Και κάπως έτσι περνάνε οι μέρες..

By 6:34 μ.μ. ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Πως περνάτε?? Εγώ ήμουν λιγάκι απασχολημένη με διάφορα αυτές τις μέρες.. Πέρασα όμως όμορφα καθώς ήμουν στο Βόλο για λίγες μέρες και χθες είχα την ονομαστική μου εορτή!! Το μεσημεράκι πήγα για καφέ με την Φανή, την  Μυρόνα, την Νατάσα και την Ελένη οι οποίες μου έκαναν και ένα υπέροχο δωράκι, την Pro Lesson palette - Green Eyes από τα Sephora! Κορίτσια σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά.. Και το βραδάκι μαζευτήκαμε με την παρέα μου και λιώσαμε μέχρι το πρωί!! Ναι, κατάλαβα τον μικρό σεισμό που αν και έγινε κάπου στην Χαλκιδική τον νιώσαμε και εμείς εδώ στην Θεσσαλονίκη.. Τα άλλα δωράκια που πήρα ήταν ένα πανέμορφο πορτοφόλι από την κολλητή μου και την Δευτέρα θα πάω να πάρω μπαλαρίνες οι οποίες θα είναι δωράκι της μητέρας μου!! Περιμένω και κάτι ακόμα από την θεία μου το οποίο είναι έκπληξη.. Παρακάτω σας δείχνω τα δωράκια...

Και τα χρώματα της παλέτας..
Και 2 μανό που πήρα στην χθεσινή μου βόλτα στα Hondos Center, έχουν μικρό μέγεθος και είναι ότι πρέπει για να τα παίρνω μαζί μου σε ταξίδια...

Επίσης θέλω να σας δείξω μερικές φωτογραφίες από τον καλοκαιρινό κατάλογο της Victoria's Secret..  Ανυπομονώ τόσο πολύ να έρθει το καλοκαιράκι και κάνω ήδη από τώρα σχέδια!! Διακοπές μάλλον δεν θα μπορέσω να πάω λόγο πρακτικής αλλά όλο και κάποιο σ/κ θα μπορέσω να πεταχτώ έως την Χαλκιδική!!











Πως σας φαίνονται??
Θα επιστρέψω σύντομα με κάποια ποστ που έχω καθυστερήσει..
Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια πολλά
Claire

You Might Also Like

49 σχόλια

  1. Έχει απίθανα μαγιώ....ειδικά το τελευταίο με ξετρελαίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσει το τρίτο!Αχ τι μας κάνεις τώρα!Ανυπομονώ για το καλοκαιρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σου άρεσε. Ελπίζω να σε βολέψει και να μας δείξεις ωραίους συνδιασμούς μ' αυτή :-)
    Περάσαμε πολύ όμορφα χθες και χαίρομαι που συνεχίστηκε το ίδιο και ακόμη καλύτερα η μέρα της γιορτής σου! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τα δοκιμάσω θα προσπαθήσω να κάνω και κάποια ποστ για να τα δείξω :)
      Ελπίζω να κανονίσουμε ξανά σύντομα.. Ήταν πολύ όμορφα!!
      Καλή σου νύχτα και φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Kala to 2o magio einai teleio! Xronia polla kai pali gia ti giorti sou! Oti epithimeis!
    Eimai sigouri oti tha sou dwsoune kapoia mikri adeia gia to kalokairi! To sinithizoune stis praktikes tou earinou examinou! Vrikes pou tha kaneis praktiki?
    Ta vernikia tis erre due einai poli tiny! Eprepe na mikrinoune ta kapakia giati fainontai ligo perierga haha...

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και πάλι κοπέλα μου :)
      Εντάξει δεν με πειράζει το ότι δεν θα πάω διακοπές απλά θα πεθάνω από την ζέστη στο διαμέρισμα καλοκαιριάτικα.. χαχαχ
      Ναι βρήκα μια επιχείρηση και ετοιμάζω όλα τα σχετικά χαρτιά να ξεκινήσω :D
      Εμένα πάλι μου άρεσε πάρα πολύ που είναι τόσο tiny.. Τα λάτρεψα!!!

      Διαγραφή
  5. Καλορίζικα τα δωράκια κορίτσι!!Σούπερ είναι όλα!!Χρόνια πολλά sweety και ότι επιθυμείς.Φιλάκια και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ.. και εσύ ότι επιθυμείς!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Χρονια πολλα! Να χαιρεσαι τη γιορτη σου!
    Ο,τι επιθυμεις!
    Τα δωρα πολυ ωραια! Το πορτοφολι παντα γεματο ευχομαι!
    Και τα βερνικια τωρα που ανοιγει ο καιρος ιδανικα!
    Τα κοριτσια της VS ποσο υπεροχα! Τελεια μαγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ.. Μακάρι να είναι πάντα γεμάτο!! :)
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. uperoxa kalokairina xrwmata exoun ta mano!!!
    ta dwrakia einai polu wraia!!!!
    kai meis perimenoume pws kai pws to kalokairaki!!!!!
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά!Να χαίρεσαι το ονοματάκι σου!
    Τα μανό και τα μαγιό φαίνονται τέλεια!
    You just got tagged! http://5glamclub.blogspot.com/2012/03/11-question-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά και όμορφα και από εδώ! Το διασκέδασα και εγώ πολύ το καφεδάκι μας και η κόρη μου λάτρεψε το τρουφάκι που της έστειλες! Καλοφόρετα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμμ ωραίο ποστ,μ' άρεσε(:
    καληνύχτα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε :)
      Καλή σου νύχτα!

      Διαγραφή
  11. Xronia polla koukla mou kai na xeresai to onoma sou.
    Polu wraio to dwro sou kai ta erwteutika mano teleioos kalokairi!!
    AX gia diakopes den eisai i moni pou anupomonei , alla kai egw logo praktikis mono S/K tha mporw na paw kai ton Augousto opote den paraponiemai.
    Filia koukla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου.. Και εσύ πρακτική θα κάνεις ε? Με καταλαβαίνεις τότε!! Εντάξει ούτε εγώ έχω ιδιαίτερο παράπονο.. :)

      Διαγραφή
  12. χρονια πολλα ομορφη!!κριμα που εχασα τελευταια στιγμη το καφεδακι!ηθελα τοσο να σας ξαναδω.
    τα δωρα σου ειναι υπεροχα!καλοφορετα και να τα χαρεις με υγεια!
    τα μαγιο τελεια!αχ καλοκαιρακι!!

    πολλα φιλια και να περνας ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Ραφαέλα μου.. Την επόμενη φορά ελπίζω να σε δούμε :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλάκια και σε σένα..

      Διαγραφή
  13. Xronia polla gia ti giorti sou!Oti potheis!Foveri efarmogi ta sygkekrimena magiw!Ti kala!Kai den eixa dei akoma ta fetina sxedia!Ouaou!
    xxx

    Style LimeLight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. just loving victoria secret and the perfect swimming suit designs..!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Happy name day!!Lovely gifts!!I got one last year awesome! but a little bit expensive :p hahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ αν καθυστερημένα,πέρασα υπέροχα μαζί σας για άλλη μια φορά!!!! Πραγματικά όταν έχεις καλή παρέα,οι ώρες περνάνε πολύ γρήγορα......φιλάκια πολλά Κλεονίκη μου, και του χρόνου γερή!! με γεια σου, και όλα τα δωράκια υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πέρασα πολύ όμορφα μαζί σας :)
      Χάρηκα πολύ που σας είδα!!
      Ευχαριστώ και πάλι
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά!Να χαίρεσαι το όνομα σου!Ντάξει μπορεί να πέρασε η γιορτή σου αλλά 40 μέρες κρατάνε οι εορτασμοι:P
    Το τελευταίο μαγιο είναι τόσο τέλιο στο μοντέλο!Αμα ήμουν και εγώ έτσι θα το φόραγα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου.. Εννοείται, ακόμα δεν πήρα δωράκι στον εαυτό μου.. Έχω να κάνω διάφορα!! :D

      Διαγραφή
  18. mias k eida k apoeida apofasisa na se kanw follow mesw FB mias k alliws den me vlepw san follower sou k m spaei ta neura.
    oso gia to post, ti mas kaneis xeimwniatika, eksw vrexei k esy mas vazeis tis photo me ta magio, ax kalokairakiiiiiiii m eleipse.
    oso gia tis skies pou sou xarisane theikes m aresei pou exei k photo k odhgies dipla.
    filia polla
    kopela mou
    marianna
    http://lureofthedarkside.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαπίστωσα ότι έχω ένα πρόβλημα με το application :( Προσπαθώ να βρω λύση.. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως που με ακολουθείς μέσω fb!!
      Ευχαριστώ και για τις ευχές από κάτω.. :)
      Δεν αργεί να αλλάξει ο καιρός να δούμε τουλάχιστον ήλιο.. χαχαχ!!

      Πολλά φιλιά κοπέλα μου

      Διαγραφή
  19. haha mesa sth viasunh m ksexasa na s pw:
    XRONIA POLLA!!!! na xairesai to onoma sou k panta me toso omorfa dwra!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά! Πολύ ωραία τα δωράκια σου και τα μαγιό! Νομίζω πως το τελευταίο μού άρεσε πιο πολύ απ' όλα! Από που αγοράζουμε victoria secret; Από το site τους ε;

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου :) Νομίζω πως ναι!!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά! Πολύ ωραία τα δώρα σου! Φοβερά τα μαγιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. fovera t magiw!
    pws s fainetai i poiotita tws skiwn ap ta sephora?
    eimai i moni pou thewrei arketa kala ta proionta ts?

    :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια φορά τις δοκίμασα αλλά φάνηκαν πολύ καλές :)

      Διαγραφή
  23. Tι τέλεια!Ειδικά το πρώτο μαγιώ!Αχ!
    You just got tagged!http://siabeautyandmakeup.blogspot.com/2012/03/glam-club-tag-tag_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. yperoxa ta magiw!!!anupomonw na erthei to kalokairi!!!
    kai ti teleia xrwmata sta vernikia nuxiwn!!!
    polu wraio post!polla filia!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταρχήν χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου!! Τα δωράκια σου ήταν πολύ όμορφα!!Όσο για τα μαγιώ τα δύο τελευταία μπήκαν στη καρδιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το τιρκουαζ μπικινάκι ειναι σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)