March '12 Favorites

By 10:37 μ.μ. , , , , , , ,

Καλησπέρα κοριτσάκια μου!! Καλό μήνα σας εύχομαι :)
Ξέρω δεν βάζω συχνά τα αγαπημένα του μήνα, αλλά είπα αυτήν την φορά να το κάνω!! Ξεκινώντας με τα δύο μανό της Erre Due, είναι σε μικρή συσκευασία και είναι ότι πρέπει για να μπορώ να τα παίρνω μαζί μου στα ταξίδια!! Τα χρησιμοποίησα περισσότερο από οποιαδήποτε μανό αυτόν τον μήνα γιατί πως να το κάνουμε, Άνοιξη έχουμε!! Στην συνέχεια, σας παρουσιάζω την τονωτική λοσιόν για λιπαρές επιδερμίδες από την Apivita. Δεν την χρησιμοποιώ τόσο για ενυδάτωση όσο για να καθαρίζω τυχόν υπολείμματα μετά το ντεμακιγιάζ!! Παρόλα αυτά, αφήνει καθαρό και χωρίς λιπαρότητα το πρόσωπο μου πράγμα που λατρεύω!! Το ρουζάκι από Biolife (No 12) έχει γίνει και αυτό αγαπημένο μου γιατί πρώτον το χρώμα του είναι κοραλί και δεύτερον γιατί έχει σχετικά μεγάλη διάρκεια!! Να φανταστείτε το φορούσα 8 ώρες στην δουλειά και είχε φύγει ελάχιστη ποσότητα.. Όσον αφορά το Spray Λάμψης & Θερμοπροστασίας της Pantene δεν έχω λόγια να περιγράψω το πόσο ευχαριστημένη είμαι.. Γενικά η σειρά Αναδόμηση & Προστασία, από την οποία έχω και το σαμπουάν και το conditioner είναι ότι καλύτερο για τα μαλλιά μου!! Το συγκεκριμένο προστατεύει τα μαλλιά μου από την θερμότητα και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο γιατί τα ισιώνω 1 με 2 φορές την εβδομάδα!! Επιπλέον τα κάνει πιο απαλά!!

Για το τέλος άφησα την ενυδατική από Nivea!! Δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί αλλά από μικρούλα ήμουν λάτρης των προϊόντων αυτής της εταιρίας.. Έτσι πριν 1μίση μήνα όταν έφερε στο σπίτι η μητέρα μου την συγκεκριμένη εννοείται της την πήρα! Περιέχει λάδι jojoba και βιταμίνη Ε και ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα.. Η δε μυρωδιά της είναι διακριτική αλλά ταυτόχρονα υπέροχη!! Αξίζει να την προσθέσετε στο τσαντάκι σας, πιστέψτε με!!

Τα περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

49 σχόλια

  1. πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!ξεχωρισα το spray της Ρantene.πολυ ενδιαφερον για να τιθασευσω τη ζουγκλα μου.
    και τα μανο πολυ ωραια χρωματα.
    πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μηνα!
    Πολυ ωραια τα πραγματα που επελεξες!
    Μου αρεσαν τα χρωματα των μανο και το pantene προϊον φαινεται καλο.
    Φιλακια πολλα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hey Beauty!
    You have a new follower :)
    I hope you'll visit my blog and follow me too ;)

    Kisses from Germany !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλά όλα!Για τηs Pantene πάντωs θα το κοιτάξω γιατί και εγώ 2 φορέs την εβδομάδα μη σου πώ και 3 τα ισιώνω οπότε στάνταρ πρέπει να το κοιτάξω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα ισιώνεις και εσύ, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείς τα κατάλληλα προϊόντα για τα μαλλιά σου!! Αν τα δοκιμάσεις πάντως ελπίζω να σε βολέψουν γιατί είναι πολύ καλά τα συγκεκριμένα!!

      Διαγραφή
  5. geia sou kleonikh,wraia ta proionta auta.mou aresei kai emena h etaireia ths nivea ,epeidh mou eipes eisai liparh de sou kathetai varia h krema gia to proswpo;kai egw liparo proswpo exw kai epilegw sunithws pio elafries.

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    sophie xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την χρησιμοποιώ για το πρόσωπο την συγκεκριμένη κρέμα αλλά μόνο για το σώμα!! Για τον λόγο που λες και εσύ :) Για το πρόσωπο έχω από την Avene.

      Διαγραφή
  6. Άχου, η Nivea Soft είναι από τις αγαπημένες μου!!! Δεν έχει τέλεια μυρωδιά;
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Happy April Koukla.Have a great rest of your week.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poli kales epiloges! To spray tis Pantene akougetai poli kalo! Tha to xw ipopsin mou!
    Kalo mina na exoume!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δοκιμάσεις περιμένω αν ακούσω τις εντυπώσεις σου!! ^_^

      Διαγραφή
  9. Happy April and Best Wishes !!

    Dear, I am hosting Harvey Prince international giveaway currently, where 10 winners will win $550 worth of Perfumes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter 10 winner Harvey Prince ($550) Giveaway
    ♡ StylishByNature.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία χρώματα τα βερνικάκια,είναι υπέροχα κορίτσι....όσο για την αναδόμηση θέλω να την δοκιμάσω κάποια στιγμή!!Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου,φιλάκια Κλαίρη μου....α, και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. polli wraia pragmata :) na kaneis pio sixna ta agapimena sou , filakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίγο μετά τα Χριστούγεννα, μια φίλη μου πρότεινε τη συγκεκριμένη ενυδατική για το πρόσωπο...
    Κάνει... θαύματα!!!
    Πολλά-πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δεν με βολεύει για το πρόσωπο αλλά για το σώμα είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!! Αυτό που σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω είναι το σπρέι της Pantene αφού κι εγώ τα ισιώνω συχνά! Όσο για την Nivea είναι κλασσική αγαπημένη!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις στο προτείνω :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. η nivea ειναι κλασικη ετσι? ολο το προηγουμενο καλοκαιρι με την ενυδατικη nivea στην τσαντα το περασα χιχι
    α δοκιμασες τα pantene με τη νεα εμφανιση ? τη σειρα αναδομηση κ προστασια την ειχα παρει πολλες φορες τη λατρευα μα δεν ειναι τελεια?
    τωρα δοκιμαζω διαφορα -βεβαια η μυρωδια του pantene παντα θα με κυνηγα-
    σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου για τις ευχες θα τα πουμε με το καλο πια μετα το Πασχα που θα βγω
    να εισαι καλά

    πολλα φιλάκια
    Καλο Πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ λέω να δοκιμάσω όταν μου τελειώσουν από την Aussie γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα!! Καλό Πάσχα caramellitsa μου.. Θα τα πούμε σύντομα!! Πολλά φιλάκια <3

      Διαγραφή
  15. Το ρουζάκι το βλέπω πολύ καλό, και με υπέροχο χρωματάκι, ιδανικό για την εποχή! Για την επιλογή της κρεμούλας τι να πω! Αll time classic! Αντε καλό μας μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα κοπέλα μου.. Ωραίο αλλά θέλω να πάρω και ένα σε ροδακινί απόχρωση!!

      Διαγραφή
  16. polu wrea pragmata ,eidika t xrwmata ap t bernikia!

    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ ωραια τα αγαπημένα σου! τα βερνικια εχουν τελεια χρώματα!!
    καλο μήνα!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τ'αγαπημένα σου είναι υπέροχα και να τα βάζεις πιο συχνά, γιατί τ'αγαπάμε και μεις!! Τα λατρεύω όλα και τα χρησιμοποιώ συχνά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε :) Θα προσπαθήσω να κάνω πιο συχνά παρόμοια ποστ!!

      Διαγραφή
  19. To spray ths Pantene tha to exw sta upopsin!!!!!!
    To arwma apo tis kremes ths Nivea to latrevw kai gw apo mikrh :)Tha dokimasw thn sugekrimenh krema dioti den me voh8aei kamia krema kai h epidermida mou einai 3hrh .
    Filia polla!!!!! Perimenw kai ta epomena post sou gia na enhmerwnomai sto thema twn kalluntikwn/modas/omorfias!!!
    Filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω στο μυαλό μου και κάποια review αλλά δεν έχω χρόνο για να κάτσω να τα γράψω!! Δεν θα τα αφήσω πάντως!!
      Πολλά φιλάκια γλυκό κορίτσι :)

      Διαγραφή
  20. πολύ ωραία, το γαλάζιο το βερνίκι το έχω και εγώ άντε να φτιάξουν τα νύχια μου να το χαρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να φτιάξουν και να μας δείξεις ωραία σχεδιάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το γαλάζιο μανώ έχει υπέροχη απόχρωση!!!Τέλειο για αυτή την εποχή!!!!Για την nivea τι να πω;;Αμφιβάλλω αν υπάρχει σπίτι που δεν την έχει!!!!! Εγώ προσωπικά λατρεύω το άρωμά της!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου. Αυτό το ρουζ της biolife φαίνεται πολύ καλό. Είναι ελληνική εταιρεία η biolife ¨η κάνω λάθος? Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλό μήνα!! στο blog μου σε περιμένει βραβείο!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ καλό το post σου! Να γράφεις τέτοια πιο συχνά! Όλα τα προϊόντα φαίνονται τέλεια! Η ενυδατική της NIVEA την έχω χρησιμοποιήσει και είναι όντως υπέροχη! Και από μυρωδιά & δεν είναι και λιπαρή! Όσο για το σπρέυ της Pantene το βλέπω στα ράφια και θέλω πολύ να το δοκιμάσω αλλά ακόμη δεν ΄πεχω καταφέρει. Είναι τόσο καλό όσο λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου Claire! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό που άφησες στο blog μου! Θα ήταν χαρά μου να διαβάσω σε μελλοντικό σου post για τα προίόντα της Avon που έλαβες δωράκι! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα όλα! Το heat protector της Pantene θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)