♥ Να ξέρες πόσο χαρούμενη με κάνεις ♥

By 10:00 μ.μ.

Καλή εβδομάδα κορίτσια.. Επέστρεψα με ένα υπέροχο ποστ!! Μου χάρισαν ξανά βραβεία και είμαι πολύ χαρούμενη.. Γι'αυτό οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παρακάτω κορίτσια.. Ρίξτε μια ματιά στα blogs τους γιατί αξίζουν!!








4) Menia
7 πράγματα για μένα.. 
1. Είμαι τρομερά φοβιτσιάρα όταν πρόκειται να μείνω μόνη στο σπίτι το βράδυ.
2. Πριν 3 εβδομάδες έκανα για πρώτη φορά κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες, το οποίο φυσικά και έγινε τέλειο, και από τότε το λέω παντού με καμάρι!!
3. Το πάθος μου δεν είναι τα καλλυντικά αλλά τα ρούχα!! Θέλω να ψωνίζω συνέχεια..
4. Μπορώ να δεθώ μια μια κατάσταση/άτομο/αντικείμενο πολύ εύκολα.
5. Απεχθάνομαι τους περισσότερους ταρίφες γιατί είναι κλέφτες!! Έχω δει κόλπα και κόλπα για να σου πάρουν 1Ε παραπάνω..
6. Έχω μαλώσει με αγαπημένο μου πρόσωπο γιατί κορόιδευε το blog μου.
7. Πιστεύω ότι τα αγόρια θα είναι πάντα αγόρια!! Δεν ωριμάζουν ποτέ..


Αυτά από εμένα.. Θα ήθελα να τα δώσω σε πολλές κοπέλες αλλά οι περισσότερες τα έχετε πάρει και έτσι δίνω στις παρακάτω και τα 4 ;)
http://atouchofrouge.blogspot.com/
http://madeinheartgr.blogspot.com/
http://wwwlabellavitacom.blogspot.com/
http://misstarshiny.blogspot.com/
http://justcreativemoments.blogspot.com/
http://missticklemepink.blogspot.com/ 


Μείνετε εδώ κοντά γιατί πλησιάζει ένας μικρός διαγωνισμός
Να περνάτε υπέροχα
Φιλάκια πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN


You Might Also Like

39 σχόλια

  1. telioo!
    sugxaritiria!

    Exw ena giveaway an endiaferese!

    http://ifigeniainthecity.blogspot.com/2012/04/kellys-giveaway-time.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! Κάτι πήρε το μάτι μου, θα περάσω μια βόλτα αν είναι..

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια και χιλια ευχαριστω!!!!
    Εννοειται πως το blog ειναι ιερο οποτε οποιος μιλησει ασχημα την εβαψε... χαχα
    Τα αγορια οντως δεν ωριμαζουν ποτε!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου μικρό μου!!! Και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την τιμή που μου κάνεις!!!! Σε φιλώ μικρό μου, καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα κοπέλα μου.. Υπόσχομαι πάντως να βρω χρόνο να περνάω πιο συχνά από το blogaki σου!! Μουτς

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Κλαίρη μου... σου εύχομαι να τα χιλιάσεις και να'χεις πάντα επιτυχίες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.. Εύχομαι και εσύ σύντομα να γεμίσεις με βραβειάκια!!

      Διαγραφή
  5. γλυκια μου χτο χω δωσει και εγω το versatile blogger!!!

    http://sissisplace.blogspot.com/2012/04/n.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ που με ενημέρωσες γιατί μέσα στα τόσα το είχα ξεχάσει!! Συγνώμη κιόλας.. Πρόσθεσα και το ονοματάκια σου :)

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Claire μου! Σου εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά ακόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου!! Ανταποδίδω τις ευχές ;)

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια! Συγχαρητήρια! Να τα χιλιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια για ακόμη μια φορά!!! Πάντα τέτοιες επιτυχίες να έχεις! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου julia!! :)
      Μακάρι.. Το εύχομαι και σε σένα!!

      Διαγραφή
  9. Sigxaritiria gia ta vraveia! Tha simfwnisw sxedon me ola! Panw katw exuome polla koina stoixeia!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ωραίο :) Θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω και από κοντά κάποια στιγμή!!

      Διαγραφή
  10. Congrats girl! Κι εγω δενομαι και μετα τρωω τα μουτρα μου! Οκ, οχι παντα... Να το προσεξουμε αυτο Κλαιρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1. Ante καλε να σκεφτεσαι θετικα, αν θα μπει καποιος βραδιατικα θα ειναι το πριγκιποπουλο χα χα!
    2. Αχ ειναι και μεσηεμρι και μου τρεχουν τα σαλια.
    3. Και γω!
    4. Αν μπορεις να ξεδεθεις το ιδιο ευκολα δεν υπαρχει προβλημα.
    5. Πες τα!
    6. Ε οχι να εισαι μαγαλοψυχη και να συγχωρας τους ζηλιαριδες χα χα!
    7. Γι αυτο και προτιμω τους αντρες και οχι τα αγορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ Τέλειες οι απαντήσεις σου.. Ειδικά με το 1 και 6!! :D

      Διαγραφή
  12. Εε μα τα άξιζες τα βραβειάκια.
    Kisses Claire**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τα πολλαπλά βραβεία honey!! Keep it up!
    Υ.Γ. Αν ωρίμαζαν τα αγόρια τι ανάγκη μας είχαν τότε εμάς? Ε? Χαχα!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μένια μου!! Χαχαχ Σωστή!
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια. Βλέπω θραύση στα βραβεία. Μπράβο, σου εύχομαι τα καλύτερα κουκλίτσα!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο κουκλιτσα μου! Χαιρομαστε ολοι να σε διαβαζουμε!

    Ευχαριστούμε πολύ και για το tag <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου χαίρομαι που σας αρέσουν αυτά που γράφω.. Θα συνεχίσω να προσπαθώ να γίνω καλύτερη!! :*

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητηρια,μπραβο κοριτσακι μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αναστασία μου
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. πόσο συμφωνώ για τους ταξιτζήδες δε λέγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια και για τα τέσσερα βραβειάκια σου!!!!Τ' αξίζεις και εσύ και το blog σου!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια Κλαίρη μου για τα βραβεία σου, γιατί τ'αξίξεις πραγματικά! Σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα και πολλές επιτυχίες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)