Lovely blog award!

By 7:42 μ.μ.


Σήμερα πήρα το πρώτο μου βραβείο "lovely blog Award" για το blog μου
από την Miss Starshiny και είμαι πολύ χαρούμενη!! 
Σ'αυτό το σημείο πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα
1. Ονομάζομαι Κλεονίκη.
2. Σπουδάζω Μάρκετινγκ.
3. Αγαπώ την πόλη από όπου κατάγομαι, δηλαδή την Θεσσαλονίκη
4. Είμαι cinefil.
5. Εδώ και 7 χρόνια δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν ακούσω έστω για λίγο μουσική.
6. Στον ελεύθερο μου χρόνο πηγαίνω βόλτες με τις φίλες μου, βγάζω 
φωτογραφίες, βλέπω ταινίες ή ακούω μουσική. 
7. Ονειρεύομαι να επισκεφτώ την Γαλλία!

Με την σειρά μου θέλω να δώσω το βραβείο στα παρακάτω blogs:











Beauty With Artemi

You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Ωωωωωω σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!! :) Κι εγώ αγαπώ την Θεσσαλονίκη, κάθε καλοκαίρι εκεί είμαι! :D Γαλλία έχω πάει, αλλά θέλω ξανά και μου αρέσουν και μένα οι ταινίες! Θα ετοιμάσω την σχετική ανάρτηση, και πάλι ευχαριστώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το 5 το εχω και εγω χρονια τωρα ^.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. S'euxaristw poli gia to award Claire! :)
    M'aresei na mathainw kainourgia pragmata gia tis bloggers...
    Eixa dei oti isouna apo Thessaloniki, alla den to thimomouna! Kai egw apo thessaloniki eimai, kai malista exw spoudasei Marketing kai diafimisi....Se poia sxoli eisai?

    Call me M
    from
    www.DoYouSpeakGossip.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Emporias kai Diafimisis eimai sto ATEI :) Mpainw 4o etos twra! Mipws leme tin idia sxoli??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. haha nai, tin idia sxoli leme, autin exw teleiwsei kai egw! Koita na deis simptwsi! :)
    Egw vevaia tin teleiwsa to 2009..den xrwstousa mathimata...kai to agori mou autin teleiwnei...tou 'xoun meinei 2 pou den lene na ton perasoune!

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Me to kalo na teleiwsei kai to agori sou euxomai!! :) Wraies einai oi sumptwseis!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πάρα πολu!
    This is so lovely of you!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Thanks, sweety!!!!


    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)