Χρυσές Σφαίρες 2012.. Οι εμφανίσεις που ξεχώρισαν!!

By 3:50 μ.μ. , ,

Χθες στις Χρυσές Σφαίρες είδαμε αρκετές εντυπωσιακές εμφανίσεις αλλά και κάποιες όχι και τόσο όμορφες.. Εγώ με την σειρά μου ξεχώρισα τις 6 αγαπημένες μου!!
Jessica Alba

Emma Stone

Natalie Portman

Angelina Jolie

Kate Winslet

Charlize Theron

Δεν θα μπορούσα να σας αφήσω χωρίς να σας πω για τους 2 μεγάλους νικητές της βραδιάς..  Ο Τζορτζ Κλούνεϊ κέρδισε την τρίτη Χρυσή Σφαίρα της καριέρας του, κατακτώντας το βραβείο του Καλύτερου Ηθοποιού σε Δραματικό Ρόλο. Στο κόκκινο χαλί πόζαρε μαζί με την εντυπωσιακή σύντροφό του, Στέισι Κίμπλερ. Το βραβείο "Γυναίκα ηθοποιός σε δραματική ταινία" το πήρε φυσικά η Μέριλ Στριπ για την ταινία «Η Σιδηρά Κυρία»!!


Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

41 σχόλια

  1. Τα φορέματα της Jessica Alba και της Natalie Portman μου άρεσουν πιο πολύ από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, αυτό της Jessica Alba είναι όντως πολύ όμορφο...
    Μου θυμίζει νεράϊδα από κάποιο παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και το χρώμα του φορέματος της τέτοιο που είναι πολύ γλυκιά και όμορφη η εμφάνιση της!!

      Διαγραφή
  3. O George Clooney me kalese na pao mazi tou , ala eipa pos distixos eixa kalitera pragmata na kano ... hahahaha I wish.Apo 15 xronon elega ton patera mou na kserei oti ama erthei pote o George Clooney na me pari - efuga hahahaha akoma isxuei auto. Maresi poli tis Jessica Alba's to forema :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ Σε νιώθω!! Είναι πολύ γοητευτικός άνδρας :)

      Διαγραφή
  4. Angelina thea!Apo tin tileorasi pou tin eida akoma pio wraio to ntysimo!

    Style LimeLight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν μ'αρέσει και πολύ το παραδέχομαι ότι ήταν εκθαμβωτική :)

      Διαγραφή
  5. Ooohhhhhhh τρελαίνομαι για τέτοια Post! Very glamorous - lol!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Den mporw na pw oti trelathika me kapoio apo ta foremata! Alla tis Jessica Alba kai tis Emma Stone nomizw oti einai ta kalitera!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες λίγες ξεχώρισαν θέλοντας και μη ;)

      Διαγραφή
  7. το φόρεμα της Kate Winslet μου αρεσε παρα πολυ (λατρευω συνδυασμω nude-μαυρο και το υποστηρίζει πολυ καλα!) και της Еmma Stone!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι ωραίος συνδυασμός :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. το φόρεμα της συνοδού του Clooney είχε απίστευτη πλάτη. Ενώ από μπροστά μου φαίνεται πολύ απλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με ενθουσίασε να πω την αλήθεια.. Άσε που στην συγκεκριμένη φωτογραφία κοιτούσα περισσότερο τον Clooney ;)

      Διαγραφή
  9. Emma Stone by far...
    ε τωρα ο Τζωρτζ ειναι μια χαρα,
    οι ανδρες καθαριζουν πιο εύκολα με ενα μαυρο κοστούμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άντρες γενικά είναι εύκολοι σ'αυτό το θέμα.. Ενώ εμείς θέλουμε πόση ώρα να σκεφτούμε και να αποφασίσουμε τι θα βάλουμε τελικά!!

      Διαγραφή
    2. Οπότε την αλλη φορα και εμεις με κοστούμι χα ,χα!

      Διαγραφή
  10. μπραβο ρε κλεονικη!και δεν ειχα χρονο να τα δω.μ αρεσει τησ αλμπα και τησ θερον πιο πολυ. :P φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μην φανταστείς.. ήμουν πνιγμένη με μια εργασία και δεν τα είδα από την αρχή!! Αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε?!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Jessica Alba, Emma Stone, Charlize Theron μονο οι αυτες μου αρεσαν!
    ΥΓ. Πόλυ ωραια η συνεντευξη σου!
    Καλη εβδομαδα να εχεις!
    Πολλα φιλακια!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Jessica Alba μου άρεσε περισσότερο από όλες!! Ειλικρινά :)
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Πολλά γλυκά φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Νομίζω ότι κι εγώ θα έκανα τις ίδιες επιλογές!!! Είσαι καλόγουστο μικρό μου!!!! Καλό ξημέρωμα να έχεις, φιλάκιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι :) Καλή σου νύχτα γλυκιά μου!! :*

      Διαγραφή
  13. Μου αρεσαν αρκετα απο τα φορεματα..καποια ειναι πραγματικα εκλπληκτικα!
    Αλλά έχω τετοια αγαπη για την Πορτμαν που τη βλεπω παντα σαν πιο ωραια απ' ολες! χαχα!!
    Φιλια!!

    http://whateversuitsu.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδυναμίες είναι αυτές!! :)
      Φιλάκια κοπέλα μου

      Διαγραφή
  14. Και εμένα αυτά που επέλεξες μου άρεσαν πάρα πολύ!!
    Καλή συνέχεια γλυκιά μου!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σταχτοπούτα μου!!
      Φιλάκια πολλά και σε σένα

      Διαγραφή
  15. Η Emma Stone νομίζω ότι ξεχωρίζει με διαφορά!!!
    Αχ αυτός ο κύριος decaffeinato!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Demi :*
      Ότι και να πούμε είναι λίγο γι'αυτόν τον άνδρα!!

      Διαγραφή
  16. Οι επιλογές σου είναι πολύ καλές!!! Μου άρεσε το φόρεμα της Αντζελίνα, της Τζέσικα, της Έμμα και εννοείται της Τσαρλίζ. Η Θέρον είναι γυναικάρα κατά την άποψη μου. Αυτή και ο Κλούνεϊ πρέπει να έχουν το χάπι νεότητος δεν εξηγείτε αλλιώς, με το πέρασμα των χρόνων γίνονται πιο εντυπωσιακοί.
    Δεν έχω δει ακόμα την καινούργια του ταινία την ''The Descendants'' έχω δει όμως την ''The Ides of March'' αξίζει να την δούμε όλες αν και μετά από αυτήν την ταινία πρέπει να δούμε και το ''Ημερολόγιο'' διότι παίζει ο ''Νόα'' και τις 2 (Γκόσλινγκ).
    Την ''Σιδηρά κυρία'' μάλλον θα την δω στους κινηματογράφους!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι άνθρωποι όσο μεγαλώνουν γίνονται πιο γοητευτικοί όντως!! :) Όπως και ο Σάκης χαχαχ (Ε δεν άντεξα, το είπα!!)
      Έχω μείνει λιγάκι πίσω στις ταινίες αλλά θέλω να δω όλες αυτές που αναφέρεις.. Το "Ημερολόγιο" το έχω δει και είναι υπέροχη πραγματικά!!
      Φιλάκια πολλά Julia μου ♥

      Διαγραφή
  17. η angelina για ακομα μια φορα φαινεται πολυ αδυνατην σχεδον ανορεξικη.
    νομιζω το καλυτερο φορεμα τοο φορουσε η natalie portman,αυτο το εντονο φουξια της πηγαινε παρα πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μικρούλα και πολύ γλυκούλα γι'αυτό της πήγε και αυτό το χρώμα :)

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)