Fabulous outfits

By 7:54 μ.μ. ,

Ας ρίξουμε μια ματιά στο look μερικών αγαπημένων stars..

Ξεκινάμε με την γλυκιά Keira Knightley.. Επέλεξε ένα μάξι, βυσσινί φόρεμα του οίκου Burberry Prorsum και μια βελούδινη μαύρη ζώνη στη μέση με φιόγκο από τον ίδιο οίκο!! Το συνδύασε με μαύρο clutch Chanel, μαύρο δαχτυλίδι και βερνίκι..
Αυτή η εμφάνιση είναι από όταν βρέθηκε στο Mayfair Hotel στο Λονδίνο για την προβολή της ταινίας "A Dangerous Method".









Πρόκειται για την ηθοποιό Rachel McAdams, η οποία ήταν καλεσμένη σε μία εκπομπή και επέλεξε ένα φόρεμα του Peter Som στις αποχρώσεις του μπλε.. Το συνδύασε με δίχρωμες γόβες Giuseppe Zanotti αλλά και με ένα εκρού παλτό Roland Mouret.











Η Ashley Greene, φορούσε ένα κόκκινο μίνι φόρεμα DKNY με μαύρα μποτάκια στο New York Fashion Week.


















Η Victoria Beckham μετά την παρουσίαση της collection της στη Νέα Υόρκη πήγε για ψώνια στο πολυκατάστημα Barneys με φόρεμα Roland Mouret, τσάντα φάκελο από την συλλογή της, Victoria Beckham και nude γόβες Christian Louboutin.




Jessica Alba επέλεξε αυτή τη φορά ένα ασπρόμαυρο φόρεμα Αnna Sui που το μαύρο σκούρο καλσόν και οι γόβες το άφησαν να αναδειχθεί σωστά.. Το αποτέλεσμα όπως βλέπετε είναι αρκετά όμορφο!!




















Εγώ σιγά σιγά τελειώνω την εξεταστική μου και ετοιμάζομαι να φύγω για 1 εβδομάδα..
Ελπίζω να είστε όλες καλά.. Να περνάτε όμορφα!!
Φιλάκια πολλά
Claire

You Might Also Like

41 σχόλια

  1. Μπορώ να έχω τα φορέματα των Ashley Greene και Victoria Beckham??? Pleaseeeeee :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία φορέματα......πραγματικά όλα μου άρεσαν!!
    φιλιά κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί μας ξεσηκώνεις κοριτσάκι για ανεξέλεγκτο shopping???
    Πολύ όμορφο post!!!
    Kisses,Olgianna!!

    http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εδώ και ένα μήνα είμαι με τέτοια διάθεση.. χιχιχ
      Ευχαριστώ κοπέλα μου
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Moυ αρεσαν ολες οι επιλογες σου!
    Τελειωνεις? Εγω αυτη την εβδομ αρχιζω!
    Καλα αποτελεσματα να εχεις και καλη ξεκουραση!
    xxx
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και έπρεπε να τελειώσω νωρίτερα, ναι επιτέλους!! Καλά αποτελέσματα και σε σένα..
      Φιλάκια πολλά :*

      Διαγραφή
  5. Καλό παιδί, καλά αποτελέσματα σου εύχομαι και καλή ξεκούραση!!! Θα τα πούμε όταν επιστρέψεις, φιλιά πολλά!!! Υ.Γ Μικρό μου, σε παρακαλώ βγάλε τη λεκτική επαλήθευση, είναι τόσο κουραστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφες επιλογες ολες! Αλλα εγω εχω αδυναμια στην Keira Knightley!! Ξερω οτι δεν αποτελει προτυπο κλασικης ομορφιας αλλα λατρευω το προσωπο της και το στυλ της..απλη αλλα ιδιαιτερη!
    Και στη συγκεκριμενη ταινια η ερμηνεια της ειναι απιστευτη!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου άρεσε απίστευτα στους Πειρατές της Καραϊβικής η συγκεκριμένη.. Είναι πολύ γλυκιά!!

      Διαγραφή
  7. Ωραίες επιλογές!! Άντε σε 1 εβδομάδα έρχονται διακοπές για σένα!!
    Καλά να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Trelainomai gia to outfit tis Victoria Beckham (huge fan), tis Ashley Greene kai tis Keira Knightley. Wraies epiloges ekanes!
    Kali epitixia me tin exetastiki kai kala na peraseis sto taxidi sou!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  9. Oh how Gorgeous?
    Ta thelw ola , alla mporw???
    Polu wraio post kai kali dunami
    kisses!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά τελειώματα με τις εξετάσεις!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπώ Ashley Greene<3
    Ελπίζω να πήγαν όλα καλά με την εξεταστική*
    καλό βράδυ(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δόξα τον θεό τα πήγα πολύ καλά έως τώρα.. :*

      Διαγραφή
  12. καλά αποτελέσματα και καλή ξεκούραση
    τα αγαπημένα μου είναι τα πρώτα δυο, πολύ στυλάτες επιλογές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Keira Knightly kai Victoria Beckham tromera looks!poly omorfo post!Filakia polla kali epityxia me tin eksetastiki!♥
    Style LimeLight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ κοπέλα μου :)
      Φιλάκια και σε σένα!!

      Διαγραφή
  14. αν και δεν την παω καθολου την Victoria, λατρεψα το outfit της!! καλα αποτελέσματα!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μια από τα ίδια ήμουν αλλά οι επιλογές της μου άλλαξαν λιγάκι την γνώμη μου!!
      Ευχαριστώ Δάφνη
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου γλυκιά μου!!!!!
    Η πιο ωραία είναι η Βικτόρια κατά την άποψή μου. Η εμφάνιση της Ρέιτσελ δεν είναι και η καλύτερη!
    Φιλιά πολλά!
    http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλές επιτυχίες με την εξεταστική, και μετά καλή ξεκούραση. συμφωνώ και γω ότι η βικτόρια είναι η αγαπημένη μου απο τα λουκ που παρέθεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. In love with this blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Check my blog sou exw ena award me pollh agaph!
    xxx
    Dena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ομορφες ολες!
    μου αρεσει παρα πολυ η mac adams κ σαν ηθοποιος κ σαν κοπελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)