Would you like a cup of tea...

By 1:43 μ.μ.


Ε ναι λοιπόν, λατρεύω το τσάι!! Μπορεί να μην έχω δοκιμάσει πολλές γεύσεις, μόνο γιασεμί, μέντα και κάτι άλλο με κανέλα και φράουλα.. Το αγαπημένο μου όμως είναι το χαμομήλι γιατί με ηρεμεί απίστευτα!! Όταν είμαι αρρωστούλα βάζω και 2 κουταλιές μέλι και γίνεται θεϊκό.. Μικρή έβλεπα τις γνωστές παλιές ταινίες που οι πριγκίπισσες έπιναν τσάι παρέα, με τα πανέμορφα φορέματα τους και δεν ξεκολλούσα από την τηλεόραση.. Πριν μερικούς μήνες ανακάλυψα και ένα μαγαζί "Ο Δρόμος του τσαγιού" νομίζω ονομάζεται (όσες είστε από Θεσσαλονίκη ίσως το έχετε ακουστά) το οποίο έχει μεγάλη ποικιλία και σίγουρα κάποια στιγμή θα περάσω να πάρω να δοκιμάσω μερικά!! Είστε και εσείς λάτρεις του τσαγιού??
Πριν σας χαιρετήσω θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά την Dena από το Style Limelight για το βραβειάκι που μου έδωσε!! Είναι το ίδιο που πήρα την περασμένη φορά οπότε δεν θα το ξαναδώσω σε κάποια. Άλλωστε όπως έχω πει και στο παρελθόν για μένα όλα είστε ξεχωριστά και αξίζετε!!


Υ.Γ: Πριν λίγες μέρες έκανα σελίδα στο Facebook οπότε μην ξεχάσετε να κάνετε like γλυκιές μου followers.. Απλά πατήστε Εδώ :)


Φιλάκια Πολλά
Claire












ΠΗΓΗ

You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Thea is exactly what we need in these cold days!!!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To agapimeno mou <3 Zw gia to tsai !! Kai to kalokairi to pino zesto :p Ama pas sto magazi vgale fotos :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eνα ζεστό τσαγάκι με λίγο μέλι, θα το έπινα ευχαρίστως!! Να φέρω και μπισκοτάκι!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω το τσάι. Πίνω πάντα ένα ποτήρι το πρωί και ίσως και ένα το βράδυ. Ο δρόμος του τσαγιού είναι υπέροχος και οι ιδιοκτήτες του πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί. Μπορείς να τους ρωτήσεις ότι θέλεις, να τους βάλεις να κατεβάσουν όσα βάζα με τσάι θέλεις και να μυρίσεις για να πάρεις αυτό που θέλεις.

    Προτιμώ το madarin jasmine για το πρωινό μου τσάι και το μυρωμενο θάμνο, μαγικό βουνό, 2001 νύχτες για το βραδυνό μου. Αν και πρέπει να ξαναπεράσω για να πάρω 1-2 ακόμα που δοκίμασα έξω. Μη ξεχάσεις να πάρεις φακελάκια για να το βάζεις μέσα. Και να της πεις ότι είναι η πρώτη σου φορά για να σου εξηγήσουν 2-3 πραγματάκια γιατί δε γίνεται σα το χαμομήλι ούτε σαν τα έτοιμα που φακελάκια που παίρνουμε από το s/m. Και άμα ξεκινήσεις να πίνεις τέτοιο "φρέσκο" τσάι μετά τα έτοιμα φακελάκια θα σου φαίνονται σα νερό.

    Ελπίζω να μη σε κούρασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. uperoxes foto!egw proswpika eimai fan tou tsagiou edw kai xronia!latreuw thn menta!!!hmmm sou edwsa kai egw ena idio vraveiaki opws h dena!an thes perna apo to blog mou na to tsekaries!filia polla glukia mou! http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ λατρευματικω το τσάι,
    από όταν ήμουν μικρή!!!
    Η πιο τέλεια γεύση που έχω δοκιμάσει είναι ο ιβίσκος, σας το προτείνω!!!
    Όσο για το μαγαζί ''ο δρόμος του τσαγιού'',
    είναι όντως καταπληκτικό, και όποτε επισκέπτομαι την λατρεμένη Θεσ/κη περνάω από εκεί για μια
    αρωματική βόλτα!!!
    Φιλιά, Olgianna!!!

    http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τσαγάκι! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ και μάλιστα μόλις γύρισα από Starbucks όπου δοκίμασα το τσάι με τα μπαχαρικά. Τ έ λ ε ι ο ! Ο δρόμος του τσαγιού είναι γνωστό, έχει και στην Αθήνα. Πρόσφατα φέρανε δώρο από εκεί στην αδελφή μου, γι αυτό το ξέρω, χιχι. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. latrevw to tsai menta!
    alla episis yparxei kai enas sundiasmos milo kanela pou m exei xetrelanei!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ωραιότερο τσάι το κάνει η Τουρκία.
    Λατρεύω να πηγαίνω στο Αιβαλί και να μου προσφέρουν σε κάθε μαγαζί τσάι μήλο.Είναι εκπληκτικό,σου προτείνω να το δοκιμάσεις.
    Φιλάκια claire!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Na sou pw tin alitheia protimw kata poli ton kafe apo to tsai! Tsai pinw mono otan eimai spiti, kai poli spania...Mou aresei vevaia na dokimazw diafores geuseis, alla ap'autes tis etoimes...Den to exw psaxe poli...To magazi to kserw alla den exw paei pote...

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν πίνω τσάι το απεχθάνομαι, μ' αρέσει να το μυρίζω και λατρεύω τα σετ τσαγιού αλλά δε μπορώ να το πιω. Ο δρόμος του τσαγιού πάντως είναι πολύ όμορφος και εκτός από τσάγια και σκεύη τσαγιού παλιότερα τουλάχιστον είχε και υπέροχα βαμβακερά κιμονό, έχω πάρει ένα από κει και το λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kalimera Claire!Lovely teacups.I collect teacups and plates.

    Wishing you a blessed Christmas,Kala Christougenia!Im away from blogging til after the holidays see you then koukla.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εμένα μου αρέσει το τσάι! Και θέλω πάρα πολύ να κάνω ένα tea party κάποτε, με μπισκότα και cupcakes και πολλές γεύσεις τσάι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες ιδέες μου δώσατε κορίτσια :) Πολλά γλυκά φιλάκια σε όλες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λατρεύω το τσάι..ειδικά το βράδυ..αγαπώ οτιδήποτε με κανέλα και μέλι!!

    http://decorastyl.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Just love a cup of tea...gorgeous images!
    x
    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πινω συνεχως πρασινο τσαι, η αληθεια ειναι οτι μ΄αρεσει πολυ!!κοριτσακι απλα να σου πω, οτι αλλαξα twitter, σε εχω κανει ηδη follow ομως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κ εμενα μ'αρεσει το τσαι πολυ κ εχω κ μυστικη συνταγη: τσαι μαυρο κατα προτιμηση, ελαχιστο κονιακ ή ρουμι, κανελα κ μελι.. δοκιμαστε το κ θα με θυμηθειτε:-Ρ

    Συγχαρητηρια για τ βραβειακι!!Πηρα κ εγω.. Εχω και νεο μπλογκ, αν θες ριξε μια ματια!

    Εκανα follow! Λατρευω τις φωτο σου και το ρομαντικο σου υφος♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εχω κ γω αδυναμια στο τσαι δοκιμασε με καραμελα τα σπαει!!

    συγχαρητηρια κ γι αυτο το βραβειο!!
    πολυ τελειες οι φωτο μαρεσουν τοσο πολυ..

    παω να πιω τσαγακι χιχιχι

    και περαστικα σου ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. love tea!
    xoxo
    Faby
    Take a look and if you like we can follow each other!
    www.adreamcalledfashion.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το αγαπημενο μου ροφημα!
    Τρελα κολλημενη χρονια τωρα με το Earl Grey.
    Να πας για τσαι στην ομοώνυμη τσαγιερί στο Κολωνακι (οδος Σολυτσου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)