Maybelline New York make up products

By 11:54 μ.μ. , ,

Για τα προϊόντα της Maybelline μπορώ να πω ότι έχω ακούσει καλά λόγια.. Αν και ξέρετε τι λένε για τέτοια προϊόντα, το ότι είναι επώνυμο δεν σημαίνει ότι είναι και κάλο αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ θα διαφωνήσω! Μέχρι πριν 7 μήνες χρησιμοποιούσα και εγώ το Maybelline Dream Satin Liquid foundation και  Maybelline Dream Matte powder. Καλύπτουν πολύ καλά τυχόν ατέλειες και αν τα χρησιμοποιήσεις μαζί δεν δείχνουν το πρόσωπο σου λες και έβαλες σοβά! Άσε που διαρκούν για ώρες. Σ'αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρω ότι δεν είναι ακριβώς κατάλληλα για τις κοπέλες που έχουν ακμή αλλά πρόσωπο με πρόσωπο διαφέρει οπότε κάθε κοπέλα κρίνει από μόνη της τι της κάνει καλό και τι όχι. Το Maybelline Dream Mousse blush το έχω δοκιμάσει για μικρό χρονικό διάστημα και είναι υπέροχο.. Χαρίζει λάμψη και χάρις την ελαφριά σύνθεσή του εφαρμόζεται εύκολα. Και περνάμε στην μάσκαρα, η Volum’Express Falsies είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει και ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς. Μια καλή μου φίλη μου έχει προτείνει το Maybelline Watershine Elixir Lipstick γιατί είναι εύκολο στην χρήση (μοιάζει με lip gloss) και έχει ωραία σύνθεση που ενυδατώνει τα χείλη. Μέσα στα σχέδια μου είναι να δοκιμάσω το Maybelline Lasting Drama, Gel eyeliner σύντομα, μιας και έχω ακούσει πολλές καλές κρητικές τον τελευταίο καιρό. Τι γνώμη έχετε εσείς για τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας; Χρησιμοποιείται κάποιο; Περιμένω να ακούσω τις όμορφες απόψεις σας!! 
P.S. Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε πάντα να δείχνετε την υποστήριξη σας ακολουθώντας με και στο Twitter..

Φιλάκια
Claire





You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Έχω δοκιμάσει mousse concealer, cream blush, lipsticks, mascaras (η falsies μόνο δε μου πολυάρεσε αν και στο τέλος βρήκα τον τρόπο να τη χρησιμοποιώ καλά) κι είναι όλα καταπληκτικά αν αναλογιστούμε και την τιμή τους. Το μόνο απαίσιο - κατά τη γνώμη μου πάντα - είναι το κλασικό ρουζ σε μορφή πούδρας. Έχω το expertwear blush - flash plum και είναι τραγικό. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι για να αρχίσει να αχνοφαίνεται χρειάζεται πολύ ώρα δουλειάς με το πινέλο, επειδή είναι πολύ "σκληρό", πολύ πεπιεσμένη η πούδρα δηλαδή. Επίσης το χρώμα στα μάγουλα δεν ανταποκρίνεται πλήρως σε αυτό που βλέπεις στο κουτάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχω ξανά ακούσει αυτό το "παράπονο" αλλά δεν είμαι σίγουρη αν ήταν για το συγκεκριμένο ρουζ που λες ότι έχεις! Εγώ δεν έχω βρει ακόμα κάποιο που να μου εφαρμόζει καλά και να ταιριάζει και στον τύπο του δέρματος μου να πω την αλήθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω χρησιμοποιω τη μασκαρα falsies αλλα δεν ειναι κ τοσο φοβερη. ειχα αγορασει κ ενα make up σε μορφη mousse αλλα δεν εμεινα ικανοποιημενη, ισως δεν ηταν για το δερμα μου. παντως ενα ρουζ σε σκονη που ειχα ηταν πολυ καλο κ διηρκησε παρα πολυ καιρο.
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ χρησιμοποιώ την μάσκαρα της Maybelline!!!!! Από καλλυντικά συνήθως χρησιμοποιώ Seventeen και δεν έχω κανένα πρόβλημα!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love the Maybelline eyeliner in gel formula :-) and also the rimmel is good ! xxx

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω πως το βουρτσάκι που έχει η Falsies, είναι από τα καλύτερα (ανάλόγως την τιμή του). Είναι όσο καμπυλωτό και εύκαμπτο χρειάζεται... Πάρ' αυτά δεν σου δίνει με τίποτα, το αποτέλεσμα των ψεύτικων βλεφαρίδων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ορκίζομαι στην συγκεκριμένη εταιρεία.... Χρησιμοποιώ το μέικ απ (αυτό σε σωληνάριο όμως), κραγιόν, λιπ γκλος, και φυσικά μάσκαρα. Από τις πιο νέες έχω δοκιμάσει και την κίτρινη, την colossal volume, και την falsies και την καινούρια την πορτοκαλί... Η καθεμιά κάνει διαφορετική δουλειά, ας πούμε αν θες όγκο και μήκος όπως εγώ δοκίμασε οπωσδήποτε την κίτρινη, είναι η αγαπημένη και του Γρηγόρη Πυρπύλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Latreuw ta lip gloss ths Maybelline kai ta make up! Oti exw parei einai pl kalo!

    Thanks for the comment!


    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στο παρελθόν έχω χρησιμοποιήσει κάποια προ'ι'όντα, αλλά δεν μπορώ να πω οτι τα ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα..αυτά που μου αρέσουν περισσότερο, είναι οι mascara..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. από τις πρώτες μάσκαρα που χρησιμοποιούσα ήταν της maybelline...γενικώς από ότι έχω δοκιμάσει δεν έχω μείνει ικανοποιημένη αλλά σίγουρα θα πάρω το gel liner για το οποίο έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσουν πολύ οι μάσκαρες της maybelline και είναι πολύ καλή η ποιότητα τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Είναι πολύ καλές αλλά η δική μου ξεράθηκε κάπως γρήγορα!! :/ Κατά τα άλλα δεν έχω κανένα παράπονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)