7 Deadly Sins of Beauty - Tag

By 5:38 μ.μ. ,

Αύριο μπαίνει καινούργιος μήνας και ελπίζω να ανέβει και η θερμοκρασία επιτέλους!! Όλα μοιάζουν να παίρνουν μια σειρά και χαίρομαι ιδιαίτερα.. Εύχομαι μαζί με την Άνοιξη, να έρθουν μόνο ευχάριστα σε όλους μας!! 
Ο σκοπός του σημερινού ποστ είναι το tag που με έκαναν η Ελένη και η Άννα από το http://missticklemepink.blogspot.com.. Είναι πολύ ενδιαφέρον όπως θα δείτε και εσείς!! 

1. Greed - Πλεονεξία
What is your most inexpensive beauty item and what is your most expensive one?
Δεν έχω πολλά χρόνια που άρχισα να επενδύω στα καλλυντικά πολλά αλλά προς το παρών τα μόνα ακριβά είναι αυτά που αφορούν το πρόσωπο (make up, ενυδατική και ντεμακιγιάζ). Το πιο ακριβό απ'όλα τα beauty stuff είναι το άρωμα μου (ένα από αυτά), η Lady million!! Το πιο φτηνό είναι το liposan μου που δεν μπορώ να κάνω χωρίς αυτό..

2. Wrath - Οργή
What beauty products do you have a love/hate relationship with and what product has been the hardest to get?
Η δερματολόγος μου, μου έχει προτείνει την μάσκα Caladerm.. Εγώ είμαι ακόμα επιφυλακτική αν και έχω τελειώσει ήδη ένα κουτάκι.. Πότε μου αφήνει όντως καθαρό το πρόσωπο και πότε νιώθω ότι δεν κάνει τίποτα!! Θα δείξει τι να σας πω.. Όσο για ποιο προϊόν δυσκολεύτηκα να αποκτήσω δεν υπάρχει κάποιο..

3. Gluttony - Λαιμαργία
What are your most delicious beauty products?
Το lip balm με άρωμα βανίλια από Oriflame.. Εκτός από άρωμα έχει και ωραία γεύση χαχαχ!

4. Sloth - Οκνηρία
What beauty product do you neglect due to laziness?
Αν και έχω μια υπέροχη ενυδατική σώματος με άρωμα καρύδα εγώ βάζω το πολύ 2 φορές την εβδομάδα.. Έχω μια συγκεκριμένη διαδικασία για το πρόσωπο κάθε βράδυ και κάποιες φορές το να κάνω έστω αυτό το έξτρα μου φαίνεται κουραστικό οπότε το παραμελώ.

5. Pride - Αλαζονεία
What beauty product gives you the most self confidence?
Το make up μου θα έλεγα, το La Roche Rossay - Unifiance fluide mat!! Σας έχω μιλήσει τόσες φορές γι'αυτό γιατί είναι υπέροχο!! Δεν είναι βαρύ για την επιδερμίδα μου απλά καλύπτει τα μικρά σπυράκια που μπορεί να έχω καμιά φορά και τις κοκκινίλες.. 

6. Lust - Λαγνεία
What attributes do you find most attractive in the opposite sex?
Μου αρέσουν απίστευτα οι καστανοί!! Αν είναι και ψηλοί ακόμα καλύτερα.. 

7. Envy - Ζηλοφθονία
What items would you most like to receive as a gift?
Μέσα από τα δώρα βλέπω κατά πόσο ο άλλος με γνωρίζει γι'αυτό και δίνω περισσότερη βαρύτητα σ'αυτό!! Από κει και πέρα τα τελευταία χρόνια λατρεύω να μου χαρίζουν ρούχα..

Εγώ με την σειρά μου το δίνω στα εξής blogs και ανυπομονώ να διαβάσω τις δικές σας απαντήσεις:

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια πολλά
Claire

You Might Also Like

27 σχόλια

  1. Ωραία τα αμαρτήματά σου... ;) Πάντως αυτό που κατάλαβα διαβάζοντας τις περισσότερες εγγραφές αυτού του θέματος, είναι ότι όλες λίγο πολύ έχουμε μια αγάπη στα καλλυντικά με άρωμα βανίλιας, καρύδας, σοκολατας κλπ .

    χχχ Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασα να πω ενα γειά και είδα οτι έχουμε παιχνιδάκι!!χαχα..
    Ευχαριστώ και ζητάω λίγο χρόνο να σκεφτώ..μμμ! απο που να αρχίσω?
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρόλαβα να σε ενημερώσω αλλά χαίρομαι που πέρασες από το blog μου :*

      Διαγραφή
  3. Nice post dear, kai egw mou aresei polu auto to lipbalm, exei teleia geusi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο το αγαπώ :)

      Διαγραφή
  4. Thank you honey!!!Θα απαντήσω σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο πόστ θα το ετοιμάσω σύντομα....φιλιά γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Para poli wraio post, kai se euxaristw para poli gia to tag! Tha to kanw oso pio sintoma mporw, alla kai na argisw, na 'sai sigouri oti tha to kanw! :)

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιο Κλαιρη μου! Οσο για τους καστανους συμφωνω απολυτα! Εμενα πολυ ψηλος δεν μου βγηκε αλλα δεν με πειραζει, εχει χρυση καρδια! Χιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. emena maresoun oi melaxrini arketa !! maresoun ta sins sou :p xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. you have been tagged dear,http://rossiebeauty.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου έκανα tag για παιχνιδάκι...
    http://sweetysplace.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραίες απαντήσεις girl...

    καλό μήνα....
    φιλιάαα

    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε εσένα Λένα μου
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. afto to lip balm ts oriflame to trww ki egw pou k pou :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έλεγα ότι αποκλείεται να είμαι η μόνη χαχαχ :)

      Διαγραφή
  13. fabulous post, love. thanks for sharing. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραιο κειμενο.
    Σημερα το πρωι ειχε απιστευτο ηλιο!
    Σ ευχαριστω για τα ομορφα σχολια σου στο Mint post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία!! Δεν είμαι η μόνη που τρώει το lip balm της!! Χαχαχαχαχαχα... Καλό μήνα σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Polu wraio to post sou, kai polu wraio san idea, den mporw para na sumfwnhsw me merika apo auta nomizw oti ligo polu oloi trwme ta lip balm mas, hahaha, egw exw ena apo ta sephora me arwma kai geush karpouziou-yummyy
    http://lureofthedarkside.blogspot.com/
    guess what? i am your newest follower!
    an thes perna mia k apo to diko m blog, kai an s aresei ena follow back tha htan t-e-l-e-i-o
    ax elpizw na s aresei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ ωραίο ποστ!!! Να ήταν μόνο αυτές οι αμαρτίες μας :P
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)