My Fall wish list

By 4:47 μ.μ. , ,


Πως είστε αγαπημένες/οι μου followers;; Αρχίσατε να φοράτε φθινοπωρινά ρούχα ή ακόμα νιώθετε λες και είναι καλοκαίρι; Εγώ έβγαλα τις ζακετούλες μου και τις μπαλαρίνες μου πάντως και χαίρομαι πολύ.. Δεν άντεχα άλλο τέτοια ζέστη!! Και μιας που μπήκα στο κλίμα της εποχής είπα να κάνω την wish list μου με βάση τις νέες τάσεις της μόδας αλλά και με το τι μου λείπει! Όπως δείχνω και στην εικόνα αρχικά θέλω ένα καρό πουκάμισο σε απόχρωση του πράσινου ή του μπλε για τις casual εμφανίσεις μου.. Αγαπημένο χρώμα για το Φθινόπωρο είναι το γκρι γι'αυτό δεν θα παραλείψω να αγοράσω ένα μάλλινο φόρεμα σε τέτοιο χρώμα! Όπως και μια τσαντούλα σε γκρι και καφέ/μπεζ θα ήταν ότι πρέπει.. Φυσικά θέλω και το κλασσικό μου κομμάτι που για μένα είναι πάντα ένα τζιν σε σκούρη απόχρωση. Και για όταν πέσει και άλλο η θερμοκρασία θέλω ένα απλό γκρι σκουφάκι να ταιριάζει με το υπέροχο κασκόλ που μου χάρισαν πέρσι! Ένα ακόμα απαραίτητο κομμάτι είναι κάτι σε πουά που είναι πολύ της μόδας φέτος.. Έχω στο μυαλό μου για κάποια μπλούζα αλλά για αρχή θα'θελα ένα όμορφο πουά μαντίλι μιας και δεν έχω.  Όταν σκεφτόμουν την λίστα δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε να συμπεριλαμβάνω ακόμα δύο πράγματα, το παλτό και τα παπούτσια. Αυτό γιατί έχω ήδη ένα υπέροχο παλτό και μου πάει απίστευτα (και σε γκρι χρώμα!!). Όσο για τα παπούτσια, τον Ιανουάριο αγόρασα ένα ζευγάρι μαύρες μπότες και τον Αύγουστο ένα ζευγάρι μπεζ γόβες οπότε δεν βρίσκω τον λόγο προς το παρών να αγοράσω ξανά! Αλήθεια, εσείς κάνατε την δική σας wist list; Ανυπομονώ να μάθω τι θα διαλέγατε..
P.s: Μην ξεχνάτε αγαπημένοι μου followers ότι μπορείτε πάντα να δείχνετε την υποστήριξη σας ακολουθώντας με και στο Twitter..


Φιλάκια Πολλά
Claire








You Might Also Like

21 σχόλια

  1. Καλά ψώνια γλυκιά μου.... Ένα γκρι πλεκτό φορεματάκι είναι σίγουρα must, έχω ένα από τα zara και το φοράω συνέχεια :D παπούτσια μόνο ανέβασα από την αποθήκη, τα ρούχα δεν τα βγάλαμε ακόμη, αλλά φοράω μακριά τζην και παίρνω ζακέτα το βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @emelia Ευχαριστώ κοπέλα μου!! Και το σκεφτόμουν να πάω μια βόλτα από τα Zara.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να είμαι από τους λίγους που δεν ήθελα να τελειώσει το καλοκαίρι :( Δεν έκανα ακόμα wish list! Η δικιά σου είναι πολύ καλή!!!!!! Το καρό πουκάμισο μου άρεσε πάρα πολύ!!!! Μπαλαρίνες δυστυχώς δεν μπορώ να φορέσω άσχετα που τρελαίνομαι.Λίγες μπαλαρίνες μου έχουν κάτσει στο πόδι :( Από βδομάδα θα πάω για ψώνια :)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. oreo wislist, kai go tha eithela auta ta pragmata


    des to blog mou kai pes mou tin gnomi sou gia ta kainourgia mou foustania


    xoxo

    Lady-Pa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλαιρη γεια σου!!!Βρισκω ενδιαφερον το blog σου και πολυ χαρουμενο για την ηλικια σου....Μπραβο κοριτσι μου εισαι πολυ καλη!!!!Καλη συνεχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ακόμη φοράω καλοκαιρινά & ανοιξιάτικα ρουχάκια αλλά σιγά-σιγά βγαίνουν στην επιφάνεια και κάποια φθινοπωρινά!
    Π.χ. σήμερα φορούσα κολάν,μια μπλούζα σε απόχρωση του σάπιου μήλου και ένα ροζ,λεπτό μπολερό.

    Εγώ είμαι υπέρ του γκρι φορέματος και μάλιστα με τα 1000!!!
    Τα αγαπώ τα φορεματάκια το φθινόπωρο!!!
    Και όλες τις εποχές βέβαια,but anyway...

    Wish list,ε???Θέλω διάφορα πραγματάκια αλλά για την ώρα...I'm saving up!!!

    Kisses!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. skinny jeans τι τελεια!
    σιγα σιγα κρυωνει κ ο καιρος!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Teleia wishlist! Poli kales epiloges! Mou arese idiaitera to foremataki kai i tsanta!
    Etoimazw kai egw mia wishlist gia auton ton mina gia to epomeno post mou!

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανυπομονώ να πάω για ψώνια με τόσες ιδέες που μας έδωσες..το κασκόλ και η τσάντα, θα ήταν οτι έπρεπε για αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Julia Και εγώ μην νομίζεις ότι της αντέχω για πολύ ώρα.. Όλες όσες έχω πάρει μου κάνουν πάντα πληγές!! :(

    @!sweety! Σε νιώθω απόλυτα! :)

    @Miss Starshiny Αχ επιτέλους θα βάλουμε τα τζινάκια μας!! :D

    @doyouspeakgossip Ανυπομονώ για την δική σου τότε να πάρω και μερικές ιδέες!! :)

    @myStickland Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες.. Καλά ψώνια γλυκιά μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nice pieces!
    Check out my blog if you want ;)

    www.fashionkats.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thanks for your comment too! Allready following you ;)
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φθινοπωρινή αναρτησούλα και ξεσηκωτική θα έλεγα!!! Θέλω ψώνια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Kiki Είναι τέλεια περίοδος για ψώνια.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία τα πράγματα που θέλεις!! αυτές οι λίστες δεν τελειώνουν ποτέ!!
    Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ax.. ti wishlist.. Apo pou na arxisw kai pou na teleiwsw! Isws arxisw kai gw apo ena gkri skoufaki opws eipes, m'aresoun poli :)
    Einai poli wraio to blog sou, molis egina follower!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Καλό Σ/Κ και σε σένα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Your fall wishlist is mine wishlist :)That bag is to die for :D
    www.modejoy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανυπομονώ να κρυώσει ο καιρός, ακόμη καλοκαιρινά φοράω άντε ανοιξιάτικα με καμιά εσάρπα. Τα φθινοπωρινά -χειμωνιάτικα μου αξεσουάρ και ρούχα μου αρέσουν περισσότερο. Καπέλα, κασκόλ, σκούφοι , τσάντες, γάντια, μπότες, μπαλαρίνες και κυρίως πανωφόρια στα οποία έχω αδυναμία κι έχω άπειρα... Τα λατρεύω. Το γκρι πλεκτό φόρεμα μου το αγόρασα πέρσι από τα Monsoon και το υπεραγαπώ. Βέβαια το ότι δε μου λείπει κάτι δε σημαίνει πως δε θα διανθίσω την γκαρνταρόμπα με νέες αγορές. Κυρίως μικρά κομμάτια γιατί οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ ομορφη wish list
    τωρα που το σκεφτομαι χρειαζομαι κ εγω να παω για ψωνια. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)