April '12 favourites

By 5:46 μ.μ. , , , ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Καθυστέρησα να σας δείξω τα αγαπημένα μου για τον περασμένο μήνα αλλά έπεσε πολύ δουλεία στο γραφείο και ειλικρινά δεν προλάβαινα.. Και μην φανταστείτε, 4 πράγματα έχω να σας δείξω καθώς δεν πήρα πολλά μέσα στον Απρίλιο και τα περισσότερα που αγαπώ να χρησιμοποιώ εδώ και καιρό σας τα έχω δείξει σε προηγούμενα ποστ.. 
Το πρώτο είναι η Super Extend Mascara της Avon.. Η συγκεκριμένη ήταν μέσα σε ένα σετάκι από καλλυντικά το οποίο απέκτησα σαν δώρο και θα σας μιλήσω στο επόμενο ποστ!! Η άποψη μου για την μάσκαρα αυτή είναι θετική.. Δίνει μήκος στις βλεφαρίδες και κρατάει πολύ!! Την φοράω συνήθως τα πρωινά και είμαι αρκετά ευχαριστημένη!
Το δεύτερο είναι ένα άρωμα από τα Zara, το Zara Red,  το οποίο έχει απλή αλλά και μικρή συσκευασία και είναι ότι πρέπει να την παίρνω μαζί μου για να βάζω ξανά όταν είμαι έξω ή στην δουλειά.. Έχει όμορφο και ελαφρύ άρωμα θα έλεγα!!
Το τρίτο είναι και αυτό από την Avon, ένα διπλό μολύβι ματιών με πράσινη και μαύρη απόχρωση και ήταν δώρο από ένα διαγωνισμό.. Το έχω λατρέψει γιατί το φοράω και ακόμα όταν γυρίζω μετά από 9 με 10 ώρες σπίτι αυτό είναι εκεί απείραχτο!! Με έχει βολέψει πραγματικά..
Και τελευταίο άφησα κάτι λαχταριστό, με υπέροχο φρουτένιο άρωμα και καταπληκτικό ροζ χρώμα.. Πρόκειται για ένα lip gloss και κραγιόν σε κρεμώδη υφή από την Inglot!! Δεν κολλάει, έχει διάρκεια και καταπληκτική γεύση πράγματα που είναι συν για εμένα!! Στην επόμενη φωτογραφία σας δείχνω τις αποχρώσεις..

***Ο διαγωνισμός μου λήγει σε 2 μέρες, οπότε όσες δεν πήρατε μέρος ρίξτε μια ματιά.. My First Giveaway !!!!
P.S: Μην ξεχνάτε να αφήνετε όλα τα στοιχεία σας (FB + GFC name, e-mail).. Όσες κοπέλες ξεχάσατε να αφήσετε κάποιο, ξανακάντε ένα σχόλιο ακόμα αν δεν σας κάνει κόπο!!


Να περνάτε υπέροχα
Φιλάκια πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN





You Might Also Like

39 σχόλια

  1. τα avon και εγω τα συμπαθω πολυ!αν εξαιρεσω την κοκκινη κρεμα νυχτος που για καποιον ανεξηγητο λογο με τσουζει,οτι εχω δοκιμασει μου εχει αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ότι έχω δοκιμάσει από Avon είναι όλα από δώρα.. :)

      Διαγραφή
  2. Πότε θα μπω κι εγώ επιτέλους στα Inglot? Αχ... :(
    Ωραίο το μολυβάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία όλα! Καλά της Avon, φυσικά και τα έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν καμιά βδομάδα σκεφτόμουν να παραγγείλω κι εγώ την ίδια μάσκαρα όμως τελευταία στιγμή δίστασα γιατί πάντα θέλω να βλέπω το βουρτσάκι τους πριν τις πάρω! Εσύ τελικά την βολεύτηκες; Θα μπορούσες να την φοράς ας πούμε όλη μέρα η χαλάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έλεγα πως ναι κρατάει.. Αλλά όπως είπα δίνει μόνο μήκος και όχι τόσο όγκο!! Αν ψάχνεις κάτι τέτοιο θα σε βολέψει τότε!!

      Διαγραφή
    2. Χμμ ναι βασικά θέλω όγκο πιο πολύ :/ οπότε μάλλον δεν μου κάνει! ευχαριστώ :)

      P.S. το lip gloss φαίνεται υπέροχο!

      Διαγραφή
  5. χαιρομαι πολυ που βλεπω το κυβακι της inglot στα αγαπημενα σου.σου πηγαινε πολυ!
    εγω μια μασκαρα της avon τη spectra,δεν τρελαθηκα.με μουτζουρωνει.
    ισως την επομενη δοκιμασω αυτη που δοκιμασες και εσυ.
    πολλα φιλια Κλεονικη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λένα μου :)
      Χαίρομαι που ήσασταν μαζί μου και άκουσα και την γνώμη σας γιατί είμαι περίεργη όταν ψωνίζω μόνη!!
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το μολύβι και το lip gloss!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το inglot ειδικά και είναι και τα χρώματα σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου.. Ναι όντως είναι τα χρώματα μου!! Θα προσπαθήσω να το δείξω κάποια στιγμή και φορεμένο..

      Διαγραφή
  8. to kragion nomizw oti einai polu sto style mou kai fainetai uperoxo xrwma!!
    tha hthela epishs na vrw mia kalh maskara!thn proteineis thn sugkekrimenh?
    polu omorfo post!
    filaaakiaaa!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι λιγάκι επιφυλακτική όταν είναι να προτείνω κάτι γιατί μπορεί εγώ να το λατρεύω αλλά εσένα να μην σου αρέσει τελικά.. Αλλά θα την πρότεινα αν θέλεις ένα λιγάκι διακριτικό αποτέλεσμα και όχι τόσο έντονο..

      Πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίο το lip duo της Inglot! Θέλω κι εγώ ένα τέτοιο βαζάκι! Τώρα που άνοιξαν και Αθήνα θα τα επισκεφτώ σίγουρα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει γιατί έχει πολλά ωραία προϊόντα και τα κραγιόν της είναι όλα τέλεια (όσα έχω δοκιμάσει δηλαδή)!!

      Διαγραφή
  10. Poli wraia pragmata :) To aroma fenete poli wraio :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την τιμή του και την χρήση που του κάνω είναι ότι πρέπει :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα καλλυντικά Κλαίρη μου! Τα προϊόντα της Avon τα χρησιμοποιώ και γω και πραγματικά είναι υπέροχα! Το άρωμα του Zara, δεν το'χω δοκιμάσει, αλλά τώρα το καλοκαιράκι μ'αρέσουν πολύ τα ελαφριά αρώματα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα μολύβια της Avon είναι πολύ καλά, έχω χρησιμοποιήσει κυρίως τα retractable και τα θεωρώ πολύ ποιοτικά... mascara από avon δοκίμασα τη super shock, ήταν καλή στην αρχή αλλά δυστυχώς στέγνωσε σε λιγότερο από μήνα!!!inglot θα δοκιμάσω σύντομα...επιτέλους ήρθαν και Αθήνα yayyyy!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Telies epiloges!
    Ta lip gloss exoun fovera xrwmata!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. I did not know about ur blog and is sooo cute!!!i'm following you now what aobut following eachother? :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγω κανω το πρωτο μου giveaway!! το δωρακι μου ειναι το Urban Decay Eye Primer!

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nice colours of lipstick, sweet yet natural xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ ωραία η μάσκαρα...την έχω κι εγώ...με την πρώτη στρώση έχει αποτέλεσμα...
    http://innikolskitchen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ayth th mascara thn exw kai egw!teleytaia exw dokimasei kai egw arketa proionta apo avon!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Wow, amazing glossIf you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a $100 gift voucher on Urban Outfitters

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μολις βρηκα το blog sou. Following!
    Οταν βρεις λιγο χρονο, θα χαρω πολυ να περασεις απο το blog μου για ενα καφεδακι
    http://www.beauty-is-within.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ομορφα πραματακια!

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)