Haute Couture Spring 2012 by Christian Dior

By 4:00 μ.μ. , , ,



Καλησπέρα και καλό μήνα κορίτσια!! Πως είστε?? Ελπίζω μια χαρά. Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω τα αγαπημένα μου φορέματα του οίκου Dior για την Άνοιξη 2012!! Όλα ήταν εντυπωσιακά με διάφορα μοτίβα όπως τα τριαντάφυλλα που βλέπουμε και στην παρακάτω φωτογραφία.. Τα χρώματα που κυριαρχούσαν ήταν το λευκό, το μαύρο και το μπεζ αλλά δεν έλειψε και το κόκκινο για τα πιο εκθαμβωτικά φορέματα και το μοβ για κάτι διαφορετικό!!
















Παρακάτω θα δείτε περισσότερες λεπτομέρειες όπως τα τριαντάφυλλα από το λευκό φόρεμα...

την γόβα που φορέθηκε με τα πρώτα φορέματα όπως το λευκό που αναφέρω παραπάνω...

ακόμα ένα φόρεμα από κοντά για να φαίνονται πιο ξεκάθαρα οι λεπτομέρειες του...

το μπεζ φόρεμα που σας δείχνω στην αρχή με το ιδιαίτερο στυλ...

οι ασύμμετροι ώμοι του μαύρου φορέματος...

και τέλος η ασπρόμαυρη τουαλέτα με έμφαση στο πάνω μέρος όπου τα δύο χρώματα αναμειγνύονται με αυτόν τον ξεχωριστό τρόπο..
Πηγή: Style.com

Εσάς πως σας φάνηκαν κορίτσια?? Ανυπομονώ να ακούσω τις γνώμες σας..
Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια πολλά
Claire

You Might Also Like

36 σχόλια

  1. Είναι φοβερά!!! Παραμυθένια φορέματα για πριγκίπισσες. Θα ήθελα να έχω κάποιο από τα φορέματα!!! Αυτά που ξεχώρισα είναι το κόκκινο, το από πάνω του ασπρόμαυρο φόρεμα και το ασύμμετρο μαύρο φόρεμα!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αν μπορούσα να έχω κάποιο από αυτά θα ήθελα πάρα πολύ το πρώτο το μπεζ!! :)
      Φιλάκια κοριτσάκι μου..

      Διαγραφή
  2. Πολύ ομορφα φορέματα! Αυτο που μου αρεσε πιο πολυ ομως ειναι τα μαλλια και το μακιγιάζ των μοντέλων, παραπέμπουν σε αλλη εποχη και ειναι πολύ σικάτα! Απο φορέματα λάτρεψα αυτο στην 8η φωτογραφία και το τελευταίο!
    Καλο μηνα! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Einai pragmatika teleia ta foremata...Kai i gova katapliktiki!
    Mou aresan poli kai tou Elie Saab !

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικά!Ο Dior "έγραψε"!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσαν περισσοτερο τα ασπρα/nude!
    Πολυ ομορφα!
    Καλο μηνα και σε σενα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Κλαιρ μου!Έχω να πω πως θα μπορούσα να ντύνομαι μόνο με ρούχα Ντιόρ!Ο John Galliano-που δυστυχώς μας έφυγε από τον οίκο- έβαλε πολύ ψηλά τον πήχη,αλλά ο/η σχεδιαστής που επιμελήθηκε αυτή τη συλλογή έκανε θαύματα!!Θυμίζουν πολύ τα ρούχα του ίδιου του Ντιόρ!Μαγικά,πανέμορφα! Και που να δεις τη συλλογή pre-fall 2012!Θα τη λατρέψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα Κατερίνα!! Θα περάσω μια βόλτα και από το blog σου μιας και έχω καιρό
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  7. Kαλό μήνα Κλαίρη μου!Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες του οίκου,αν και νομίζω ότι είναι μιας άλλης εποχής όπως είπε και μια άλλη κοπέλα,αλλά παρόλα αυτά είναι πολύ ωραία!!φιλιά γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Classic Dior. θυμίζουν λίγο άλλη εποχή νομίζω ("πολύ σικάτα" όπως θα έλεγε κι η μανούλα μου, χιχι). Η γόβα βέβαια "σκοτώνει"... είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλα τι να πω τωρα... πανεμορφα!!! Ειδικα οι τουαλετες-υπερπαραγωγη...speechless!Και οι ασυμμετροι ωμοι και τα μαλλια και το μακιγιαζ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταπληκτική συλλογή! Μου άρεσαν πολύ αυτά που επέλεξες.
    Το λευκό φόρεμα με τα κεντημένα τριαντάφυλλα είναι υπέροχο. Έχω μια ασπρόμαυρη Monsoon ανοιξιάτικη φούστα στο ίδιο πνεύμα, μάλλον θα την πολυφορέσω φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σικάτα και αρχοντικά όλα, ρούχα, παπούτσια, μαλλιά, μακιγιάζ!!! Άλλος κόσμος!!!Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου!!! Αααα!!! Έλα που σου έχω δωράκι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτα που ξεχωρισα, ειναι, το 3 παραπολυ ωραιο, παραμυθενιο θα ελεγα, και ενα που πραγματικα με τρελανε ειναι το μαυρο με τους ασσυμετρους ωμους! Εκπληκτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά το μαύρο είναι τόσο όμορφο και κομψό!! :)

      Διαγραφή
  13. υπεροχα..υπερκομψα...ποσο θαθελα να εχω ενα τετοιο φορεμα σαν απο αλλη εποχη...

    καλο σ/κ γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πω πω !!! πόσο μου αρέσουν τέτοια φορέματα ειδικά τα φουντωτά !! αλλά που να βάλω!??? πουυυ??? περιμένω πως και πως ειδικές περιστάσεις για να κάνω παρόμοιες εμφανίσεις.. όχι Dior για φοιτήτρια είμαι!(χαχα!) αλλα κάτι παρόμοια τα ράβω!χαχα!!

    φιλιάααα καλά να περνάς!
    glukobussino.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα λόγια είναι περιττά!Θεϊκά όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι μαύρες γόβες είναι απίστευτες! Τόσο κομψές και θηλυκές!

    Φιλάκια
    Out Of The Box

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. omg another fabulous collections from christian Dior ! i love those dresses and cuttings <3

    http://mithakomala.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ποσο με ξετρελαινουν αυτα τα φορεματα.μακαρι να ξαναγυριζε η μοδα και να τα φορουσαμε παλι.ειναι τοσο θηλυκα και σικατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ θα το ήθελα να τα φορούσαμε πάλι!! :)

      Διαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα τέσσερα τελευταία είναι θεικά!!!!! Η κοκκινη τουαλέτα απλά σκίζει....... Μπράβο Claire!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μοναδικές δημιουργίες ! Ι L-O-V-E DIOR <3

    - I started following your blog - please follow back...!
    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όταν μιλάμε για μόδα...κάτι τέτοιο μου έρχεται στο μυαλό!Απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. pragmatika apo tis pio omorfes collection fetos, ola htan ena k ena, k oxi mono ta foremata alla k to malli k to makigiaz

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)