With romantic mood...

By 5:54 μ.μ. , ,

Με ρομαντική και όμορφη διάθεση σήμερα, ακόμα και αν ο καιρός δεν είναι καλός δεν υπάρχει λόγος να μην είμαστε ευδιάθετοι.. Άλλωστε έχουμε τόσες επιλογές είτε βγούμε από το σπίτι είτε όχι. Άμα έχεις σχέση τι πιο όμορφο από το να μείνετε λίγο παραπάνω στο κρεβάτι αγκαλιά.. Και αργότερα να μαγειρέψετε μαζί, να δείτε καμιά ταινία και αν δεν θέλετε να μείνετε μέσα να πάτε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης! Ειδικά τώρα που έχει κρύο όλα τα ζευγάρια περπατάνε χέρι χέρι ή αγκαλιασμένοι και είναι πολύ γλυκό θέαμα. Και σχέση να μην έχεις οι βόλτες με την παρέα σου είναι εξίσου όμορφες.. Ακούγονται τα νέα της εβδομάδας, διάφορα αστεία και σχέδια για το τι θα κάνετε αργότερα ή τις επόμενες μέρες. Πάντα υπάρχει και η επιλογή να περάσουμε μια μέρα μόνοι μας κάνοντας πράγματα που μας ευχαριστούν μα πάνω απ'όλα να ξεκουραστούμε από το τρέξιμο της εβδομάδας που πέρασε.. Εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο, με πολλά χαμόγελα και ευχάριστες στιγμές..

Φιλάκια Πολλά
Claire















ΠΗΓΗ

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Όπως ακριβώς τα λες είναι γλυκούλα μου!!!
    Τώρα μίλησα με μια φίλη & συμφοιτήτρια και κανονίσαμε τα..."σκηνικά" της ερχόμενης εβδομάδας!;)
    Προς το παρόν,φεύγω από τη δουλειά και πάω για καφέ στο σπίτι της ξα!
    Το βράδυ μέσα με ταινιούλα(το Simply Irresistible στον Alpha)!!!

    Καλό σ/κ και σε σένα και να περάσεις υπέροχα!!!
    ΜΜΜάκια!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @!sweety! Μα δεν είναι υπέροχο όταν κάνεις σχέδια με την παρέα σου;!! :) Αχ την έχω δει αυτήν την ταινία.. είναι πολύ καλή! Εγώ σήμερα θα δω τα νέα επεισόδια από τις σειρές που βλέπω και ίσως κατεβάσω και καμιά ταινία!!
    Καλά να περάσεις και Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ αυτές τις μέρες βαριέμαι τόοοοσο πολύ να βγω, κάθομαι και λιώνω στο σπίτι...να φανταστείς αύριο είναι τα γενέθλιά μου και δεν έχω όρεξη για τίποτα... αλλά πιστεύω θα φτιάξει η διάθεσή μου :) να περνάς όμορφα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το σαββατοκύριακο πρέπει να είναι χαλαρό και χωρίς προγραμματισμό..λίγο παραπάνω ύπνος,φαγητό,cocooning,chat.ποτέ δεν έβλαψαν κανένα..ότι και αν αποφασίσουμε να ακολουθήσουμε..να περάσουμε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love is in the air. Τι ωραίο ποστ δημοσίευσες σήμερα!!!!!! Όντως είναι πολύ ωραία να μαγειρεύεις, να χουχουλιάζεις με το αγόρι σου!!! Κρύος καιρός για 2 δεν λένε;
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!

    julia-mylifeandthoughts.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Emelia Η απότομη αλλαγή του καιρού, ξεκινήσαμε και μαθήματα στις σχόλες μας, μάλλον είναι λογικό να είμαστε έτσι αυτό το διάστημα! Τουλάχιστον εγώ πιστεύω ότι μόλις βάλω τα πάντα σε μια σειρά θα μου ξανά έρθει η όρεξη για βόλτες και ξενύχτια!!
    Και συ γλυκιά μου να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά :)

    @myStickland Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το βλέπει λίγο πιο χαλαρό το σαββατόβραδο!! :) Πάντα ότι με ότι διαλέγουμε περνάμε όμορφα!! Αυτό έχει σημασία!!

    @Julia Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Julia!! Χαχαχ έτσι ακριβώς το λένε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. they are beautiful photographs! especially the first one <3

    http://mithakomala.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το Σαββατοκύριακο σχεδόν τελείωσε.. σημασία έχει να βρίσκουμε μικρά πράγματα έστω και αφθόρμητα να μας κάνουν να περνάμε καλά! Καλή εβδομάδα να έχουμε.. φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Καλή εβδομάδα και σε σένα κοπέλα μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Claire,Ti kines?thanksfor visiting today.Nice to see you sweetie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι απογευματάκι Κυριακής,και όλοι μας χαλαρώνουμε και ετοιμαζόμαστε για μια ακόμη εβδομάδα.....με αρκετό κρύο και σίγουρα μια ζεστή αγκαλιά!!!Καλή εβδομάδα γλυκιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ax ti wraia pou ta les! Mou anoixes ti diathesi, gia agalies, voltes kai mageiremata me to boyfriend! xixix
    Thank you gia to comment sou sto blog mou!
    Tha se kanw follow kai sto bloglovin' giati alliws xanw ta update sou!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Becky Hey sweety!! i hope you have a nice time! :)

    @Natasa make up-nails Δεν θέλω να έρθει η νέα εβδομάδα γιατί πάλι στο τρέξιμο θα είμαι!! Καλή εβδομάδα και σε σένα κοπέλα μου πάντως!! Μακάρι να περάσει ήσυχα και όμορφα!! :)

    @doyouspeakgossip Αυτές τις μέρες έκανα λογαριασμό εκεί και ακόμα το ψάχνω.. Ελπίζω να το καταλάβω σύντομα!!

    @Υ Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφη ανάρτηση. Και οι φωτογραφίες... Μπράβο βρε κορίτσι, μ'αρέσει να σε διαβάζω γιατί με πηγαίνεις πίσω, στα δικά μου φοιτητικά, τα οποία θα μου μείνουν αξέχαστα!! Όντως η μόνη μας έγνοια ήταν... "τι κάνουμε τώρα"; Τέλεια! Όλοι έχουμε ανάγκη από ξεγνοιασιά. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. those inspirational pics are really great ! love every single of it :D

    have a nice day Claire ;)
    The Endless Wishlist

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @L Αχ σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου :) Χαίρομαι που σου φέρνω όμορφες αναμνήσεις ξανά στο μυαλό!! Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eilikrina xazepsa sto blog s...einai para poli wraio! poli endiaferon 8emata,exupnes skepseis,teleies foto! I follow you!! kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)