποτέ στον Λονδίνο, αλλά ελπίζω στο μέλλον να καταφέρω να πάω!! Να'χεις ένα χαρούμενο και δροσερό σ/κ..και καλές βουτιές! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο τέλεια είναι όλα με αυτό τον υπέροχο Λονδρέζικο αέρα!! Ααααχ!!!!! Το επόμενο ταξιδάκι μου θα είναι σίγουρα εκεί!!! Love love love!!!! Perfect post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λατρεύω οτιδήποτε έχει σχέση με το Λονδίνο!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέρασα υπέροχα στο Λονδίνο και θέλω να το επισκεφτώ ξανά σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία. Πάντα μου άρεσε το pattern της Αγγλικής σημαίας, είχα πάρει και μια πανέμορφη τσαντούλα από κει απλά τώρα εν όψει Ολυμπιακών και Ιωβηλαιου το βλέπεις όπου σταθείς κι όπου βρεθείς και είναι κάπως σούπα οπότε την έχω καταχωνιάσει την τσαντούλα μου κι θα την επανακυκλοφορήσω μόλις λιγάκι κοπάσει όλο αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειο το Λονδίνο σου εύχομαι να πας σύντομα...!!! χορταίνεις περπάτημα, υπέροχα πάρκα, πολυπολιτισμικό και φυσικά great shopping!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. beautiful post <3 i love everything with the uk flag <3
    dear visit my blog, if you like it we could follow each other ;)
    xx
    veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Welcome to the uk! I hope you have a great stay. Im English and would love you to check out my fashion blog :) I'm doing a topshop giveaway too!

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. iperoxo to londino elpizo na pas sintoma!!! i bluza i proti einai poli orea!! :-)

    xx
    Nelly
    http://e-fashiondiaries.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρεσει πολυ αυτη η τρεντιά της Αγγλικής σημαίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ταξίδι στο Λονδίνο ήταν το πρώτο που έκανα μόνη μου στην τρυφερή ηλικία των 15 (ναι,ναι κρουαζιέρα με την Κιβωτό ήταν). Τώρα με αφορμή το Ιωβηλαίο έχει πάρα πολλά καλούδια στα αγγλικά χρώματα (και όλα με πολύ καλές τιμές, αχ είδα κάτι mavalaκια όνειρο). Μου αρέσει πολύ ο συνδιασμός των χρωμάτων αλλά...δεν μπορώ με τίποτα να βάλω άλλη σημαία πάνω μου. Με τίποτα όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Love the call British vibe of this post!

    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ontws einai polu omorfh polh,thn exw episkeftei kai sigoura tha ithela na xanapaw!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Love the inspirational pics ! The union jack shirts and dresses are gorgeous :)

    Kisses !
    /U
    pug-a-licious
    Lil'Fit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν έχω πάει στο Λονδίνο αλλά είναι ένας προορισμός που θα ήθελα κάποια στιγμή να επισκεφθώ!!!Τη σημαία τους δεν θα την φορούσα πάντως!!! Εσύ που είσαι μικρούλι θα σου πήγαινε περισσότερο!!! Φιλάκια μικρό μου και καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)