Ξένοιαστη εβδομάδα

By 2:06 π.μ. ,

Μιας και μπήκαμε στην τελευταία εβδομάδα μαθημάτων στην σχολή και έχουν χαλαρώσει λιγάκι τα πράγματα σήμερα το πρωί είπα να ασχοληθώ με κάποιες εξωτερικές δουλείες.. Αφού τις τελείωσα πήρα ένα περιοδικό και γύρισα σπίτι να πιω την ζεστή μου σοκολατίτσα!! Αγόρασα το "Madame Figaro" το οποίο είχε δώρο ένα κραγιόν (17 Rosette) και σκιά-ρουζ (01 peony) από την Clinique..  Όπως βλέπετε και την φωτογραφία το κραγιόν έχει πολύ όμορφο χρώμα και ανυπομονώ να τα δοκιμάσω και τα δύο!!



Την Κυριακή πήγα για καφέ στο κέντρο με τον κολλητό μου.. Δυστυχώς το πλωτό δεντράκι μας δεν υπάρχει πλέον αλλά όλα τα άλλα είναι υπέροχα!! Εμείς καταλήξαμε σε ένα υπέροχο μαγαζί, "Άνωθεν" ονομάζεται και βρίσκεται σ'ένα στενάκι κοντά στην Αριστοτέλους.. Παρακάτω σας δείχνω και μερικές φωτογραφίες από την βόλτα μου..





Να έχετε μια υπέροχη ημέρα :)
Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

24 σχόλια

  1. Για το δεντρακι το ειδα στην tv... κριμα!!!

    Χμ... Clinique ε; Θα κοιταξω να το παρω κι εγω αυριo, ζηλεψα... :Pp

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ ζήλεψα!!!! Θα το πάρω σίγουρα....πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!!! φιλάκια, γλυκιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δενδράκι δεν υπάρχει πλέον όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά υπάρχουν και κανίβαλοι που μετα χαράς θα το έκαιγαν...από εκεί και ύστερα ωραία η προσφορά του περιοδικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, όσο για το περιοδικό σπεύδω να το πάρω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Maria Αν το πάρεις περιμένω εντυπώσεις!! Φιλάκια

    @Natassa makeup-nails :) Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!! Φιλάκια Πολλά

    @Glayki Πες το ψέμματα..

    @Ελένη Κερσένογλου Καλημέρα γλυκιά μου!! Ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίες οι φωτογραφίες σου..όσον αφορά το περιοδικό..θέλω και εγω<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το κραγιον ειναι πολυ ωραιο!!!
    τελειο για τις γιορτες!
    Φιλακια!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τσίμπησα κι εγώ το περιοδικάκι, μου έτυχε το κραγιόν στην άλλη απόχρωση 19 etreme pink. Δεν είναι extreme όμως, φαίνεται αρκετά φυσικό. Πώς να χρησιμοποιήσω τη σκιούλα όμως που έχει τόσο όμορφο σχέδιο που δε θέλω να το χαλάσω; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. to pira kai egw to periodiko!!!to rouzaki einai polu kalo gia highlight pisteuw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ εχω πολυυυ καιροοοο να παρω περιοδικο !
    Και σμρ κιολας καθως περπατουσα στους δρομους της πολης μας ''σταμπαρα'' ενα που ειχε δωρο μια κολονιαα!(εχω τρελα)

    οσο για το δεντρακι μαααααααας!μααααααα τι κριμααααα!τουλαχιστον εμενα! ΔΕΝ μου αρεσε μα καθολου...!

    φιλακια claire μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. den hxera oti to Madame Figaro dinei skia kai rouz :O
    haha
    molis egrapses to dwro oloi zhlepsame k 9a pame na to parume
    na zhthseis pososta apo to periodiko :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. το δεντράκι δυστυχώς ούτε εγώ το πρόλαβα, την μέρα που κατέβηκα το είχαν βγάλει (ατυχια ;ρ)
    το περιοδικό θα το πάρω κ εγω, η σκιά φαίνεται υπέροχη!! βγαινουν και σε αλλες αποχρώσεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!!!! Κρίμα για το δεντράκι :( . Εγώ τα έκανα τα ψώνια μου (τα δώρα) τώρα μένουν λίγα πράγματα ! Να μην πάρω και δώρο για τον εαυτό μου ;;;
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @the girl with the leopard ballerinas Νομίζω ότι κατάλαβα ποιο λες.. Εντάξει ολόκληρη υπερπαραγωγή ήταν φέτος με τα carousel και το τρενάκι και όλα!! Το δεντράκι ήταν κάτι διαφορετικό.. Φιλάκια Πολλά γλυκιά μου :)

    @Bubble My Licorice Χαχαχ ε για αυτό σας το είπα και εγώ για τα το προλάβετε όσες ενδιαφέρεστε ^_^

    @Daphne Δεν νομίζω κοπέλα μου.. Όσα τεύχη είδα είχαν το ίδιο!! Ψάξτο πάντως

    @Julia Σ'ευχαριστώ Julia μου ♥ Εγώ κακόμαθα φέτος τον εαυτό μου και πήρα πολλά δωράκια για μένα.. χαχαχ!! Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ωραιες εικονες το πηρα κ γω το περιοδικο!! χιχι με γεια μας να το χαρουμε τωρα στις γιορτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ti wraia dwrakia pou exei to periodiko! Poli wraia apoxrwsi to kragion, kai teleia gia ta Xristougenna!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το είδα το δεντράκι, τι κρίμα! Πολύ ωραίες ιδέες έχει το περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ontws poly wraia apoxrwsi!Tha paw na to koitaksw ki egw!Perimenw na to dw foremeno ante!Filia polla!
    xxx
    Dena from Style LimeLight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το περιοδικακι το εχω βαλει στο ματι αγριως;-)

    Εχεις Βραβειακι!!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/2011/12/liebster-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. dn m aresi t periodiko alla to kragion mporo n t dokimaso!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Nice lipstick colors!

    http://xdirtylittlesecret.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kala Xristougenna!To agorasa kai egw to periodiko!To rouz einai poly wraio alla to kragion den itan stin apoxrwsi pou ithela!!:(...to xarisa omws se mia fili mou kai ksetrelathike kai twra eimaste kai oi duo ikanopoiimenes!:D!
    poly oraio posT!...
    …All in Style…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)