Τα πρώτα ψώνια του χρόνου!!

By 4:56 μ.μ. , ,

Φέτος είπα να εκμεταλλευτώ σωστά τις προσφορές κάποιων καταστημάτων αλλά και τις εκπτώσεις και να πάρω κάποια βασικά και απαραίτητα κομμάτια για να συμπληρώσω στην ντουλάπα μου.. Έτσι λοιπόν πήρα ένα μαύρο παλτό, ένα μαύρο στράπλες φόρεμα, ένα κασκόλ και ένα ζευγάρι κάλτσες που φτάνουν έως το γόνατο από την νέα σειρά της Calzedonia. Θα αναρωτιέστε ότι έπεσε πολύ μαυρίλα αλλά η λίστα μου δεν έχει τελειώσει ακόμα!! Θέλω να πάρω  μια τσάντα η οποία θα έχει μπεζ τόνους και ίσως καθόλου μαύρο, κάνα τζινάκι και σίγουρα κάποιες μπλούζες καθημερινές κυρίως.. Από καλλυντικά έχω φτιάξει μια μικρή λίστα για να παραγγείλω από την γνωστή εταιρία e.l.f. 
Επιστρέφουμε σ'αυτά που αγόρασα, αρχικά θα σας μιλήσω για 4 καλλυντικά:
Pantene, Αναδόμηση και Προστασία. Πήρα αρχικά μόνο το σαμπουάν αλλά έχω σκοπό να πάρω όλη την σειρά γιατί μου άρεσε πολύ!
Apivita, Τονωτική λοσιόν καθαρισμού για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες. Την χρησιμοποιώ εδώ και 2 3 εβδομάδες και είμαι ενθουσιασμένη μαζί του. Θα ακολουθήσει αναλυτικό review αργότερα!
Korres, ρόδι scrub καθαρισμού. Ήθελα από καιρό να το δοκιμάσω και τώρα που μου δόθηκε η ευκαιρία την εκμεταλλεύτηκα φυσικά!
Biolife, ρουζ Νο 12. Το βρήκα στο μαγαζί Galerie de Beaute και μιας ήταν και οικονομικό είπα να το δοκιμάσω.. Βέβαια στο μυαλό μου έχω να πάρω ένα καλό είτε από την Korres είτε από την La Roche Posay, τις οποίες εμπιστεύομαι απόλυτα!!

Και τα ρούχα που πήρα...
 Από το Bonachero

Από το Anel

 Από τοπικό μαγαζί στην Τούμπα

 Από την νέα συλλογή του Calzedonia


Ελπίζω να περνάτε όμορφα και ας έχει χαλάσει ο καιρός για τα καλά εδώ στην Ελλάδα..
Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

35 σχόλια

  1. Καλοφόρετα όλα! Αυτές οι κάλτσες είναι όλα τα λεφτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου!!! :-)
    Το παλτουδακι τελειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα πραγματάκια! Με γειά σου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοφόρετα! Μου άρεσε πολύ το φόρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Clairaki,εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμη! Με γειά σου. Καλά,ε; Η νέα συλλογή της calzedonia πρέπει να είναι καταπληκτική!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοφόρετα Κλαίρη μου!!! Όλα είναι πολύ όμορφα,με γεια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια να τα χαρεις!
    Το φορεματακι πολυ ωραιο!
    xxx
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γειά σου κοριτσάκι μου!
    Το παλτό είναι υπέροχο και οι καλτσούλες επίσης!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπιζω ολα αυτα να μην τα πηρες το Σαββατο κι εγω δεν πηρα χαμπαρι! :Ρ Μονο το ρουζ ειδα εγω! Τα αλλα που τα ειχες κρυμμενα??? Αχαχαχαχα Ωραια ολα, με γεια σου! Οσο για τη μαυριλα, απ' οτι βλεπω δεν ειναι total black, κασκολ και φορεμα εχουν και λιγο ασπρο οποτε σπαει η μονοτονια. Αν και να σου πω την αληθεια εγω ειμαι φαν του μαυρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ Ευχαριστώ κοπέλα μου!! Βασικά όλα εκτός από το ρουζ τα έχω από μέσα του προηγούμενου μήνα αλλά δεν προλάβαινα να κάνω την ανάρτηση!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία όλα γλυκιά μου. Και όλα το Σάββατο να τα έπαιρνες η Christina ήταν κολλημένη στα βερνίκια δε θα το έπαιρνε χαμπάρι χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραίες καλτσούλες! Και ζεστές και γλυκές και σέξι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια σου, καλοφόρετα Κλεονίκη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γειες. Το παλτουδάκι τέλειο. Το ρουζ αλήθεια πώς ήτανε και πόσο έκανε? xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανε γύρω στα 10Ε και αν και το έχω βάλει μόνο 2 φορές μου έχει κάνει καλή εντύπωση!! :)

      Διαγραφή
  14. τι ωραια!!μεγεια σου!ειμαι σιγουρη οτι θα σου πηγαινουν πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα όμορφα σχόλια σας!! Χαίρομαι που σας άρεσαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλοφόρετααα!! το φόρεμα φανταστικό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι καλτσούλες και το φόρεμα μου άρεσαν πολύ!!!!!!!!
    Μεγιές!!!!!
    http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχουυ ζηλευω σε!
    μεγιαα~
    -ας μην σου πω για την απογοητευτικοτατη βολτα μου σημερα στα μαγαζια-

    οντως της korres ειναι παρα πολυ καλο!!

    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολυ ωραια ολα! Μένεις Τουμπα??? Και γω!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι :) Γειτόνισσα?? Τι ωραία!!

      Διαγραφή
    2. Kale nai! (poso paizei na argisa na apantisw?!) Anw toumpa! :D :P

      Διαγραφή
    3. Παίζει να έχουμε ιδωθεί στο 14 κιόλας.. χαχαχ

      Διαγραφή
  20. μεγια καλοφορετα..τα pantene απλά απαιχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)