Healthy Diet Vol 2

By 7:03 μ.μ. , ,

Καλησπέρα κορίτσια!! Τι κάνετε? Εγώ ξεκίνησα την πρακτική μου άσκηση και ο ελεύθερος χρόνος μου πλέον είναι περιορισμένος!! Αλλά δεν πτοούμαι, προσπαθώ να διαβάζω όλα τα ποστ σας και να κάνω και κανένα και εγώ.. Σήμερα επέστρεψα για να σας δώσω μερικές ακόμα ιδέες για το πως μπορούμε να αντικαταστήσουμε κάποιες τροφές και να μειώσουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε!! Εγώ σιγά σιγά προσαρμόζω την διατροφή μου με βάση αυτά που σας γράφω και έχει μειωθεί η μεγάλη όρεξη μου είχα συνέχεια για φαγητό!! 




32)Μουσακά προτίμησε Παστίτσιο για να γλιτώσεις 115 θερμίδες / μερίδα

33)Μπακλαβά (1 τεμάχιο) προτίμησε Σιμιγδαλένιο χαλβά (2 φέτες) για να γλιτώσεις 346 θερμίδες
34)Μπισκότο γεμιστό προτίμησε Σοκολατάκι bitter μικρό για να γλιτώσεις 84 θερμίδες / τεμάχιο
35)Μπιφτέκι γεμιστό με τυρί προτίμησε Μπιφτέκι σκέτο για να γλιτώσεις 250 θερμίδες / μερίδα
36)Μπιφτέκι με τηγανητές πατάτες προτίμησε Μπιφτέκι με λαχανικά για να γλιτώσεις 208 θερμίδες / μερίδα
37)Παγωτό με σοκολάτα προτίμησε Παγωτό σοκολάτα χωρίς ζάχαρη για να γλιτώσεις 123 θερμίδες / τεμάχιο
38)Παστίτσιο προτίμησε Μακαρόνια με κιμά και τυρί για να γλιτώσεις 170 θερμίδες / μερίδα
39)Πατατάκια τσιπς (12 μικρά) προτίμησε Ποπ κορν σπιτικό (1 φλιτζάνι) για να γλιτώσεις 84 θερμίδες
40)Πατάτες τηγανητές προτίμησε Πατάτες φούρνου ή βραστές για να γλιτώσεις  185 θερμίδες / μερίδα ή 277 θερμίδες / μερίδα αντίστοιχα
42)Πίτσα σπέσιαλ προτίμησε Πίτσα χωρίς αλλαντικά για να γλιτώσεις 125 θερμίδες / κομμάτι
43)Ποπ κορν έτοιμο προτίμησε Ποπ κορν σπιτικό για να γλιτώσεις 310 θερμίδες / 100 γραμμ.
44)Ριζότο προτίμησε Ρύζι στον ατμό για να γλιτώσεις 180 θερμίδες / μερίδα
45)Ρόφημα καφέ-σοκολάτας με κρέμα γάλακτος προτίμησε Καφέ εσπρέσο μέτριο για να γλιτώσεις 398 θερμίδες / σερβίρισμα
46)Σάλτσα λιπαρή, τυποποιημένη προτίμησε Σάλτσα μουστάρδας για να γλιτώσεις 61 θερμίδες / κουταλιά
47)Σάντουιτς με μπαγκέτα προτίμησε Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί (ίδιο είδος γέμισης) για να γλιτώσεις 220-275 θερμίδες / τεμάχιο
48)Σάντουιτς με πλήρες ζαμπόν και τυρί προτίμησε Σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών για να γλιτώσεις 190 θερμίδες / τεμάχιο
49)Σοκολάτα με ξηρούς καρπούς προτίμησε Μαύρη σοκολάτα για να γλιτώσεις 35 θερμίδες / 50 γραμμ.
50)Σουβλάκι με πίτα (κομπλέ) προτίμησε Σουβλάκι καλαμάκι (μικρό) και 1/2 φέτα ψωμί για να γλιτώσεις 250-380 θερμίδες / σερβίρισμα
51)Σουτζουκάκια με σάλτσα προτίμησε Κεφτέδες φούρνου για να γλιτώσεις 215 θερμίδες / μερίδα
52)Σουφλέ σοκολάτας προτίμησε Μηλόπιτα για να γλιτώσεις 330 θερμίδες / τεμάχιο
53)Τάρτα μαρμελάδας προτίμησε Τάρτα φρούτων για να γλιτώσεις 146 θερμίδες / τεμάχιο
54)Τάρτα φρούτων προτίμησε Φρουί ζελέ light για να γλιτώσεις 200 θερμίδες / μερίδα
55)Τσίζμπεργκερ μεγάλο προτίμησε Χάμπουργκερ μέτριου μεγέθους για να γλιτώσεις 180 θερμίδες / τεμάχιο
56)Τυρί κίτρινο πλήρες προτίμησε τυρί κίτρινο light για να γλιτώσεις 50-80 θερμίδες / μερίδα
57)Φρούτα αποξηραμένα προτίμησε Φρούτα φρέσκα για να γλιτώσεις 290 θερμίδες / 100 γραμμ.
58)Φρουτοσαλάτα σε κονσέρβα με σιρόπι προτίμησε Φρουτοσαλάτα με φρέσκα φρούτα για να γλιτώσεις 41 θερμίδες / μερίδα
59)Χοιρινή μπριζόλα με τηγανητές πατάτες προτίμησε Χοιρινή μπριζόλα με λαχανικά για να γλιτώσεις 235 θερμίδες / μερίδα
60)Χοιρινή μπριζόλα ψητή προτίμησε Χοιρινό ψαρονέφρι ψητό για να γλιτώσεις 177 θερμίδες / μερίδα
61)Χοιρινό σουβλάκι (μεγάλο) προτίμησε Κοτόπουλο σουβλάκι (μεγάλο) για να γλιτώσεις 138 θερμίδες / τεμάχιο
62)Χωριάτικη κομπλέ, με φέτα προτίμησε Ντοματοσαλάτα απλή για να γλιτώσεις 290 θερμίδες / μερίδα

Την επόμενη φορά θα σας δείξω κάτι που πήρα σήμερα.. Μέχρι τότε να περνάτε όμορφα!!
Φιλάκια πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. kali epituxia me tin praktiki sou kai kali stadiodromia! to post sou einai polu xrisimo! Tha to valw se efarmogi entos twn imerwn, diaforetika tha plirwnw gia polu kairo tis amarties tou martiou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Και εγώ αυτό σκέφτομαι αν και τα γλυκά δεν λέω να τα κόψω με τίποτα!!

      Διαγραφή
  2. Auta ta post emena mou anoigoune tin orexi, alla m'aresoune oi enallaktikes giati exakolouthoune na einai nostimes alla xwris polles thermides! xixi
    Kali epitixia stin praktiki sou!!!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου γλυκιά!! Και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν το διάβασα :)

      Διαγραφή
  3. kai egw ksekinisa edw kai ena mina gimnastiki 2-3's wres tin imera podilato , perpatima kai aplos ksefouskasa den exasa kila. Tora exo mia eudomada ksekinisa treksimo me mikra geumata ala exo pathi kati sto gonato mou kai 10 meres prepei na kano break :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά κοπέλα μου!! Εγώ δεν είμαι οπαδός της γυμναστικής αλλά περπατάω πλέον πολύ κάθε μέρα και προσέχω την διατροφή μου.. Δεν θέλω κάτι τρελό, 2 3 κιλάκια μόνο!! χαχ

      Διαγραφή
  4. kalh epituxia me thn praktikh sou kai bravo sou pou vriskeis xrono gia ola!!!
    polu enhmerwmeno post!!!
    euxaristoume pou to moirasthkes giati ksereis...erxetai kai kalokairi!!! :))
    polla filia!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!! ♥
      Μα γι'αυτό και το έβαλα τώρα, προλαβαίνουμε μέχρι το καλοκαίρι να χάσουμε αν θέλουμε κάνα κιλό!! Άμα γυμναστούμε κιόλας θα έχουμε και καλύτερα αποτελέσματα!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. thank you for sharing these alternatives! it's a great way to stay healthy and fit.

    Shoetopia Giveaway -- 3 winners. Come and join! :D
    10% off discount code to Vantage Point Vintage

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Moy aresoyn polυ τα φρουτα... αν ειχα και καποιον να μου τα καθαριζει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. You have inspired to eat more fruit & less chocolate this Easter holiday!
    Happy Easter & enjoy the break!
    x
    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)