Φέτος από δώρα άλλο τίποτα.. ;)

By 8:35 μ.μ.

Πριν λίγο καιρό κέρδισα σ'ένα υπέροχο διαγωνισμό ένα μενταγιόν της Loisir.. Ο διαγωνισμός είχε γίνει από τα κορίτσια του Wanna see my bag τις οποίες ευχαριστώ για χιλιοστή φορά!! Επειδή έλειπα από την Θεσσαλονίκη στις γιορτές, σήμερα το πήρα στα χέρια μου και μπορώ να πω ότι είναι τέλειο..

Και όπως σας υποσχέθηκα θα σας δείξω και 2 φωτογραφίες του Ορέστη μου.. Μου έκανε νάζια και δεν έβγαινε φωτογραφίες.. Το μπαλκόνι στο μεταξύ το έκανε χάλια μαζί με το κουτάβι της αδελφής μου όπως θα δείτε και εσείς.. χαχαχ!!



Αυτά προς το παρών.. Να περνάτε καλά γλυκιές μου!
Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα μου στο FB (πατήστε Εδώ ) ή να με ακολουθήσετε στο Twitter (πατήστε Εδώ ).. Θα χαρώ με όποιο από τα δύο και αν κάνετε!!

Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

31 σχόλια

  1. Υπέροχο το κόσμημα, να είσαι έτσι τυχερή πάντα!

    Κούκλος ο Ορέστης και αν κρίνω από τα πόδια του μάλλον θα γίνει και αρκετά μεγαλόσωμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ελένη Ευχαριστώ πολύ :) Λες ε? Η μαμά μου θα πάθει εγκεφαλικό αν γίνει μεγαλόσωμο.. χαχαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow!! love the necklace and cute dog<3

    xx
    http://kekeangela.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με γεια να το χαρεις!
    Ο Ορεστης πολυ γλυκουλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φέτος είναι η χρονιά σου Κλεονίκη!!! Κούκλος ο Ορέστης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέργλυκο που είναι το κουταβάκι!! Εχω τρέλα με τα σκυλάκια!! Η καλύτερη συντροφιά!

    juliete-has-a-gun.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το necklace αλλά ο κούκλος είναι ο σκύλος! Υπέροχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Megeia to neo sou mentagion!
    To skilaki sou einai teleio! Ti gliko! Na to xairesai! :)

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο το κόσμημα,να είσαι πάντα τυχερή!!Καλοφόρετο με γεια σου!!Όσο για τον σκυλάκο είναι κούκλος!!!Φιλάκια γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχου το!!!γλυκα ειναι χιχι!!!

    πολυ ομορφο το μενταγιον με γεια καλοφορετο!

    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kalispera Claire!Cute dog,he looks a bit like my westie.

    Have a nice new week ahead sweetie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο μεταγιόν!
    Παντά να σαι τόσο τυχερη!
    Υπέροχος ο σκυλάκος!
    Σκέτη γλύκα!!!

    Touch Of Rouge

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το κουτάβι είναι σκέτη γλύκα!!!! Κάποια στιγμή θα βγάλω κι εγώ στη φόρα την Κριστούλα μου!!! Καλά για το μενταγιόν δεν έχω λόγια είναι πραγματικά υπέροχο!!! Να το χαρείς μικρή μου!!! Σε φιλώ, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ κορίτσια πολύ.. Όντως τον έχω λατρέψει τον Ορέστη μου!! Και το μενταγιόν είναι από τα πιο όμορφα δώρα που πήρα φέτος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι ομορφο το σκυλάκι σου!!
    και το μενταγιόν υπέροχο! καλοφόρετο! φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά!! Δε λέω όμορφο το δωράκι που κέρδισες, αλλά το κουτάβι έχει κλέψει την παράσταση!! Είναι πολύ φάτσα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το μενταγιόν είναι απλά καταπληκτικό!!!Μεγειά σου και καλοφόρετο!!!
    Όσο για το σκυλάκι σου...είναι ένα σκέτο κουκλί!!!

    ΜΜΜάκια πολλά & καλή εβδομάδα κοριτσάκι!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Loipon, to skulaki einai polu glukas!!! :) Sou exw dwsei ena vraveio gia to blog sou, opote an thes episkepsou to link gia na deis ti na kaneis :)

    http://elenscorner.blogspot.com/2012/01/kreativ-blog-award.html

    Polla filia, eleni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλοφορετο Κλεονικη μου! Χαρηκα που η νικητρια ησουν εσυ, αν και στην αρχη αναρωτιομουν "μα που την ξερω, μα που την ξερω"! Ο σκυλακος ειναι πολυ γλυκας! Ελπιζω καποια στιγμη οταν θα παμε σπιτι μας να παρουμε κι εμεις το σκυλι που λατρευω! Ενα Chow chow! To θελω τοοοοοοσο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. To metagion panemorfo!!
    Kai o Orestis einai...den exw logia na perigrapsw!!Enas kouklos panagia mou!! Na ton xaireste!! Filia polla!! :)
    http://whateversuitsu.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Christina Στο εύχομαι γλυκιά μου!! Φιλάκια Πολλά

    @Beauty follower Καλή χρονιά και σε σένα :)

    @BeSugarandSpice Gracias :*

    @MenI Ευχαριστώ πολύ.. Είναι ο άτιμος σκέτη γλύκα! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Omg!!! Stop, that is the cutesy puppy in the world!! I want him!

    Xx
    http://couturecaddy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ti uperoxo skuli einai auto???ta latreuw!!!megeia to mentagion sou!!einai polu idiaitero!filakia!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)