It's movie time

By 7:52 μ.μ. , ,

Καλησπέρα κορίτσια :) Ξέρω έχω χαθεί λιγάκι τον τελευταίο καιρό αλλά τρέχω με την σχολή και το ECDL γι'αυτό και δεν προλαβαίνω!! Κατά τα άλλα περνάω πολύ όμορφα.. Κάνω ήδη σκέψεις για τα γιορτινά μου ψώνια όπως και τι δωράκια θα κάνω στα αγαπημένα μου πρόσωπα!! Εσείς πως περνάτε;; Περιμένετε και εσείς πως και πως να έρθουν τα Χριστούγεννα;; Βλέπω αρκετές από εσάς κάνετε διάφορες σχετικές αναρτήσεις.. Υπόσχομαι θα κάνω και εγώ μια σύντομα!! Μιας και έχω καιρό να κάνω ανάρτηση για ταινίες, θα σας αναφέρω κάποιες σήμερα..
Αν σας αρέσουν οι ταινίες που αφορούν την ελληνική μυθολογία τότε σίγουρα θα λατρέψετε το "Immortals". Έχει λίγο καιρό που βγήκε στους κινηματογράφους και η υπόθεση έχει ως εξής: Ο βασιλιάς Υπερίων προσπαθεί να καταστρέψει την γη των Ελλήνων και να απελευθερώσει τους φυλακισμένους Τιτάνες. Ο Θησέας θα προσπαθήσει να ηγηθεί της μάχης εναντίον του με την βοήθεια των χρησμών αλλά και των θεών του Ολύμπου.. Την είδα μόλις χθες και σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.

Αν είσαι πάλι είσαι οπαδός του Twilight σε πληροφορώ ότι βγαίνει αυτές τις μέρες η νέα ταινία. Η Bella (Kristen Stewart) και ο Edward (Robert Pattinson) παντρεύονται επιτέλους. Μετά το γάμο τους ταξιδεύουν στο Rio de Janeiro για τον μήνα του μέλιτος. Εκεί περνάνε ευτυχισμένες, ρομαντικές στιγμές και ενδίδουν στο πάθος τους. Η Bella ανακαλύπτει σύντομα ότι είναι έγκυος και εκεί ξεκινάνε τα δύσκολα για όλους. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ δεν πρόκειται να την χάσω αυτήν την ταινία.

Δεν ξέρω αν όντως είναι καλή αυτήν την ταινία αλλά έχω ακούσει καλά λόγια.. Πρόκειται για το "Jane Eyre". Έχοντας μεγαλώσει ορφανή και μες στη φτώχεια, η γκουβερνάντα Τζέιν Έιρ βρίσκει τον έρωτα στο πρόσωπο του κυρίου Ρότσεστερ, ιδιοκτήτη του απομονωμένου και επιβλητικού σπιτιού στο οποίο εργάζεται. Όμως τίποτα στους άγριους βάλτους του Θόρνφιλντ δεν είναι αυτό που φαίνεται, καθώς ο Ρότσεστερ προσπαθεί να κρύψει σκοτεινά μυστικά και προδοσίες. Έτσι η Τζέιν πρέπει να επιστρατεύσει όλη την υπομονή, το θάρρος και τη βαθιά αφοσίωση της, προκειμένου οι δύο αυτοί άνθρωποι να βρουν την ευτυχία. 

Και μιας και πλησιάζουν τα Χριστούγεννα έχω να προτείνω την παρακάτω καταπληκτική ταινία...
The Nightmare Before Christmas.
Ο Jack Skellington είναι ο Βασιλιάς του Halloween, όπου αυτός και οι υπόλοιποι κάτοικοι, όλο το χρόνο προετοιμάζονται για την ετήσια γιορτή του Halloween. Η δουλειά του επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο και κοντεύει να γίνει ρουτίνα, γι`αυτό ο Jack νιώθει μια έντονη ανάγκη για ανανέωση. Όταν θα βρεθεί ξαφνικά στο χωριό του Αϊ Βασίλη, θα έρθει για πρώτη φορά με το κλίμα των Χριστουγέννων το οποίο θα προσπαθήσει να μεταφέρει στη γιορτή του Halloween. Οι συμπολίτες του όμως δεν θα ενθουσιαστούν με αυτή την ιδέα... Είναι μια ταινία για μικρούς και μεγάλους! Πιστέψτε με, θα την λατρέψετε..

Να περάσετε ένα υπέροχο ΣΚ :)
Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. To Immortals kai to Breaking Dawn anipomono na ta dw !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pl wraio post
    The Nightmare Before Christmas to blepw ka9e xrono :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω μάλλον θα προτιμήσω τη χριστουγεννιάτικη ταινία και τη Jane Eyre..λένε οτι το βιβλίο είναι συναρπαστικό..μακάρι και η ταινία, να είναι το ίδιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. egw pali apo tainies den kserw kai polla :/ alla ta xristougenna thelw toooooooooooooso na erthoun <3
    aa kai mia erwtisi pou mporei na fanei kai geloia : ti einai to ECDL ? :P

    filakia polla kai se esena <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @glittermeup Εγώ μόνο το Βreaking Dawn δεν έχω δει αλλά δεν θέλει κανένας από την παρέα μου να το δει!!

    @Bubble My Locorire Εγώ το έχω δει μόνο 2 φορές.. χιχιχ

    @myStickland Ανυπομονώ να το διαπιστώσω και εγώ αυτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @the girl with the leopard ballerinas Είναι δίπλωμα πιστοποίησης γνώσης πληροφορικής!! Φιλάκια πολλά γλυκιά μου! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απο αυτές τις ταινίες μάλλον θα ξαναδώ (για 5η-6η φορα :Ρ) το Nightmare Before Christmas, είναι απο τις αγαπημένες μου! επιτελους ερχονται Χριστουγεννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tha thela na dw tO Breaking Dawn, alla oxi sto cinema, den thelw na plirwsw tosa lefta gi'auto...
    To athanatoi, an krinw ap to trailer, den tha m'aresei...

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το Nightmare before Christmas το λατρεύω, το βλέπω κάθε χρόνο είναι εντελώς πανέμορφο. Από τα υπόλοιπα μάλλον θα δω μόνο την Jane Eyre. Τα άλλα δεν είναι του γούστου μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο κουκλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Can't wait to watch breaking dawn!!
    Thanks for the comment!!


    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την Jane Eyre την εχω δει καιρο (μπορειτε να την κατεβασετε σε καλη ποιοτητα)και μου αρεσε. Θα παω να δω το Twilight αν και δεν τρελαινομαι μονο το 1ο μου αρεσε. Το Immortals μου φανηκε αδιαφορο.
    Πολλα φιλια!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ συνήθως πάω κινηματογράφο με τον γιό μου,και έχουμε δεί όλες τις παιδικές ταινίες!!!!Τελευταία μας ταινία ο Τεν-Τεν.....περιμένουμε το HAPPY FEAT 2,να κυκλοφορήσει!!!!Από αυτές που αναφέρεις δεν έχω δεί καμία!!!! Να σου προτείνω να δείς κάποια παιδική?? φιλάκια πολλά κορίτσι,και καλό σου σ/κ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. BREAKING DAWN! everyone is saying that it's amazing. :D

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ έχω μπει στο πνεύμα των Χριστουγέννων φυσικά, μάλιστα από αύριο λέω να στολίσω σιγά σιγά! Χαχα. Το Twilight θα το δω σίγουρα! Χμμμ γενικά βλέπω ταινίες! Μ' αρέσουν πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I really like your blog. Good job!!
    I´ll follow you now...
    Could we follow each other? Look for my blog... and follow if you like. I would be happy about that.

    By the way. Love your styles!!
    Have a nice weekend!
    http://voguewired.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ψηφίζω Nightmare before Christmas, από τα must των Χριστουγέννων μαζί με μελομακάρονα και κουραμπιέδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. TO Immortals einaj wraia tainia o M. ksetrelathike. Sthn Xaravgh ksetrelathika egw, thelw na ksanadw thn tainia!! Thn Jane Eyre se afth thn ekdosh den thn exw dei akoma kai oso gia Xristougenniatikh tainia wrAia h protash sou!! Fillakia polla!!! Julia-mylifeanndthoughts.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hi,

    I was looking for some interesting blog to follow and found yours! =D
    I hope you can visit and follow mine too! http://tinyurl.com/7u2b2jp

    See you on my blog!

    Regards,
    Rene

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. eida xtes to breaking dawn! pragmatika ola ta lefta <3
    episis proteinw to pws na klepsete enan ouranoksisti!para polu wraio :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. I love the Twilight Saga!
    I'm now following you , do the same if you want:
    WWW.FASHIONSCARFBOY.COM
    Kisses Andy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. twilight and jack are the best!!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. eida to jane eyre prin apo ena mina peripou kai itan pl pl vareto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Can't wait to see breaking dawn!!

    http://lavienmode.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)